اصول لینک دهی در فوتر؛ فوتر یکی از مهم ترین بخش های سایت است! بهتر است بدانید، ویرایش فوتر سایت و اضافی کردن لینک های مهم به آن علاوه بر مالک سایت و مخاطبان، برای موتور جستجوگر گوگل از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. شما باید لینک دهی در فوتر را جدی بگیرید.

زمانی که می خواهید سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه سازی کنید، با اصطلاحات و مفاهیم مختلفی روبرو می شوید که یکی از این مفاهیم، فوتر سایت است. شما باید بتوانید در فوتر سایت لینک قرار دهید. برای این کار باید اصول مهمی را رعایت کنید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد فوتر سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی مهم ترین اصول لینک دهی در فوتر بپردازیم تا این کار را به درستی انجام دهید.

منظور از فوتر سایت چیست؟

آموزش اصول لینک دهی در فوتر

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که منظور از فوتر سایت چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که فوتر یکی از قسمت های مهم در وبسایت است که شما باید اهمیت زیادی به این بخش دهید. این بخش مزایای زیادی برای مدیران سایت به همراه دارد. به طور کلی، شما باید هر اطلاعات مهمی در مورد کسب و کار، شرکت یا موسسه خودتان که به ذهنتان می رسد و کاربران می توانند از آنها استفاده کنند را در بخش فوتر سایت خودتان قرار دهید. توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.

جالب است بدانید، فوتر سایت علاوه بر اینکه مزایای زیادی برای گوگل دارد، استفاده مناسب و صحیح از لینک های موجود در آن باعث رشد قابل توجه سایت از لحاظ سئو می شود. این بخش برای کاربران سایت نیز مفید است. چون کاربران می توانند در این بخش اطلاعات و اخبار را خیلی زود پیدا کنند. همچنین مدیران سایت ها و صاحبان کسب و کارها می توانند اطلاعات با ارزش و مهم خود را در فوتر سایت قرار داده و به صفحات پربازدید لینک دهند.

مهم ترین اصول لینک دهی در فوتر

آموزش اصول لینک دهی در فوتر

توجه داشته باشید که فوتر یکی از بخش های مهم و کاربردی پس از آموزش لینک سازی صفحه اصلی سایت است که شما باید اهمیت زیادی به اطلاعات و جزئیات موجود در فوتر سایت بدهید. شما می توانید در بخش فوتر سایت، لینک بگذارید. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی مهم ترین اصول لینک دهی در فوتر بپردازیم:

• استفاده از دانش برنامه نویسی: یکی از مهم ترین اصول لینک دهی در فوتر سایت این است که باید از دانش برنامه نویسی و کدنویسی خودتان استفاده کنید. در این روش باید متن یا تصاویر مورد نظر خودتان را به صورت لینک در فوتر سایت قرار دهید.

• استفاده از افزونه: یکی دیگر از مهم ترین اصول لینک دهی در فوتر سایت این است که از یک افزونه استفاده کنید. افزونه ها علاوه بر کاربردی که دارند، مزایای زیادی برای صاحبان سایت های اینترنتی به همراه دارند. شما می توانید با استفاده از افزونه ها، در فوتر سایت لینک هایی قرار دهید.

• فهرست های وردپرس: یکی دیگر از اصول لینک دهی در فوتر سایت این است که از فهرست های وردپرس استفاده کنید تا لینک های مفید و با ارزشی را در فوتر سایت خودتان قرار دهید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد فوتر سایت برای شما ارائه کنیم و به بررسی مهم ترین اصول لینک دهی در فوتر سایت بپردازیم. همانطور که گفته شد، فوتر سایت یکی از بخش های مهم و کاربردی است که شما باید در زمان لینک دهی در فوتر سایت به نکات مهمی توجه داشته باشید. اگر می خواهید نحوه لینک دهی در فوتر سایت را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لینک سازی داخلی و خارجی شرکت کنید.

نظرات: