محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با بخش Mobile در Core Web Vitals؛ یکی از نرم افزارهای کاربردی در سئو سایت! این ابزار به تعداد از پارامترها اشاره دارد که به ارزیابی تجربه کاربر متمرکز هستند و شما می توانید با استفاده از آن سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید.
در حوزه وب هرچقدر جلوتر می رویم، اهمیت کاربرها بیشتر می شود. گوگل هم در سال های گذشته چند بار روی اهمیت تجربه کاربری تاکید کرده و با طراحی و بروزرسانی الگوریتم های خود کاری می کند که همه چیز بر وفق مراد کاربر باشد. به همین دلیل گزارش Core Web Vitals یکی از مهم ترین گزارش ها محسوب می شود. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، با این بخش آشنا شوید. در ادامه سعی می کنیم تا توضیحاتی در مورد Core Web Vitals برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش Mobile را به شما یاد دهیم.

ابزار Core Web Vitals چیست؟

Mobile در Core Web Vitals

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Core Web Vitals چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Core Web Vitals یکی از قسمت های اصلی گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید در این قسمت سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید. زمانی که وارد این قسمت می شوید، با دو بخش Mobile و Desktop روبرو می شوید. این بخش مربوط به سرعت سایت شما است. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.
جالب است بدانید، زمانی که موتور جستجوگر گوگل بخش سرعت یا همان Core Web Vitals را به گوگل سرچ کنسول خود اضافی می کند، باید متوجه شد که ارزش سرعت سایت شما در سئو خیلی بیشتر شده است و شما حتما باید سرعت سایت خودتان را بیشتر کنید. کاربرد این بخش این است که به شما این امکان را می دهد تا سرعت سایت خودتان را بالا ببرید تا در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید.

نحوه کار با بخش Mobile

Mobile در Core Web Vitals

توجه داشته باشید که زمانی که به قسمت Core Web Vitals مراجعه می کنید، با دو بخش Mobile و Desktop روبرو می شوید. با مراجعه به بخش Mobile سه حالت URL خواهید داشت که شامل Good، Poor، Need Improvement است. Poor که همان حالت ضعیف است و Need Improvement نیاز به بهتر شدن دارد. حالت Good هم شامل URL خوب از نظر Page Speed است. بنابراین، با استفاده از این بخش متوجه می شوید که سرعت سایت شما خوب است و یا نیاز به بهینه سازی دارد.

کار با بخش موبایل در Core Web Vitals

وقتی که وارد سایت Core Web Vitals می شوید، می توانید روی دو گزینه Desktop و Mobile کلیک کنید. این بخش همانطور که از اسم قبلی آن مشخص است، مربوط به سرعت سایت است. وقتی که گوگل بخش سرعت سایت را به پنل سرچ کنسول اضافی می کند، بنابراین، باید فهمید که ارزش سرعت سایت شما در سئو افزایش یافته و شما باید حتما سایت های خودتان را سئو کنید.

کاربرد بخش موبایل Core Web Vitals این است که به شما این امکان را می دهد تا سرعت سایت خودتان را بیشتر کنید و قطعا URLهایی که در اینجا Good باشند و سبز رنگ نشان داده شوند، در نتایج بالاتری قرار می گیرند. البته این مسئله به تنهایی کافی نیست و صدها فاکتور برای سئو وجود دارد که این یکی از آنهاست. کار کردن با Core Web Vitals در موبایل کار زیاد سختی نیست.

 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Core Web Vitals در بخش Mobile برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش Mobile را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد Core Web Vitals یکی از بخش های کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که در زمان کار با این بخش با دو قسمت Mobile و Desktop روبرو می شوید. اگر می خواهید نحوه کار با بخش Mobile را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات در مورد درس بیستم: آموزش کار با بخش Mobile در Core Web Vitals:

سوال تصادفی