محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

لینک سازی خارجی طبیعی؛ یکی از مهم ترین بخش های سئو! شما می توانید با لینک های خارجی طبیعی و درست، وبسایت خودتانرا در نتایج گوگل بالا بیاورید. اگر شما نیز از افرادی هستید که به فکر انتقال کسب و کارتان به فضای مجازی مجازی افتاده اید، حتما از اهمیت سئو مطلع هستید.
لینک ها یکی از اصلی ترین فاکتورهای رتبه بندی سایت هستند که توسط گوگل و سایر موتورهای جستوگر استفاده می شوند. برای مثال، گوگل با کمک لینک ها محتواهای جدید را تشخیص می دهد. لینک های خوب مانند رای مثبت برای سایت شما هستند. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با روش های لینک سازی خارجی آشنایی داشته باشید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد لینک های خارجی برای شما ارائه کنیم و به بررسی تکنیک های لینک سازی خارجی طبیعی بپردازیم.

آشنایی با لینک های خارجی

چگونه لینک های خارجی طبیعی ایجاد کنیم؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که منظور از لینک های خارجی چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که لینک سازی خارجی به فرایند گرفتن لینک های پیوندی از سایت های دیگران به سایت شما گفته می شود. اگر سایت شما از سایت های دیگر لینک بگیرد، بک لینک دریافت کرده است. به این بک لینک ها که خارج از سایت شما ایجاد شده اند، بک لینک یا لینک خارجی گفته می شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لینک های خارجی به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.
جالب است بدانید، لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین روش ها برای ارتقاء رتبه سایت شما است. از این روش می توانید به عنوان یکی از روش های افزایش اعتبار سایت  استفاده کنید. در لینک سازی خارجی، از یک سایت دیگر با اسم دامنه متفاوت استفاده می شود. با اینکه برخی از صاحبان سایت ها، به لینک سازی خارجی اهمیت نمی دهند، ولی بسیاری از کارشناسان سئو استفاده از لینک سازی خارجی را ضروری می دانند.

نحوه دریافت بک لینک طبیعی

چگونه لینک های خارجی طبیعی ایجاد کنیم؟

توجه داشته باشید که لینک سازی خارجی یکی از مهم ترین روش ها برای ارتقاء رتبه سایت پس از اصول تنظیم لینک توضیحات متا است. لینک سازی خارجی می تواند به شکل طبیعی انجام شود. در لینک سازی طبیعی، سایت های دیگر به خواست خود و بدون اطلاع شما به سایت و محتواهای شما لینک می دهند. در این حالت، لینک سازی کاملا طبیعی انجام می شود. برای مثال تصور کنید شما درباره یک موضوع در سایت خودتان محتوا منتشر کرده اید. فرض کنید محتوای شما خیلی جذاب و آموزنده است و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. در این حالت، سایت های دیگر به محتوای شما لینک می دهند که به این روش لینک سازی خارجی طبیعی گفته می شود.
تولید محتوای با کیفیت و سئو شده و انتشار آن در سایت به طوری که نظر سایت های دیگر را به سمت خود جلب کند، یکی از تکنیک های لینک سازی خارجی طبیعی است.  با کیفیت بودن مقاله باعث می شود که بسیاری از سایت های دیگر محتوای شما را به کاربران خود در قالب لینک به سایت شما معرفی کنند. این لینک های خارجی یا بک لینک ها کاملا طبیعی هستند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد لینک های خارجی برای شما ارائه کنیم و به بررسی تکنیک های لینک سازی خارجی طبیعی بپردازیم. همانطور که گفته شد، لینک سازی خارجی یکی از روش های ارتقاء رتبه سایت است. اگر محتواهای سایت شما با کیفیت و سئو شده باشند، سایت های دیگر با خواست خود و بدون اطلاع شما به مقالات سایت شما لینک می دهند که به بک لینک های دریافت شده، لینک خارجی طبیعی گفته می شود.

لینک مقاله: https://seranking.com/blog/external-links/

 

نظرات در مورد درس بیست و ششم: چگونه لینک های خارجی طبیعی ایجاد کنیم؟:

سوال تصادفی