آموزش کار با بخش Indexing؛ یکی از بخش های مهم و کاربردی در Overview! آیا می خواهید با این بخش آشنا شوید؟ چگونه می توان با بخش indexing کار کرد؟ این بخش چه کمکی به سئوکاران می کند؟ در این قسمت چه کارهایی می توانید انجام دهید؟
گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای مهم و کاربردی است که شما می توانید با کمک آن سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید. این ابزار شامل بخش های مختلفی است که هر کدام از این بخش ها به قسمت های متعددی تقسیم می شوند. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، بهتر است با این بخش ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش indexing در Overview برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به طور کامل به شما یاد دهیم.

آشنایی با بخش indexing

آموزش کار با بخش indexing در Overview

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش indexing چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بخش indexing یکی از قسمت های مهم و کاربردی در Overview است که می توانید از این بخش استفاده کرده و کارهای مختلفی انجام دهید. سئوکاران می توانند از این بخش استفاده کرده و اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد وضعیت سایت خودشان به دست آورند. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.
جالب است بدانید، Indexing یکی از بخش های ابزار گوگل سرچ کنسول است که در این قسمت اطلاعات و داده های مربوط به تعداد صفحات سایتی که در نتایج جستجوی گوگل نشان داده شده اند و همچنین مشکلاتی که باعث عدم نمایش صفحات سایت در نتایج جستجوی گوگل شده اند، قابل مشاهده است. با بررسی این اطلاعات، کاربران می توانند مشکلات را شناسایی و رفع کنند.

چگونه با بخش indexing کار کنیم؟

آموزش کار با بخش indexing در Overview

Overview پس از آموزش کار با بخش sitemap یکی از بخش های اصلی در ابزار گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید از این بخش استفاده کرده و به قسمت های مختلفی دسترسی پیدا کنید. یکی از این قسمت ها، indexing است که می توانید را کلیک روی این گزینه، اطلاعات و جزئیات مربوط به وضعیت صفحات ایندکس شده سایت خودتان را دریافت کنید تا بهترین استراتژی سئو را برای سایت خودتان تشکیل دهید.
زمانی که وارد بخش indexing در Overview می شوید، یک نمودار از وضعیت صفحات سایت خودتان مشاهده می کنید که با نگاه کردن به آن، متوجه می شوید که گوگل کدام صفحات سایت شما را ایندکس کرده است. به این ترتیب، می توانید صفحاتی که ایندکس نشده اند را شناسایی کرده و با انجام کارها و اقداماتی باعث ایندکس شدن آن صفحات در گوگل شوید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش indexing در Overview برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به طور کامل به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، indexing یکی از بخش های کاربردی در Overview است که می توانید در این بخش وضعیت صفحات ایندکس شده سایت خودتان را بررسی کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات: