محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با بخش setting در سرچ کنسول؛ یکی از بخش های مهم و کاربردی در سرچ کنسول! بخش Setting در سرچ کنسول به شما اجازه دسترسی و تغییر تنظیمات هر سایت را می دهد. به این ترتیب، می توانید در این بخش تغیراتی را در سایت خود اعمال کنید.
گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای کاربردی و رایگان برای مدیریت سایت و سئو است که توسط موتور جستجوگر گوگل ارائه شده است. این ابزار شامل بخش های مختلفی است که می توانید از بخش های مختلف آن استفاده کنید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا بخش های مختلف این ابزار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Setting در گوگل سرچ کنسول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما آموزش دهیم.

بخش Setting در گوگل چیست؟

آموزش کار با بخش settings در سرچ کنسول

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش setting در گوگل چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Setting یکی از قسمت های مهم در گوگل سرچ کنسول است. در این بخش شما دامنه های جدیدی را برای سایت خودتان معرفی کرده و دامنه های قبلی را حذف می کنید. همچنین در این بخش می توانید برای برخی از کاربران دسترسی ایجاد کرده و آدرس سایت خودتان را تغییر می دهید. کاربران می توانند در این بخش، حساب خودشان را شخصی سازی کنند. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.
جالب است بدانید، بخش Setting در سرچ کنسول به دو قسمت تقسیم می شود که در یکی از قسمت ها شما حساب کاربری خودتان را ویرایش می کنید و در بخش دیگر کاربران جدیدی را به حساب کاربری خودتان اضافی می کنید. با استفاده از Setting در سرچ کنسول می توانید حساب کاربری خودتان را مدیریت کرده و سطح دسترسی کاربران را تغییر دهید. شما باید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید.

چگونه با بخش setting در سرچ کنسول کار کنیم؟

توجه داشته باشید که setting بخش تنظیمات گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید در این بخش حساب کاربری خودتان را شخصی سازی کنید و یکی از بخش های مهم پس از آشنایی با بخش pages است. در این بخش شما با قسمت های مختلفی روبرو می شوید که هر کدام از این قسمت ها کاربردهای خاصی دارند. نحوه کار با این بخش ها به شرح زیر است:

کار با بخش Ownership verification در setting

شما می توانید در این قسمت به عنوان تاییدکننده دامنه برای سرچ کنسول معرفی شوید. این سطح دسترسی برای مالک دامنه است که کامل ترین نوع دسترسی ها به تمام قسمت های سرچ کنسول است. verification بخشی برای تایید مالکیت سایت به گوگل است. در این قسمت اطلاعات مالک سایت در سرچ کنسول گوگل تایید می شود.

آموزش کار با بخش settings در سرچ کنسول

کار با بخش Associations در settings

عملکرد بخش Associations در setting مانند یک همکار است. اگر شخصی درخواست ارتباط و همکاری با سایت شما را از طریق سرچ کنسول بدهد، با توجه به نوع ابزاری که می خواهند با شما همکاری کنند، این قابلیت به آنها داده می شود. افرادی که این نقش به آنها داده می شود، برخلاف نقش های دیگر به گزارش ها و ابزارهای کنسول جستجو گوگل دسترسی ندارند.

آموزش کار با بخش settings در سرچ کنسول

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Setting در گوگل سرچ کنسول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما آموزش دهیم. همانطور که گفته شد، Setting یکی از بخش های مهم و کاربردی در ابزار گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید از این بخش استفاده کنید. در این بخش می توانید کارهای مختلفی انجام دهید و تغییراتی را در سایت خودتان اعمال کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات در مورد درس بیست و چهارم: آموزش کار با بخش settings در سرچ کنسول:

سوال تصادفی