محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش تکنیک های آسمان خراش در لینک سازی خارجی؛ یکی از بهترین روش های ارتقاء رتبه سایت! بهتر است بدانید، تکنیک آسمان خراش یکی از بهترین استراتژی های لینک سازی است که معمولا بسیاری از مدیران سایت ها از این روش استفاده می کنند.

ایده ای که پشت تکنیک آسمان خراش وجود دارد، خیلی ساده و مفید است. زمانی که شما روی یک محتوای جدید کار می کنید، هدف شما این است که آن را طولانی تر ارائه دهید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با تکنیک آسمان خراش آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تکنیک آسمان خراش برای ارائه کنیم و نحوه استفاده از تکنیک آسمان خراش در لینک سازی خارجی را به شما یاد دهیم.

تکنیک آسمان خراش چیست؟

تکنیک آسمان خراش در لینک سازی خارجی

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که تکنیک آسمان خراش چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که تکنیک آسمان خراش یکی از استراتژی هایی است که در تولید محتوا و لینک سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در این تکنیک شما باید بهترین مطالب وب را در هر حوزه شناسایی کرده و متن های بهتری از آنها را بنویسید که طولانی تر و کاربردی تر باشند. بنابراین، باید متن های صفحات سایت شما رقابتی و با ارزش تر از رقبا باشند. اگر می خواهید نحوه استفاده از تکنیک آسمان خراش را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.

جالب است بدانید، برای پیدا کردن متن های بهتر، باید مطالعات بیشتری انجام دهید. اول باید سایت های رتبه برتر گوگل را بررسی کنید و بک لینک های آن را شناسایی کنید. سپس باید محتوای خاص خودتان را تولید کنید. می توانید برای تولید محتوا از سایت های معتبر نیز کمک بگیرید. در این روش محتوای شما باید طولانی تر و با کیفیت تر باشد.

استفاده از تکنیک آسمان خراش در لینک سازی خارجی

تکنیک آسمان خراش در لینک سازی خارجی

توجه داشته باشید که تکنیک آسمان خراش یکی از بهترین روش های برای لینک سازی خارجی و داخلی پس از آموزش استفاده از ابزارهای بررسی بک لینک است. اگر می خواهید به درستی از روش آسمان خراش برای لینک سازی خارجی استفاده کنید، باید یک برنامه ریزی خوب انجام دهید. همچنین قبل از شروع تولید محتوا نیز باید محتوای سایت صفحات را بررسی کنید و ببینید که رقبا در حال انجام چه کاری هستند. در ادامه مراحل استفاده از تکنیک آسمان خراش در لینک سازی خارجی را به شما یاد می دهیم:

1. مرحله اول: پیدا در این مرحله شما باید به دنبال بهترین محتوای برای یک کلمه کلیدی باشید. همچنین باید بدانید که کدام صفحات بیشترین بک لینک را دارند تا بتوانیم قدرت را از آنها بگیرید. اول باید موضوعی که می خواهید برای آم محتوای آسمان خراش تولید کنید را تعیین کنید.

2. مرحله دوم: در این مرحله نیز باید محتوای صفحه مرجع را تحلیل و بررسی کنید. یعنی هر مقاله را با دقت بیشتری بخواهید و ببینید که چقدر جامع و کامل است. باید بدانید که رقبای شما چه مطالبی را از قلم انداخته اند.

3. مرحله سوم: بعد از این کار ها باید یک طرح کلی برای محتوای آسمان خراش به وجود آورید. به این صورت که لیستی از هر بخش و عنوان فرعی که می خواهید در مقاله بیاورید را تهیه کنید.

4. مرحله چهارم: در این مرحله نیز شما باید شروع به نوشتن محتوای آسمان خراش کرده و از آن لینک بگیرید. سعی کنید از تصاویر بیشتری نسبت به صفحات دیگر استفاده کنید و مطمئن شوید که محتوای شما خواناتر و درک آن برای مخاطبان آسان است.

5. مرحله پنجم: در این مرحله محتوای شما برای لینک سازی آماده است و می توانید برای لینک سازی خارجی و داخلی اقدام کنید تا رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تکنیک آسمان خراش برای ارائه کنیم و نحوه استفاده از تکنیک آسمان خراش در لینک سازی خارجی را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، تکنیک آسمان خراش یکی از روش های عالی برای لینک سازی و تولید محتوا است. شما بعد از اینکه توانستید یک محتوای آسمان خراش تولید کنید، می توانید نسبت به لینک سازی خارجی اقدام کنید.

لینک مقاله: https://www.seoclarity.net/blog/seo-skyscraper-technique

نظرات در مورد درس بیست و نهم: آموزش تکنیک آسمان خراش در لینک سازی خارجی:

سوال تصادفی