آشنایی با بخش Search Result؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ این بخش چه کمکی به صاحبان سایت های اینترنتی و سئوکاران می کند؟ چگونه می توانیم با بخش Search Result کار کنیم؟ قابلیت های بخش Search Result کدامند؟
امروزه سایت های اینترنتی زیادی به وجود آمدند که تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است که این مسئله رقابت بین آنها را سخت تر می کند. سئوکاران و صاحبان سایت های اینترنتی همیشه می کوشند تا با ابزارها و بخش های مختلف در سئو فنی سایت آشنا شوند و با استفاده از آنها رتبه سایت خودشان را ارتقا دهند. اگر شما نیز قصد سئو سایت را دارید، توصیه می کنیم تا با بخش های مختلف سئو فنی آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Search Result برای شما ارائه کنیم و به بررسی نحوه کار با بخش Search Result بپردازیم.

بخش Search Result چیست؟

آشنایی با بخش Search Result

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش Search Result چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که زمانی که شما عبارت یا کلمه ای را برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد آن عبارت در موتورهای جستجو وارد می کنید، صفحه ای از نتایج نزدیک به جستجوی شما به نمایش در می آید. این نتایج با عنوان SERP یا همان صفحات نتایج موتور جستجو شناخته می شوند که در واقع پاسخ گوگل به درخواست جستجوی شما خواهد بود. شما می توانید با استفاده از بخش Search Result سئو سایت خودتان را بررسی کرده و نتایج مربوط و نزدیک به عبارت های سرچ شده سایت خودتان را پیدا کنید.
جالب است بدانید، Search Result به صفحه نتایج موتور جستجو در زمان جستجوی یک عبارت گفته می شود که شما می توانید در این صفحه سئو سایت خودتان را آنالیز کنید و نقاط قوت و ضعف خودتان را تشخیص دهید. برای اینکه نحوه کار با بخش Search Result را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید. به طور کلی، در صفحه نتایج موتورهای جستجوی معروف دو جایگاه مختلف برای نمایش حاصل از جستجو وجو دارد. معمولا برترین رتبه های نتیجه جستجو مربوط به سایت هایی می شوند که بابت قرارگیری در این فهرست پول می پردازند.

اهمیت بخش Search Result در سئو سایت

آشنایی با بخش Search Result

توجه داشته باشید که سئو سایت همیشه از اهمیت زیادی برای قرار گرفتن در صفحات و رتبه های برتر برخوردار است. آمارها نیز نشان دهنده این هستند که بیش از 91 درصد از کاربران تنها در صفحه اول موتور جستجو را بررسی می کنند و هیچ وقت به صفحه دوم نتایج مراجعه نمی کنند. با این تفاسیر اهمیت صفحه اول نتایج جستجو به حدی است که می توان قرار گیری در صفحات دیگر را نوعی شکست سئو محسوب کرد. استراتژی مناسب کلمات کلیدی و انتخاب رقابتی ترین کلمات کلیدی برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل بسیار موثر می باشد. همچنین می توان از ابزارهایی برای بررسی بخش Search Result در کنار آشنایی با بخش Overview استفاده کرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Search Result برای شما ارائه کنیم و به بررسی نحوه کار با بخش Search Result بپردازیم. همانطور که گفته شد، شما می توانید با استفاده از بخش Search Result سئو سایت خودتان را بررسی کرده و نتایج مربوط و نزدیک به عبارت های سرچ شده سایت خودتان را پیدا کنید. برای اینکه نحوه استفاده از بخش Search Result را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات: