محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آشنایی با بخش messages؛ یکی از بخش های مهم و کاربردی در گوگل سرچ کنسول! بهتر است بدانید، استفاده از ابزار گوگل سرچ کنسول یکی از بهترین و اصلی ترین راه های رسیدن به نتایج اولیه گوگل و ایندکس شدن صفحات سایت در موتور جستجوگر گوگل است.
گوگل سرچ کنسول با ارائه آمارهای دقیق، امکان بررسی سایت در نتایج گوگل و شناسایی نقاط ضعف آن برای رفع و بهبود مشکلات احتمالی محتوا و ساختار سایت را فراهم می کند. این ابزار شامل بخش های مختلفی است که یکی از این بخش ها، messages است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با این بخش ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش messages در گوگل سرچ کنسول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم.

بخش messages در سرچ کنسول چیست؟

بخش messages در گوگل سرچ کنسول

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش messages چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که messages یکی از قسمت های پرکاربرد در ابزار سرچ کنسول است که شما می توانید از آن استفاده کنید. همواره در بخش messages وضعیت تحلیلی سایت نشان داده می شود. این گزینه در سمت راست و بالای صفحه گوگل سرچ کنسول قرار دارد و نشان دهنده و شامل پیان هایی است که تاکنون در مورد وضعیت سایت خودتان دریافت کرده اید. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.
جالب است بدانید، بخش messages در سرچ کنسول به شما کمک می کند تا به صورت مداوم از وضعیت وبسایت، مشکلات، خطاها، ایرادات و.... باخبر شوید و آنها را برطرف کنید. یکی از بهترین ویژگی بخش messages، بررسی کردن آن به صورت مداوم و در طی هفته است که می توانید از آخرین آپدیت ها و بروزرسانی هایی که مرتبط با سایت شما و گوگل سرچ کنسول است نیز مطلع شوید.

چگونه با بخش Messages کار کنیم؟

توجه داشته باشید که ابزار سرچ کنسول راه ارتباطی گوگل با وبسمتران نیز است. تمام پیام هایی که ابزار سرچ کنسول برای وبسمتران می فرستد، در بخش Messages قابل مشاهده است و علاوه بر آن، تمام پیام ها به صورت جداگانه به ایمیل وبسمتران شامل کاربران با سطح دسترسی مدیریت سایت ارسال می شود. این بخش پس از آموزش کار با بخش HTTPS یکی از مهمترین بخش هاست.

بخش messages در گوگل سرچ کنسول

گوگل پیام هایی مانند خوش آمدگویی به ابزار سرچ کنسول، افزایش غیرطبیعی ارورها، اضافی شدن کاربران جدید، تاییدیه تنظیم انتخاب کشور، مشکل گواهینامه SSL و موارد امنیتی را از طریق این بخش برای وبمستران ارسال می کند. گوگل به شکل ماهانه یک گزارش کلی برای شما می فرستد که می توانید در آن از تعداد کل Impression و کلیک، صفحات و Query هایی که بیشترین رشد را داشتند مشخص می کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش messages در گوگل سرچ کنسول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این بخش را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Messages یکی از بخش های مهم و کاربردی در ابزار گوگل سرچ کنسول است که شما می توانید از این بخش استفاده کرده و اطلاعات مفیدی به دست آورید. اگر می خواهید نحوه کار با این بخش را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزش گوگل سرچ کنسول شرکت کنید.

 

نظرات در مورد درس بیست و پنجم: آشنایی با بخش messages در گوگل سرچ کنسول:

سوال تصادفی