اپلیکیشن های تولید محتوا با گوشی رو در گوگل جستجو کنین تا با بیش از 1000 نتیجه روبرو بشین! آیا دوست دارین با این برنامه ها آشنا بشین؟ آیا می دونین تولید محتوا با موبایل چجوری انجام میشه؟ چجوری با گوشی محتوایی جذاب تولید کنیم؟ برای تولید محتوا با موبایل به چه ابزارهایی نیاز داریم؟ چرا تولید محتوا با موبایل تاثیرگذارتر هست؟ بهترین برنامه های تولید محتوا و نکات مهم در تولید محتوا با موبایل کدامند؟

بعضی وقت ها پیدا کردن بهترین برنامه برای تولید محتوا با گوشی های هوشمند کار خیلی سختی هست. لیست این برنامه ها معمولا خیلی زیاد هست و ممکنه برنامه ای رو انتخاب کنین که با نیازهای شما همخوانی نداشته باشه. در این صورت هم اذیت کننده هست هم زمان بر. برای پیدا کردن بهترین برنامه تولید محتوا با موبایل مطابق با نیازهای کسب و کار شما، باید چند فاکتور مهم رو در نظر بگیرین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی 5 اپلیکیشن تولید محتوا با گوشی های هوشمند، اطلاعاتی درباره تولید محتوا با موبایل به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین برنامه های تولید محتوا با گوشی بپردازیم تا با این اپلیکیشن ها در هنگام سفارش تولید محتوا آشنایی داشته باشین.

تولید محتوا با موبایل چگونه است؟

تولید محتوا با موبایل چگونه است؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که تولید محتوا با موبایل چگونه است؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که تولید محتوا با گوشی های هوشمند بیشتر به درد شبکه های اجتماعی و کاربران فعال در این حوزه می خوره. به این شکل که شما هرچقدر حساب های بیشتری در این رسانه های اجتماعی داشته باشین، می تونین تبلیغات رو بهتر و موثرتر انجام بدین و محصولات و خدمات خودتون رو به فروش برسونین. موبایل اهمیت بالایی در جامعه امروزی داره. در حال حاضر کمتر کسی پیدا میشه که از تاثیر و نفوذ شبکه های اجتماعی بی خبر باشه.

چگونه با موبایل محتوای جذاب تولید کنیم؟

به دلیل اینکه افراد زمان زیادی رو با گوشی های خودشون سپری می کنند، تاثیر محتوا با موبایل به مراتب بیشتر از تاثیر اون بر محتوا با لپ تاپ و رایانه های شخصی هست. به همین دلیل بهتره تمرکزتون رو بر روی شبکه های اجتماعی بذارین. واسه اینکه با استفاده از موبایل محتواهای جذاب تولید کنین، باید 3 نکته مهم رو در نظر بگیرین:

  • اولین نکته که باید همیشه اون رو در نظر داشته باشین، شناخت نیازهای مخاطبان و کاربران هست.
  • دومین نکته بعد از اینکه نیازهای مخاطبان رو شناختین، پیدا کردن راه حل هایی برای برطرف کردن نیازهای کاربران هست.
  • یکی دیگه از نکات مهم تولید محتوای جذاب با موبایل این هست که به ظاهر محتواهای خودتون توجه لازم رو داشته باشین، چون محتواهای بصری مثل عکس یا ویدیو در جذب مخاطب خیلی تاثیرگذار هستن. به همین دلیل واسه اینکه کاربر مشتاق بشه تا ویدیو و ادامه اون رو مشاهده کنه، باید محتواها با کیفیت و جذاب باشه.

مقاله پیشنهادی: معرفی بهترین گوشی ها برای تولید محتوا

بهترین برنامه های تولید محتوا با گوشی

بهترین برنامه های تولید محتوا با گوشی

همونطور که گفتیم، شناخت ابزارهای تولید محتوا با موبایل می تونه واسه فعالان شبکه های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار باشه. چون امروزه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی یکی از پرطرفدارترین راهکارها برای جذب مخاطب و کسب درآمد هست. شما برای تولید محتوای جذاب و با کیفیت با گوشی ها به برخی اپلیکیشن های کاربردی نیاز دارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین برنامه های تولید محتوا با گوشی های هوشمند بپردازیم تا با اون ها آشنایی داشته باشین.

  • برنامه Canva

یکی از بهترین برنامه های تولید محتوا با گوشی های هوشمند، اپلیکیشن Canva هست. این برنامه ویرایشگر تصاویر یه برنامه همه چیز تموم هست که شما با کمک اون می تونین خیلی از قابلیت ها رو در کنار هم داشته باشین. قابلیت هایی مثل طراحی های گرافیکی، قالب های آماده، فیلترهای متفاوت و استیکرهای مختلف مجموعه کارهایی هست که شما می تونین با استفاده از برنامه Canva انجام بدین.

بیشتر بدانید: نحوه انتخاب موضوع برای تولید محتوا چگونه است؟

  • برنامه Vectornator

 اپلیکیشن Vectornator هم یکی دیگه از بهترین برنامه های تولید محتوا با موبایل هست که در سیستم عامل های iPad، MacBock، iPHONE یا Microsoft نصب میشه. شما با کمک این اپلیکیشن می تونین محتواهای بصری زیبایی رو برای تصویر سازی ها و تایپوگرافی به وجود بیارین و اون ها رو خیلی راحت ویرایش و اصلاح کنین. Vectornator ابزار تولید محتوا با گوشی هست که شما می تونین به صورت رایگان ازش استفاده کنین.

  • برنامه Inshot

یکی دیگه از بهترین برنامه های تولید محتوا با گوشی های هوشمند، اپلیکیشن Inshot هست که بالاترین امتیاز رو در بین برنامه های اندرویدی و آیفون داره. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه علاوه بر ویرایش حرفه ای تصاویر، افزایش کیفیت تصاویر هست. شما می تونین در برنامه اینشات به تصاویر موسیقی اضافی کنین و از انواع آیکون ها و فیلترهاش استفاده کنین تا محتوای جذابی تولید کنین.

  • برنامه PicsArt

یکی دیگه از بهترین برنامه های تولید محتوا با موبایل، اپلیکیشن PicsArt هست. این برنامه علاوه بر ارائه امکانات ابتدایی ویرایش تصاویر، به شما این امکان رو میده تا تصاویر کلاژ حرفه ای بسازین، پس زمینه عکس هاتون رو عوض کنین و فونت های دلخواه خودتون رو وارد برنامه کرده و متن های زیبایی رو به تصاویر خودتون اضافی کنین. با PPicsArt همانند فتوشاپ کامپیوتر می تونین با استفاده از ویرایش لایه به لایه، عکس های گرافیکی خیلی جذاب و بی نظیری رو بسازین.

  • برنامه Snapseed

برنامه Snapseed هم یکی دیگه از بهترین اپلیکیشن های تولید محتوا با گوشی هست که تونسته برنده بهترین برنامه سال 2011 بشه و کمپانی گوگل اقدام به خرید اون کنه. این برنامه  در حال حاضر رایگان و بدون پرداخت درون برنامه ای هست و با قابلیت های جذاب و زیادی که داره از بهترین نرم افزارها محسوب میشه. این برنامه با پشتیبانی از عکس های RAW و سایر فرمت ها و اصلاح اون ها باعث رضایت عکاسان و کاربران زیادی شده.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی 5 اپلیکیشن تولید محتوا با گوشی های هوشمند، اطلاعاتی درباره تولید محتوا با موبایل به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین برنامه های تولید محتوا با گوشی بپردازیم تا با این اپلیکیشن ها آشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، از اونجایی که امروزه خیلی از افراد وقت خودشون رو با گوشی های هوشمند سپری می کنند، تولید محتوا با موبایل می تونه تاثیری بیشتری نسبت به تولید محتوا با کامپیوتر و لپ تاپ ها داشته باشه. شما برای تولید محتوا با گوشی های هوشمند باید با بهترین نرم افزارهای تولید محتوا با گوشی ها آشنایی داشته باشین.

نظرات: