آموزش کار با بخش Desktop در Core Web Vitals؛ یکی از بهترین ابزارهای کاربردی در سئو سایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ چه کاری می توان با این پلتفرم انجام داد؟ چگونه می توان با بخش Desktop این ابزار کار کرد؟ چرا باید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیریم؟
سئو سایت یکی از تکنیک هایی است که شما می توانید با استفاده از آن رتبه سایت خودتان را در گوگل بالا ببرید تا از طریق درآمد بیشتری داشته باشید. عوامل مختلفی روی سئو تاثیر می گذارند که یکی از این عوامل، سرعت سایت است که می توانید با ابزارهای مختلفی سرعت سایت را بررسی کنید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را داری، توصیه می کنیم تا با این ابزارها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Core Web Vitals برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش Desktop این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار Core Web Vitals چیست؟

Desktop در Core Web Vitals

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Core Web Vitals چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Core Web Vitals یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار سرعت سایت خودتان را بررسی کرده و سرعت آن را بالا ببرید. به طور کلی، این ابزار به تعدادی از شاخص ها اشاره دارد که به ارزیابی تجربه کاربر متمرکز هستند. شما می توانید سرعت سایت خودتان را با استفاده از این ابزار افزایش دهید و رضایت کاربران را جلب کنید.
جالب است بدانید، در بخش Core Web Vitals می توانید عوامل موثر بر سرعت سایت خودتان را ببینید و با کنترل کردن آنها سرعت سایت خودتان را بالا ببرید. در این گزارش، عملکرد صفحات سایت شما با توجه به داده ها و اطلاعات واقعی بررسی می شود. این ابزار هنوز در حال توسعه و گسترش است و در آینده قسمت های جدیدی به آن اضافی می شوند. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

آموزش کار با بخش Desktop در Core Web Vitals

توجه داشته باشید که Core Web Vitals یکی از ابزارهای کاربردی در گوگل سرچ کنسول پس از آموزش کار با بخش removals است که شما می توانید از بخش دسکتاپ آن استفاده کنید. زمانی که وارد بخش Desktop در این ابزار می شوید، با سه حالت URL روبرو خواهید شد. همانطور که می بینید، وبسایتی که در حال بررسی و ارزیابی آن هستیم، تقریبا 2 هزار URL برای بهبود دارد که شما باید مشکل آنها را از نظر سرعت برطرف کنید.

Desktop در Core Web Vitals

وقتی که در همین صفحه رو به بالا یا پایین اسکرول می کنید، خطاها و ایرادات سایت خودتان را با جزئیات و توضیحاتی کامل مشاهده می کنید و می توانید با برطرف کردن آنها، سرعت سایت خودتان را بالا ببرید. زمانی که روی این خطاها کلیک می کنید، یک لیست از صفحاتی که شامل این خطاها هستند را می بینید. به عنوان مثال، ما در اینجا روی گزینه CLS Issue کلیک می کنیم تا صفحاتی که دارای مشکل CLS هستند، به ما نشان داده شوند تا بتوانیم این مشکلات را به طور کامل حل کنیم.

Desktop در Core Web Vitals

نتیجه گیری:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Core Web Vitals برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش Desktop این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Core Web Vitals یکی از ابزارهای کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید با بخش Desktop کار کنید و سایت خودتان را از نظر سرعت و مشکلات بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات: