آموزش کار با بخش Performance؛ یکی از قسمت های مهم و کاربردی در Overview! آیا می خواهید با این بخش آشنا شوید؟ آیا می دانید قسمت Performance چیست؟ چگونه می توان از این بخش استفاده کرد؟ این قسمت چه کمکی به توسعه دهندگان می کند؟
امروزه سایت های اینترنتی زیادی به وجود آمده اند که رقابت در این حوزه سخت تر شده است. شما باید از ابزارهای سئو استفاده کنید و رتبه سایت خودتان را بالا ببرید. یکی از این ابزارها، سایت گوگل سرچ کنسول است. این ابزار شامل بخش های مختلفی است که می توانید از این بخش ها استفاده کنید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با این بخش ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Overview در Performance برای شما ارائه کنیم و روش کار با این بخش را به شما یاد دهیم.

بخش Performance چیست؟

بخش Performance در Overview

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش Performance چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Performance یکی از قسمت های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که می توانید از این بخش استفاده کنید. می توانید با کلیک روی گزینه Overview در سرچ کنسول، به بخش Performance دسترسی پیدا کنید. در این بخش می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خودتان را در ارتباط با میزان کارایی و همچنین وضعیت سایت را مشاهده کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.
جالب است بدانید، در بخش Performance در سرچ کنسول می توانید بازدهی کاملی از عملکرد سئو سایت خودتان داشته باشید. این بخش را می توان مهم ترین قسمت در گوگل سرچ کنسول دانست. چون اطلاعات این بخش می تواند دید کلی از عملکرد سایت را به شما بدهد. سرچ کنسول در این قسمت، وبسایت شما را از لحاظ رتبه در نتایج جستجو، نرخ کلیک و معیارهای دیگر بررسی می کند.

چگونه با بخش Performance کار کنیم؟

بخش Performance در Overview

توجه داشته باشید که پس از آموزش کار با بخش sitemap، بخش Performance در گوگل سرچ کنسول یکی از بخش های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که می توانید با مراجعه به بخش Overview به این قسمت دسترسی پیدا کنید. اطلاعات در ارتباط با وضعیت سایت را می توان با میزان دقت تعداد کلیک های انجام شده در یک بازه زمانی مشخص، میانگین کلیک های انجام شده در بازه زمانی، کلمه ایی که به وسیله گوگل مورد بررسی قرار گرفته شده است، نوع دستگاه هایی که با استفاده از آنها به سایت وارد شده است، سطح محتوای سایت در نتایج جستجوی گوگل و.... مشاهده کرد. هر کدم از شاخص های موجود در این قسمت کاربردهای خاصی دارند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش  Performance برای شما ارائه کنیم و روش کار با این بخش را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، بخش Performance یکی از قسمت های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که می توانید از این بخش استفاده کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات: