آموزش کار با بخش تنظیمات(setting)؛ یکی از بخش های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید بخش setting در سرچ کنسول چیست؟ چگونه می توان از این بخش استفاده کرد؟ وبمسترها با استفاده از این بخش چه کاری انجام می دهند؟

گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کرده و رتبه سایت خودتان را بالا ببرید. سرچ کنسول شامل بخش های مختلفی است که می توانید با این بخش ها کارهای مختلفی انجام دهید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با بخش setting در سرچ کنسول آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش setting در سرچ کنسول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم.

بخش setting در سرچ کنسول چیست؟

بخش setting در سرچ کنسول

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش setting چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که setting یکی از بخش های مهم و کاربردی در ابزار سرچ کنسول است که می توان با استفاده از این بخش کارهای مختلفی انجام داد. این بخش این امکان را به شما می دهد تا به تغییر تنظیمات هر سایت دسترسی داشته باشید. برای مثال به کمک بخش setting می توانید کاربران جدید را با سطح دسترسی تعریف شده اضافی کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بخش setting به دست آورید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

جالب است بدانید، شما در بخش setting در سرچ کنسول می توانید آدرس سایت خودتان را تغییر دهید، می توانید مالک جدیدی را به سایت خود اضافی کرده و یا مالک قبلی را حذف کنید کارهای این چنین. به عبارت دیگر، می توانید با استفاده از این بخش، حساب سرچ کنسول خودتان را شخصی سازی کنید. هرچند در حال حاضر گوگل در این قسمت امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را در اختیار ما قرار نداده است. به طور کلی بخش setting به دو قسمت کلی تقسیم شده است که می توانید در این قسمت ها کارهای مختلفی انجام دهید.

معرفی قسمت های مختلف بخش setting 

بخش setting در سرچ کنسول

همانطور که گفته شد، setting پس از آشنایی با بخش search result، یکی از بخش های مهم در ابزار سرچ کنسول است که به شما این اجازه را می دهد تا به تنظیمات مربوط به سایت خود دسترسی داشته باشید و کارهای مختلفی انجام دهید. این بخش شامل قسمت های مختلفی است که در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی قسمت های مختلف بخش setting بپردازیم:

• Ownership verification: یکی از قسمت های مختلف در بخش setting سرچ کنسول، بخش Ownership verification است. در این قسمت روش های مختلفی برای تایید مالکیت پراپرتی در اختیار شما گذاشته می شود.

• Users and permissions: این بخش فقط برای مالک پراپرتی سایت نشان داده می شود. از این بخش می توانید سایر کاربران را به یک پراپرتی اضافی کنید.

• بخش Associations: این قسمت برای یکپارچه کردن یا پیوند دادن حساب سرچ کنسول به سرویس های دیگر گوگل طراحی شده است.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش setting در سرچ کنسول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، setting یکی از بخش های مهم و کاربردی در ابزار سرچ کنسول است که می توانید از این بخش استفاده کرده و به تنظیمات سایت خودتان دسترسی داشته باشید. برای اینکه نحوه کار با این قسمت را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

نظرات: