محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

اصول لینک سازی در سایدبار؛ یکی از کارهای مهم و ضروری برای ارتقا رتبه سایت در گوگل! بهتر است بدانید، قسمت کناری سایت شما همان سایدبار است که شما می توانید در سایدبار خودتان اطلاعات و جزئیات مفیدی مانند آمار سایت، آخرین مطالب سایت و آخرین محصولات را قرار دهید.

لینک سازی یکی از موضوعات مهم در هر سایت است که معمولا افراد کمی آن را به طور مطلوب می دانند و می توانند در یک سایت پیاده سازی کنند. شما می توانید در بخش های مختلف سایت خودتان لینک سازی کنید. یکی از این بخش ها، سایدبار است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با مفهوم سایدبار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سایدبار سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی اصول لینک سازی در سایدبار بپردازیم تا این کار را به شکل اصولی انجام دهید.

آشنایی با بخش سایدبار سایت

 اصول لینک سازی در سایدبار

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سایدبار سایت چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که به ستون هایی که در سمت چپ و راست سایت قرار دارند، سایدبار گفته می شود که به صورت ثابت در صفحات سایت به کاربران و مخاطبان نشان داده می شوند. به طور کلی، ساید بار یکی از قابلیت های مهم و پرکاربرد در تمام سایت هاست که نقش مهمی را در طرح بندی صفحات ایفا می کند. شما می توانید در بخش سایدبار سایت خودتان لینک سازی کنید. اگر می خواهید نحوه انجام این کار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.

جالب است بدانید، سایدبار تنها در دو طرف سایت قرار نمی گیرد و شکل دیگری از سایدبار وجود دارد که به صورت افقی و در نزدیکی فوتر قرار می گیرد. معمولا سایدبار برای نمایش انواع مختلف اطلاعات اضافی به کاربران مانند فرم های ثبت تام ایمیلی، لینک به صفحات اصلی سایت و تبلیغ محصولات قرار می گیرد.

مهم ترین اصول لینک سازی در سایدبار

 اصول لینک سازی در سایدبار

توجه داشته باشید که سایدبار یکی از بخش های مهم در سایت است که شما می توانید در این بخش لینک سازی کرده و رتبه سایت خودتان را در نتایج گوگل بالا ببرید که این موضوع بعد از آموزش لینک سازی محتوا به محتوا یکی از موارد مهم است. در زمان لینک سازی در سایدبار باید نکات مهمی را رعایت کنید. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی مهم ترین اصول لینک سازی در سایدبار بپردازیم:

• مرتبط بودن سایت: یکی از مهم ترین اصول لینک سازی در سایدبار این است که از مرتبط بودن سایت با لینک مربوطه اطمینان حاصل کنید. شما می خواهید لینک ها را از سایت های قوی دریافت کنید که باید ارتباط نزدیکی با محتوای سایت شما دارند.

• موقعیت لینک در صفحه: این مسئله نیز خیلی مهم است. لینک هایی که در پاورقی ها و سایدبار قرار می گیرند، تقریبا به اندازه لینک هایی که در وسط محتا قرار دارند، ارزش ندارند. لینک های شما بهتر است در میان محتوای اصلی وب ظاهر روند.

• رعایت تعادل در لینک دهی: از آنجایی که هر لینک اعتبار مشخصی را دریافت می کند، تعداد لینک ها باید در سطح مناسبی و به دور از هرزنامه و روش های کلاه سیاه حفظ شود. زیاده روی در لینک دهی به سایدبار تاثیر منفی روی سایت شما می گذارد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سایدبار سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی اصول لینک سازی در سایدبار بپردازیم تا این کار را به شکل اصولی انجام دهید. همانطور که گفته شد، سایدبار یکی از بخش های مهم در سایت است که شما می توانید به این بخش ها لینک دهید. در زمان لینک سازی در بخش سایدبار شما باید اصول و نکات مهمی را رعایت کنید.

لینک مقاله: https://www.cueforgood.com/blog/top-9-principles-link-building/

نظرات در مورد درس بیست و هشتم: آموزش اصول لینک سازی در سایدبار:

سوال تصادفی