محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با بخش security issues؛ یکی از مهم ترین بخش ها در سئو سایت! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید؟ آیا می دانید بخش security issues چیست؟ چرا صاحبان سایت های اینترنتی باید با این بخش کار کنند؟ این بخش چه کمکی به وبمسترها می کند؟
امروزه رقابت در بین کسب و کارهای اینترنتی افزایش یافته است که صاحبان سایت های اینترنتی سعی می کنند تا با استفاده از روش ها و ترفندهایی، سایت خودشان را از لحاظ سئو بهینه کنند و رتبه سایت خودشان را در موتور جستجوگر گوگل بالا ببرند. گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای مهم سئو سایت است که شامل قسمت های زیادی است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با این قسمت ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش security issues برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش security issues در سرچ کنسول را به شما یاد دهیم.

بخش security issues در سرچ کنسول چیست؟

آموزش کار با بخش security issues

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش security issues چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ربات های گوگل به صورت مرتب به وبسایت های مختلفی سر می زنند و اگر سایت ها عملکردی از خودشان نشان دهند که به طور بالقوه آسیبی برای کاربران برساند، گزارش مشکل امنیتی برای سایت منتشر می شود. حال ممکن است این کارهای خطرناک به دلیل هک شدن سایت باشد و یا هر چیز دیگری. شما می توانید این گزارشات را در بخش security issues گوگل سرچ کنسل مشاهده کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این قسمت را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.
جالب است بدانید، سایت های اینترنتی نیز مانند هر محیط دیگری در معرض خطراتی امنیتی قرار می گیرند که این مسئله دلیل محکمی شده است برای آنکه صاحبان سایت ها به دنبال بررسی امنیت سایت ها و بررسی مشکلات امنیتی سایت با روش های موجود هستند. یکی از این روش های گزارشات security issues در گوگل سرچ کنسول است که به کمک آن می توان مشکلات امنیتی سایت را بررسی و آنها را رفع کرد.

رفع یک مشکل امنیت در سرچ کنسول

آموزش کار با بخش security issues

توجه داشته باشید پس از آموزش کار با بخش sitemap بخش security issues یکی از مهمترین بخش های در سرچ کنسول است، زمانی که گوگل یک گزارش security issues یا مشکل امنیتی را در وبسایت تشخیص می دهد، صاحبان تایید شده سایت یک ایمیل دریافت می کنند. به آنها درباره این مسئله امنیتی هشدار داده می شود. همراه ایمیل یک لینک برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رفع آن وجود دارد.
ایمیل های خودتان را حتما بررسی کنید. خیلی مهم است که هرچه زودتر این هشدارها را ببینید. اگر ایمیلی را از دست دادید، همیشه می توانید برای بررسی به ابزار سرچ کنسول وارد شوید و هرگونه مشکل را در صفحه بازبینی کنید. اگر در سایت خود security issues داشته باشد، از طریق یک بنر در بالای صفحه به شما اطلاعات داده می شود. کلیک کردن روی این هشدار شما را به گزارش security issues هدایت می کند که در آن فهرستی از تمام مشکلات امنیتی مربوط به سایت خودتان را پیدا می کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش security issues در سرچ کنسول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش security issues را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، security issues یکی از قسمت های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید در این قسمت اطلاعاتی در مورد مشکل امنیتی سایت خودتان را ببینید و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

 

نظرات در مورد درس دوازدهم: آموزش کار با بخش security issues:

سوال تصادفی