محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

محتوای بنیادی یا کرنر استون(Cornerstone)؛ هسته وبسایت شما! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این مفهوم به دست بیارین؟ اصلا می دونین محتوای بنیادی چیست؟ به نظر شما چرا محتوای بنیادی از اهمیت زیادی برخوردار هست؟ چجوری به مقالات کرنر استون لینک بدیم؟ نحوه ایجاد محتوای بنیادی چجوریه؟ محتوای بنیادی باید کجا قرار بگیره؟ محتوای بنیادی چه ویژگی هایی داره؟

به صورت کلی همه سایت ها سعی می کنند تا رتبه صفحات خودشون رو دائما بهبود بدن و در نهایت به صدر نتایج گوگل دست پیدا کنند، ولی برخی موضوعات و صفحات وجود دارن که به شدت واسه سایت اهمیت دارن و اگه به رتبه های بالایی برسن، سود فوق العاده ای واسه ما دارن. محتوای بنیادی هم یکی از محتواهایی هست که خیلی از وبمسترها بهش اهمیت زیادی قائل هستن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مباحث سایت تولید محتوا محتواکده، اطلاعاتی درباره محتوای بنیادی یا Cornerstone به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های محتوای بنیادی بپردازیم و اهمیت محتوای کرنر استون در سئو سایت رو مورد بررسی قرار بدیم.

محتوای بنیادی چیست؟

محتوای بنیادی چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که محتوای بنیادی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که محتوای بنیادی یا Cornerstone مهم ترین و اصلی ترین بخش از یه برند یا سایت هست که ارزش زیادی داره. این نوع محتواها زیرساختی واسه افزایش ترافیک و ورودی سایت و آگاهی از برند به حساب میان. به عبارت دیگه، مقاله های شاخص منعکس کننده یه بیزینسف فراهم کردن جایگاه اول، افزایش اعتبار و اعتماد به صنعت و همچنین افزایش impression و... هست. محتواهای بنیادی می تونن در بالای قیف فروش قرار بگیرن، ولی نباید انتظار داشته باشین که تعداد زیادی از اون مقاله ها بازدید زیادی داشته باشن.

مقاله پیشنهادی: 10 نکته مهم که در هر محتوایی باید رعایت شود

جالب اینجاست که بدونین محتوای بنیادی یا کرنر استون مقاله ای هست که جنبه اصلی کسب و کار شما رو به گوگل و کاربران نشون میده. همچنین محتوای بنیادی به موتورهای جستجو میگه که فعالیت اصلی سایت شما در چه مورد هست و شما چه هدفی رو از راه اندازی این سایت دنبال می کنین. در فضای اینترنت یه کسب و کار با محتوایی که تولید می کنه شناخته میشه و رشد می کنه. شما اگه یه هرم محتوایی رو در نظر بگیرین، محتوای بنیادی یا Cornerstone در راس اون قرار می گیره و محتواهای دیگه شاخه ها و زیرمجموعه های اون هستن.

ویژگی های محتوای بنیادی

ویژگی های محتوای بنیادی

همونطور که گفتیم، محتوای بنیادی، هسته وبلاگ شما هست. بهترین و اصلی ترین مقاله های سایت، در واقع همون صفحه ها یا پست هایی که می خواهین در موتورهای جستجو رتبه های بالایی بگیرن، می تونن جزو مقاله های کرنر استون به حساب بیان. محتواهای بنیادی ویژگی های زیادی دارن که باعث میشه تا منحصر به فرد بشن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی ویژگی های محتوای بنیادی بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: محتوای زرد چیست و چه کاربردی دارد؟

  • یکی از ویژگی های محتوای بنیادی این هست که این مقالات بنیادی در رتبه های بالای گوگل قرار می گیرن که در نتایج گوگل دارای جایگاه و رتبه خوبی هستن.
  • یکی دیگه از ویژگی های محتوای بنیادی که باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از کارشناسان تولید محتوا قرار بگیرن این هست که از دسته از مقالات شامل مقالات خبری، مقاله هایی با طول نسبتا بلند، مقاله هایی با موضوعات خاص و پربازدید هستن.
  • محتوای بنیادی یا Cornerstone اطلاعات کامل و جامعی رو در اختیار کاربران یا مخاطبان قرار میده و نیاز کاربران رو به صورت کامل برطرف می کنه.
  • یکی دیگه از ویژگی های محتوای بنیادی این هست که این محتواها کاملا کاربر محور هستن و تمرکز اون ها به تبلیغ و یا به فروش رسیدن اون محصول و کالا نیست، بلکه می خواد اطلاعات دقیقی رو در اختیار کاربران یا مخاطبان قرار بده.
  • محتوای کرنر استون در بین پرطرفدارترین و پربازدیدترین کلمات اصلی رتبه خوب و ورودی خوبی رو دریافت کرده.

اهمیت محتوای کرنر استون در سئو سایت

اهمیت محتوای کرنر استون در سئو سایت

توجه داشته باشین که محتوای بنیادی یا Cornerstone نقش مهم و اصلی در استراتژی سئوی سایت ها ایفا می کنه. قطعا شما هم می خواهین در کلمات کلیدی پر جستجو رتبه های بالایی در گوگل داشته باشین، ولی رقابت در این کلمات خیلی بالا هست و رتبه گرفتن کار خیلی سختیه. مقاله های بنیادی می تونن در این زمینه به شما کمک زیادی کنند. در واقع اهمیت محتوای کاربردی یا کرنر استون در همین جاست. اگه شما مقاله های زیادی با موضوعات مشابه و کلمات کلیدی نزدیک به هم داشته باشین، باید به گوگل بگین که کدوم مطلب از بقیه مهم تر هست. اگه این کار رو نکنین، ممکنه گوگل اون ها رو به عنوان محتوای تکراری تشخیص بده.

الان اگه در مورد همین موضوع یه محتوای بنیادی یا کرنر استون داشته باشین، می تونین اونو به عنوان مقاله اصلی به گوگل معرفی کنین. در محتوای زیرساختی شما می تونین متن های گسترده درباره موضوعی مشخص رو در یه محتوا جای بدین. این کار از یه طرف کاربر رو زودتر به اطلاعاتی که می خواد می رسونه و از اتلاف وقت اون جلوگیری می کنه. از طرف دیگه هم با ایجاد یه ساختار لینک دهی مناسب می تونین کاربر رو واسه دریافت اطلاعات جزئی تر به مقاله های مرتبط سایت ها هدایت کنین.

مقاله پیشنهادی: منظور از تولید محتوای بدون چهره چیست؟

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله محتوای بنیادی چیست؟ اطلاعاتی درباره محتوای بنیادی یا Cornerstone به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های محتوای بنیادی بپردازیم و اهمیت محتوای کرنر استون در سئو سایت رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، محتوای بنیادی یا Cornerstone مهم ترین و اصلی ترین بخش از یه برند یا سایت هست که ارزش زیادی داره. این نوع محتواها زیرساختی واسه افزایش ترافیک و ورودی سایت و آگاهی از برند به حساب میان. محتواهای بنیادی یا کرنر استون ویژگی ها و مشخصات زیادی دارن که باعث میشه تا منحصر به فرد شده و مورد استقبال خیلی از صاحبان کسب و کارها و سئوکاران قرار بگیرن.

نظرات در مورد محتوای بنیادی یا کرنر استون(Cornerstone) چیست؟:

سوال تصادفی