محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

اصول لینک دهی به مقالات مرتبط؛ زمانی که ما محتوایی را در سایت خودمان منتشر می کنیم، باید سعی کنیم تا این محتوا را از طریق لینک سازی به بخش های مهم و با ارزش سایت مرتبط کنیم تا با این کار اعتبار صفحات خودمان را بالا ببریم. البته باید این کار را با رعایت نکات مهم انجام دهیم.

لینک دهی به مقالات یکی از روش های قدرتمندی است که تاثیر زیادی روی سئو سایت می گذارد. لینک سازی تنها راهی است که می تواند سئو سایت را تقویت کند و آن را سریع تر از زمان پیش بینی شده به رتبه مناسبی برساند. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید نحوه لینک دهی به محتواها را یاد بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت لینک سازی برای شما ارائه کنیم و به بررسی اصول لینک دهی به مقالات مرتبط بپردازیم.

چرا لینک سازی مهم است؟

 لینک دهی به مقالات مرتبط

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چرا لینک سازی مهم است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که لینک سازی یکی از کارهای مهم در سئو سایت است. لینک سازی در سئو به دو بخش لینک سازی داخلی و خارجی تقسیم می شود. قسمتی از پروسه لینک سازی در بیرون از سایت و با هدف افزایش اعتبار سایت انجام می شود و بخشی نیز در داخل سایت انجام می گیرد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره لینک سازی به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.

جالب است بدانید، لینک ها در سئو خیلی مهم هستند و هنوز هم اهمیت بالایی دارند. لینک یک شیء قابل کلیک در یک صفحه سایت است که کاربر را از یک صفحه به صفحه دیگر هدایت می کند. ممکن است لینک ها به شکل متن، تصویر و یا دکمه ظاهر شوند. می توانیم لینک ها را بر اساس مقصد لینک دسته بندی کنیم، چخ اینکه این لینک کاربران را به سمت صفحه دیگری در همان سایت یا وبسایت دیگر هدایت می کند.

اصول لینک دهی به مقالات مرتبط

 لینک دهی به مقالات مرتبط

توجه داشته باشید که لینک سازی مثل آموزش لینک سازی در شبکه های اجتماعی یکی از کارهای مهم در سئو است که شما می توانید با فرایند لینک سازی، اعتبار سایت خودتان را افزایش داده و رتبه سایت خودتان را در نتایج گوگل بالا ببرید. در زمان لینک دهی به مقالات مرتبط شما باید اصول و نکات مهمی را رعایت کنید. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی اصول لینک دهی به مقالات مرتبط بپردازیم تا این کار را به شکل اصولی انجام دهید:

• یکی از اصول لینک دهی به مقالات مرتبط این است که محتواهایی را که به هم ربط دارند را پیدا کرده و به یکدیگر لینک دهید تا کاربران بتوانند از صفحه ای به صفحه دیگر در همان سایت هدایت شوند.

• یکی دیگر از اصول لینک دهی به مقالات مرتبط این است که لینک های شکسته  یا لینک های 404 داخلی را برطرف کرده و ایراد آنها را تشخیص دهید.

• اگر می خواهید لینک دهی شما موثر باشد، نباشد بیش از حد از لینک های داخلی استفاده کنید. استفاده بیش از حد از لینک ها در مقالات باعث می شود تا از لینک های غیرمرتبط استفاده کنید.

• یکی دیگر از مهم ترین اصول لینک دهی به مقالات مرتبط، استفاده از انکرتکست است. به این صورت که مقالات هم مضمون را شناسایی کرده و در لینک های داخلی از انکر تکست استفاده کنید. این کار به بهتر شدن لینک های داخلی سایت کمک زیادی می کند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد اهمیت لینک سازی برای شما ارائه کنیم و به بررسی اصول لینک دهی به مقالات مرتبط بپردازیم. همانطور که گفته شد، لینک سازی یکی از مهم ترین کارهایی است که روی سئو سایت تاثیر می گذارد. شما می توانید بین مقالات مرتبط در سایت لینک دهید. در زمان لینک دهی به مقالات مرتبط شما باید نکات مهمی را رعایت کنید تا بعدا با مشکلی مواجه نشوید.

لینک مقاله: https://yoast.com/what-is-link-building/

نظرات در مورد درس بیست و هفتم: آموزش اصول لینک دهی به مقالات مرتبط:

سوال تصادفی