آموزش کار با بخش Web tools؛ یکی از قسمت های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید بخش Web tools چیست؟ چگونه می توان از این بخش استفاده کرد؟ بخش Web tools چه مزایایی دارد؟
بهتر است بدانید، گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای مهم و کاربردی است که از سمت گوگل ایجاد شده و پشتیبانی می شود که البته یکی از مهم ترین ابزارهای مدیریت سئو نیز است که به شکل رایگان در دسترس مدیران سایت قرار گرفته است. این ابزار شامل بخش های مختلفی است که باید با این بخش ها آشنا شوید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با بخش های مختلف سرچ کنسول آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این ویدیوی آموزشی، توضیحاتی در مورد بخش Web tools در گوگل سرچ کنسول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش Web tools را به شما یاد دهیم.

بخش Web tools در سرچ کنسول چیست؟

آموزش کار با بخش Web tools

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش Web tools چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بخش Web tools یکی از قسمت های مهم در گوگل سرچ کنسول است که شامل ابزارهایی است که به شما کمک می کنند تا سایت خودتان را بهینه سازی و بررسی کنید. بخش message در سرچ کنسول شامل پیام هایی است که گوگل به شما ارسال می کند و در مورد وضعیت و عملکرد سایت شما نظر می دهد. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.
جالب است بدانید، Web tools یکی از بخش های کاربردی در سرچ کنسول است که برای تمامی سایت هایی که در گوگل سرچ کنسول آنها را ثبت می کنید، فراهم است. برای وارد شدن به این بخش ابتدا باید وارد سرچ کنسول شوید و سپس سایت مورد نظر خودتان را در بخش مدیریت این ابزار انتخاب کنید. بعد از آن یک بخش به اسم Web tools در ستون سمت چپ وجود دارد که اطلاعات مفید و مختصری را به شما نمایش می دهد.

نحوه کار با بخش Web tools

آموزش کار با بخش Web tools

توجه داشته باشید که پس از آشنایی با  بخش discover یکی از امکانات بخش Web tools در سرچ کنسول، امکان مدیریت کردن سایت برای بهبود سریع تر وضعیت سایت است. با کلیک روی این بخش صفحه ای با عنوان Ad Experience وجود دارد که اطلاعات مختلفی را در آن مشاهده می کنید. این صفحه اطلاعاتی در مورد تجربیات تبلیغاتی که استانداردهای تبلیغاتی را نقض کرده اند را به نمایش می گذارد.
به طور کلی منظور از استانداردهای تبلیغاتی مجموعه ای از تجربه تبلیغاتی مختلف است که کاربران به دیده آنها علاقه نداشته و آنها را دوست ندارند. بنابراین، در صورتی که چنین محتواهایی در سایت شما وجود داشته باشد، گوگل سرچ کنسول شما را از این مسئله مطلع می کند. بنابراین، اگر می خواهید با توجه به استانداردهای گوگل رفتار کنید و سایتی بهینه برای کاربران داشته باشید، از این بخش استفاده کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش Web tools در گوگل سرچ کنسول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش Web tools را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Web tools یکی از بخش های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید از این بخش استفاده کرده و سایت های خودتان را مدیریت کنید. اگر می خواهید با این بخش بیشتر آشنا شوید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات: