استفاده از لینک های Breadcrumb؛ یکی از لینک های مهم در سئو سایت! بردکرامب یکی از ابزارها برای راهنمایی کاربرانی است که نمی دانند در کدام بخش از سایت شما قرار دارند. شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و رابط کاربری سایت خودتان را بهبود دهید.

یکی از مواردی که در زمان طراحی و راه اندازی سایت باید نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشید، استفاده از یک Breadcrumb مناسب و اصولی است که می تواند هم در تجربه کاربری بازدیدکنندگان سایت شما مفید باشد و هم در سئوی سایت تاثیرگذار باشد. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را داشته باشید، توصیه می کنیم تا با این ابزار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد لینک بردکرامب یا Breadcrumb برای شما ارائه کنیم و نحوه اضافی کردن Breadcrumb به سایت را به شما یاد دهیم.

لینک Breadcrumb چیست؟

لینک های Breadcrumb

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که لینک Breadcrumb چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بردکرامب یکی از ابزارهای مهم و کاربردی برای راهنمایی کاربرانی است که نمی دانند در کدام قسمت از وبسایت شما قرار گرفته اند. این ابزار از نظر سئو و رابط کاربری مهم است و کاربران می توانند با استفاده از آن، مسیر دسترسی به صفحه مورد نظر خودشان را پیدا کنند. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.

جالب است بدانید، Breadcrumb یک روش مسیریابی در وبسایت است که مانند نوار پیشرفت عمل می کنند. شما معمولا آن را دقیقا در زیر نوار مسیریابی اصلی می بینید. برخی از طراحات سایت باور دارند که بردکرامب ها تجربه کاربری را افزایش نمی دهند و شاید برای تمامی سایت ها مناسب نباشند. این لینک ها علاوه بر اینکه کاربران را راهنمایی می کنند، بلکه به موتور جستجوگر گوگل کمک می کنند تا ساختار سایت شما را بررسی کند.

نحوه اضافی کردن Breadcrumb به سایت

توجه داشته باشید که Breadcrumb پس از آموزش لینک سازی صفحه اصلی، یکی از لینک های مهمی است که مدیران سایت ها آن را به سایت خود اضافی می کنند. شما می توانید با روش های مختلفی این لینک را به سایت خود اضافی کنید. در ادامه سعی می کنیم تا روش های اضافی کردن Breadcrumb به سایت را به شما یاد دهیم:

• اضافه کردن Breadcrumb با کمک افزونه Yoast SEO

یکی از روش های اضافی کردن Breadcrumb به سایت، استفاده از افزونه Yoast SEO است. در این افزونه به دو شکل می توانید لینک بردکرامب را فعال کنید. برای فعال کردن مسر راهنمای سایت از روش های تنظیمات موجود در افزونه به صورت اضافی کردن تکه کد به افزونه می توان عمل کرد. در ساید بار وردپرس در بخش Yoast seo به مسیر تنظیمات>پیشرفه>مسیر راهنما بروید و در این بخش تنظیمات مورد نظر خود برای بردکرامب را انجام دهید.

لینک های Breadcrumb

• اضافی کردن Breadcrumb به وسیله افزونه

شما می توانید با استفاده از افزونه ها، لینک Breadcrumb را به سایت خودتان اضافی کنید. برای این کار می توانید یک افزونه اختصاصی را روی سایت خودتان نصب کنید. استفاده از افزونه ها به شرطی که با قالب یا افزونه های دیگر تداخل نداشته باشد، بسیار راحت است، کافی است تا با وارد کردن تنظیمات دلخواه خود آنها را راه اندازی کنید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد لینک بردکرامب برای شما ارائه کنیم و نحوه اضافی کردن لینک Breadcrumb به سایت را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Breadcrumb یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کنید. اگر می خواهید نحوه افزودن لینک بردکرامب به سایت خودتان را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.

نظرات: