آشنایی با قسمت Discover در گوگل سرچ کنسول؛ یکی از ویژگی ها و قابلیت های جدیدی گوگل! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید گوگل Discover چیست؟ چگونه می توانیم از این بخش استفاده کنیم؟ به نظر شما گوگل Discover چگونه کار می کند؟ استفاده از Discover در گوگل سرچ کنسول چه اهمیتی دارد؟ چرا باید از این بخش استفاده کنیم؟

بهتر است بدانید، گوگل دیسکاور یکی از قابلیت های جدید موتور جستجوگر گوگل است که به شما این امکان را می دهد تا محتوای مرتبط با علایق شخصی خودتان را بدون نیاز به جستجو پیدا کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. این قابلیت در صفحه اصلی گوگل و همچنین در برخی از مرورگرهای موبایل قابل دسترسی است. اگر شما قصد سئو سایت را دارید، باید با بخش گوگل دیسکاور آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد گوگل Discover برای شما ارائه کنیم و به بررسی عملکرد Discover در گوگل سرچ کنسول بپردازیم.

گوگل Discover چیست؟

 discover در گوگل سرچ کنسول

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که گوگل Discover چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که گوگل Discover یک ویژگی جدید گوگل است که به شما این امکان را می دهد تا اخبار، مطالب و سایر محتواهای خودتان را که طبق علایق شخصی شما تعیین شده است، مشاهده کنید. همچنین شما می توانید گوگل دیسکاور را در صفحه اصلی گوگل یا در مرورگر کروم روی تلفن همراه خود پیدا کرده و از قابلیت های آن بهره ببرید. اگر می خواهید نحوه کار با گوگل دیسکاور را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

نکته قابل توجه این است که بخش Discover در گوگل سرچ کنسول به شما این امکان را می دهد تا با جدیدترین و اصلی ترین موضوعاتی که برای شما جذاب هستند، آشنا شوید. با استفاده از گوگل Discover می توانید مطالب جذاب و جدیدی را در زمینه های مختلف مانند سرگرمی، ورزش و.... ببینید. معمولا در تعداد زیادی از گوشی های هوشمند می توانید با کشیدن صفحه اصلی گوشی به سمت راست، وارد بخش گوگل دیسکاور شوید.

استفاده از گوگل Discover چه مزایایی دارد؟

 discover در گوگل سرچ کنسول

همانطور که گفته شد، پس از آشنایی با بخش search result، گوگل دیسکاور(Discover)یکی از بخش های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که می توانید با استفاده از آن سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید و در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد. استفاده از گوگل دیسکاور مزیت های زیادی به همراه دارد. برخی از مهم ترین مزایای استفاده از گوگل Discover به شرح زیر است:

• یکی از مزایای استفاده از گوگل Discover این است که نیاز نیست تا کلمات کلیدی را وارد کرده و یا به دنبال پیدا کردن سایت های مورد علاقه خود بروید، گوگل دیسکاور می تواند مطالب مورد علاقه شما را پیدا کرده و آنها را به شما نشان دهد.

• شما می توانید در گوگل Discover به مطالب و محتواهای بروز و جدیدی دسترسی پیدا کنید. این ابزار مطالبی را که برای شما مناسب هستند را برای شما ارائه می کند.

• یکی دیگر از مزیت های استفاده از ابزار گوگل دیسکاور این است که با استفاده از قابلیت ها و ویژگی های این ابزار می توانید خودتان را روز نگه دارید.

• شما می توانید از گوگل Discover برای تنظیم و سفارشی کردن محتواهایی که می خواهید ببینید استفاده کنید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد گوگل Discover برای شما ارائه کنیم و به بررسی عملکرد Discover در گوگل سرچ کنسول بپردازیم. همانطور که گفته شد، گوگل دیسکاور یکی از بخش های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که می توانید در این بخش مطالب و محتواهای جدید و بروز مور علاقه خودتان را پیدا کرده و آنها را مشاهده کنید. اگر می خواهید نحوه کار با ابزار گوگل دیسکاور را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات: