آموزش کار با بخش Manual Action؛ یکی از بخش های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول! آیا می خواهید با این بخش آشنا شوید؟ چگونه می توان از بخش manual action کار کرد؟ این بخش چه کمکی به توسعه دهندگان سایت می کند؟
گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای کاربردی و اصلی است که شما می توانید با استفاده از آن سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید و ایرادات سایت خودتان را رفع کنید. ابزار سرچ کنسول شامل بخش های مختلفی است که می توانید از این بخش ها استفاده کنید. یکی از بخش ها، manual action است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با این بخش آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش manual action برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با Manual Action را یاد بگیریم.

Manual Action چیست؟

آموزش کار با بخش Manual Action

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Manual Action چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Manual Action یکی از بخش های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید از این بخش استفاده کرده و سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید. گوگل ممکن است سایت شما را بنابردلایلی جریمه کند و یا آن را گزارش کند. در این حالت می توانید با کلیک روی گزینه Manual Action در سرچ کنسول، گزارش ها و جریمه های گوگل را ببینید. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.
جالب است بدانید، اگر گوگل سایت شما را جریمه کرده باشد، در بخش Manual Action می توانید این گزارشات و جریمه ها را مشاهده کنید و با کلیک روی هر گزینه می توانید جزئیات مربوطه را ببینید و در مورد روش های حل مشکل اطلاعات خوبی به دست آورید. توجه داشته باشید که جریمه های دستی گوگل معمولا در مورد لینک ها و محتوای اسپم فعال می شوند. اسپم ها مواردی هستند که برای کاربران تجربه خوبی به وجود می آورند و گوگل به شدت در مورد این اسپم ها حساس است.

چگونه با بخش Manual Action کار کنیم؟

آموزش کار با بخش Manual Action

توجه داشته باشید که Manual Action پس از آشنایی با  بخش discover یکی از قسمت های مهم در گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید از این بخش استفاده کرده و کارهای مختلفی را انجام دهید. اگر گوگل سایت شما را جریمه کرده باشد، در این بخش می توانید جریمه های مربوط به گوگل را ببینید و آنها را رفع کنید تا سایت شما از لحاظ سئو بهینه شده باشد.
در بخش Manual Action گوگل سرچ کنسول در صورتی که تخلفی برای تغییر رتبه های خودتان در گوگل مرتکب شده باشید را به شکل دستی بررسی می کند و از این طریق آنها را به شما گزارش می دهد. این تخلفات معمولا برای کاربر ضرری ندارد، ولی برای تغییر رتبه ها و جهت ارتقای رتبه یا سئو استفاده شده است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش manual action برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با Manual Action را یاد بگیریم. همانطور که گفته شد، Manual Action یکی از بخش های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید از این بخش استفاده کرده و سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید. اگر می خواهید نحوه کار با بخش Manual Action را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات: