آشنایی با بخش Overview؛ ابزاری برای ارائه دید کلی به کارشناسان سئو از وضعیت کلی سایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ آیا می دانید بخش Overview در سایت چیست؟ بخش Overview چه کاری انجام می دهد؟ این بخش شامل چه گزینه هایی می شود؟ چرا برای سئو سایت باید با بخش Overview آشنا شوید؟ چگونه می توان از این بخش در سئو سایت استفاده کرد؟

اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و قصد سئو سایت را دارید، باید با ابزارها و بخش های مختلف سایت آشنا شوید و بتوانید با این ابزارها کار کنید و سایت خودتان را به رتبه های برتر گوگل برسانید. Overview یکی از بخش های اصلی در سایت است که سئو کاران یا کارشناسان سئو سعی می کنند تا نحوه کار با این بخش را یاد بگیرند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Overview سایت برای شما ارائه کنیم، به بررسی گزینه های مختلف Overview بپردازیم و اهمیت شرکت در دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول را مورد بررسی قرار دهیم.

بخش Overview سایت چیست؟

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش Overview چیست؟ در دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Overview یکی از بخش های کاربردی در ابزار سرچ کنسول است که شما می توانید با مراجعه به این بخش اطلاعات زیادی در مورد وضعیت سایت خودتان به دست آورید. به طور کلی، می توان از این بخش نمای کلی یک سایت را ببینید و یک دید کلی از سایت خودتان داشته باشید. سپس با اطلاعات به دست آمده از سایت خود، می توانید یک استراتژی سئو سایت قدرتمند و خوبی را ایجاد کنید.

جالب است بدانید، اطلاعاتی که در بخش Overview گزارش می شوند، شامل موارد زیادی نمی شود ولی اگر در همین گزارشات کم دقت داشته باشیم، بینش ها و چشم اندازهای خیلی خوبی را می بینیم. سئوکاران یا کارشناسان سئو همواره بخ این بخش مراجعه می کنند تا ببینند سایت آنها در چه وضعیتی قرار دارد. برای اینکه بتوانید سایت خودتان را با استفاده از بخش Overview تحلیل کنید، باید در بازه های زمانی مختلف عملکرد سایت خودتان را از بخش Overview بررسی کرده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید تا به نتیجه بهتری برسید.

معرفی گزینه های مختلف Overview

دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول

همانطور که گفته شد، Overview یکی از بخش های اصلی در سئو سایت است که شما می توانید با مراجعه به این بخش اطلاعات مهمی در وضعیت سایت خودتان به دست آورید و با استفاده از استراتژی های مختلف سایت خودتان را بهینه کرده و در گوگل به رتبه های بالاتری برسید. بخش Overview شامل قابلیت های مختلفی است که در ادامه به بررسی گزینه های مختلف Overview می پردازیم:

• گزینه Performance

یکی از گزینه مختلف در Overview، گزینه Performance است که شما می توانید با استفاده از گزینه اطلاعات مورد نیاز خودتان را در مورد میزان کارایی و همچنین وضعیت سایت را مشاهده کنید. در این گزینه می توانید اطلاعاتی در مورد کلیک های انجام شده، عبارت هایی که توسط گوگل بررسی شده اند، نوع دستگاه هایی که به سایت شما وارد شده اند و..... به دست آورید.

• گزینه Coverage

یکی دیگر از گزینه های مختلف در بخش Overview، بخش Coverage است که سئوکاران می توانند با انتخاب این گزینه، اطلاعات مهمی را در مورد سایت خودشان به دست آورند و به منظور بهبود وضعیت سئو سایت خودشان یک استراتژی عالی ایجاد کنند. استفاده از این گزینه در بخش Overview سرچ کنسول رایگان است و نیاز نیست برای استفاده از این گزینه هزینه ای را پرداخت کنید.

• گزینه URL Inspection

یکی دیگر از گزینه های مختلف در بخش Overview، گزینه URL Inspection است. در این گزینه اطلاعات مختلفی وجود دارند که می توانید با دسترسی به این اطلاعات، عملکرد سایت خودتان را در بازه های زمانی مختلف تحلیل کنید و نقاط قوت و ضعف خودتان را بشناسید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Overview سایت برای شما ارائه کنیم، به بررسی گزینه های مختلف Overview بپردازیم و اهمیت شرکت در دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، Overview یکی از بخش های مهم در ابزار سرچ کنسول است که شما می توانید با مراجعه به این بخش اطلاعات زیادی در مورد وضعیت سایت خودتان به دست آورید و یک استراتژی عالی برای سئو سایت تهیه کنید. پیشنهاد می کنیم تا برای یادگیری کامل بخش Overview در دوره آموزشی گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

نظرات: