تولید محتوا سایت فروشگاهی؛ مهم ترین کار برای راه اندازی بخش فروش آنلاین! خیلی از افراد به این باور هستن که با معرفی همه محصولات در فروشگاه اینترنتی خودشون می تونن سایت پربازدیدی رو داشته باشن، ولی زمانی سایت شما در گوگل جزء نتایج اولیه هست که بازاریابی محتوا و سئو اصولی انجام گرفته باشه و این با تولید محتوا میسر میشه. تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی، قدم اول در راه اندازی یه کسب و کار موفق هست.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در حوزه دیجیتال مارکتینگ راه اندازی فروشگاه های اینترنتی به یکی از مهم ترین راه های کسب درآمد تبدیل شده. برای دستیابی به فروش بالاتر علاوه بر داشتن سایت و یا پیج اینستاگرام به تولید محتوا فروشگاهی نیاز دارین. شاید تصور کنین برای تولید محتوا همه سایت ها از روش یکسانی استفاده میشه، ولی تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی با نوشتن مقاله کاملا متفاوت هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله آموزش محتوانویسی برای سایت فروشگاهی، اطلاعاتی در مورد تولید محتوا سایت فروشگاهی به شما ارائه کنیم و به بررسی اصول تولید محتوا سایت فروشگاهی بپردازیم و انواع تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی رو مورد بررسی قرار بدیم.

تولید محتوا سایت فروشگاهی چیست؟

تولید محتوا سایت فروشگاهی چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که تولید محتوا سایت فروشگاهی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی یکی از چالش های اساسی هست که مدیران این نوع سایت ها و متخصصان سئو باهاش روبرو هستن. هرچقدر یه سایت فروشگاهی از محتوای بهتر و مناسب تری برای محصولات خودش بهره ببرن، می تونه باعث افزایش ترافیک سایت و به دنبال اون فروش و سود بیشتر بشه. بازاریابی فروشگاه های اینترنتی به دوشکل زمینه سئو و بهینه سازی و تولید محتوا قابل انجام هست. شما با تولید محتوا و بکار گرفتن کلمات کلیدی مرتبط با موضوع محتوا می تونین به رتبه خوبی در گوگل برسین و بازدیدکننده های سایت خودتون رو افزایش بدین.

جالب اینجاست که بدونین تولید محتوا سایت فروشگاهی روشی برای جذب مشتری، معرفی محصولات و کسب درآمد بالا هست که فقط به صورت متنی نیست، بلکه به شیوه های مختلفی مثل تولید محتوا تصویری، صوتی و ویدیویی قابل ارائه هست. از دیگر مزایای تولید محتوا میشه به کاهش هزینه تبلیغاتی، بروزرسانی محتوا، بازدهی بهتر در زمان کمتر، رتبه بندی در گوگل اشاره کرد. در صورتی که زمان کافی برای این کار رو ندارین، می تونین سفارش تولید محتوا خودتون رو در سایت محتواکده ثبت کنین.

بیشتر بدانید: 10 ترفند محتوا نویسی برای وب سایت ها و فروشگاه ها

اصول تولید محتوا سایت فروشگاهی

اصول تولید محتوا سایت فروشگاهی

همونطور که گفتیم، تولید محتوا سایت فروشگاهی مهم ترین کاری هست که برای راه اندازی بخش فروش آنلاین باید انجام بدین. تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی یکی از مهم ترین پارامترها برای سئو سایت فروشگاهی هست. تولید محتوا محصول و تولید محتوا وبلاگ دو بخش مهم هست که در برنامه ریزی تولید محتوا هر سایت فروشگاهی باید بهش توجه بشه. در زمان تولید محتوا برای سایت های فروشگاهی باید به موارد مهمی توجه داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی اصول تولید محتوا سایت فروشگاهی بپردازیم.

  • یکی از اصول تولید محتوا سایت فروشگاهی این هست که در محتوانویسی سایت فروشگاهی کلمات کلیدی رو نباید فراموش کنین.
  • در تولید محتوا سایت فروشگاهی باید از URLهای مناسب استفاده بشه.
  • یکی دیگه از اصول تولید محتوا سایت فروشگاهی این هست که در زمان محتوانویسی برای فروشگاه های اینترنتی باید هوشمندانه عمل کنین.
  • باید از تصاویر و ویدیو استفاده کرد.
  • اگه سایت شما مروری به محصولات نداشته باشه، فروش زیادی رو از دست میدین. چون بیشتر مشتریان قبل از خرید به دنبال مرور محصولات هستن.
  • یکی دیگه از اصول تولید محتوا سایت فروشگاهی این هست که در تولید محتوا برای فروشگاه های اینترنتی نظر مخاطبان رو جلب کنین.

انواع تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی

انواع تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی

اگه دارای یه کسب و کار آنلاین هستین و جدیدا فروشگاه اینترنتی خودتون رو راه اندازی کردین، شما نیاز به تولید محتوا در وبلاگ فروشگاه اینترنتی دارین تا از این جهت بازدیدکننده های جدیدی رو به سمت سایت خودتون جذب کنین. به عبارت دیگه، برای موفقیت و افزایش فروش فروشگاه اینترنتی باید بازاریابی محتوایی رو جدی بگیرین. یکی از تکنیک های بازاریابی برای فروشگاه های اینترنتی، تولید محتواست که این تولید محتوا در دو نوع مختلف انجام می گیره که در ادامه اون ها رو مورد بررسی قرار می دیم:

  • محصول نویسی

یکی از انواع تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی، محصول نویسی هست. هر فروشنده ای برای تبدیل مخاطبان به خریداران به نگارش درست و اصولی محصول نیاز دارن. وقتی که می خواهین مشخصات یه محصول رو بنویسین، باید به نکاتی توجه داشته باشین که از جمله اون ها نوشتن متن به صورت ساده هست. ساده نویسی متن به این معنی نیست که با بیانی خیلی مبتدی شروع به توضیح محصول کنین.

  • بلاگ پست

یکی دیگه از انواع تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی، بلاگ پست هست. بهتره بدونین به هر مقاله، خبر یا راهنمای منتشر شده در بخش وبلاگ یه سایت، بلاگ پست گفته میشه. یه بلاگ پست معمولا موضوع یا کنکاش خاصی رو پوشش میده، ماهیت آموزشی داره، از 600 تا 2000 کلمه متغیر هست و شامل انواع محتوای چند رسانه ای مثل تصاویر، ویدیوها، اینفوگرافیک ها و نمودارهای تعاملی هست.

مقاله پیشنهادی: 7 نکته طلایی برای تولید محتوای تبلیغاتی

در محتوانویسی سایت فروشگاهی به چه مواردی باید توجه شود؟

در محتوانویسی سایت فروشگاهی به چه مواردی باید توجه شود؟

تولید محتوای سایت برای فروشگاه در ابتدا باید با یه سری پیش بینی ها همراه باشه. در ابتدا باید مشخص بشه که محصولی که قراره به فروش برسه از چه کیفیتی برخوردار هست و چجوری میشه محصور رو ارزون تر به فروش برسونه. این در حالی هست که باید مشخص بشه سایت دارای چه امکاناتی هست. هرچقدر امکانات سایت بیشتر باشه، تولید محتوای سایت آسون تر میشه. اولین قدمی که برای تولید محتوای سایت فروشگاهی باید برداشته بشه، توضیح دقیق درباره محصول هست. دقت کنین که باید خود محصول مورد ارزیابی قرار بگیره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله آموزش محتوانویسی برای سایت فروشگاهی، اطلاعاتی در مورد تولید محتوا سایت فروشگاهی به شما ارائه کنیم و به بررسی اصول تولید محتوا سایت فروشگاهی بپردازیم و انواع تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، تولید محتوا سایت فروشگاه اینترنتی ایده ای نو و جذاب در زمینه های مختلف مثل بازاریابی، افزایش فروش و بازدیدکنند ها و کسب اعتماد از کاربران هست. با تولید محتوا اصولی و مناسب می تونین ارتباط موثرتری بین فروشگاه و کاربران به وجود بیارین.

نظرات: