آشنایی با انواع تاریخ در جاوا اسکریپت؛ آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ خروجی تاریخ و زمان در جاوا اسکریپت کدامند؟ چگونه می توان با این توابع کار کرد؟ چرا باید نحوه تنظیم تاریخ و زمان را در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت یاد بگیریم؟
جاوا اسکریپت یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا است که شما می توانید از این زبان استفاده کرده و سایت های مورد نظر خودتان را طراحی و راه اندازی کنید. در این زبان بخش های مختلفی وجود دارند که می توانید با این بخش ها کار کنید. اگر قصد طراحی سایت را دارید، باید نحوه کار با توابع تاریخ و زمان را یاد بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد متدهای تاریخ و زمان در جاوا اسکریپت برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع تاریخ در جاوا اسکریپت بپردازیم.

تاریخ و زمان در جاوا اسکریپت

آشنایی با انواع تاریخ در جاوا اسکریپت

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که تاریخ و زمان در جاوا اسکریپت چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که تاریخ و زمان یکی از متدهای رایج در جاوا اسکریپت است که شما می توانید از این متد استفاده کرده و تاریخ و زمان سایت خودتان را تعیین کنید. به طور کلی، زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به صورت پیش فرض از محدوده زمانی مرورگر کاربر برای نمایش تاریخ استفاده می کند و آن را به شکل یک رشته کامل نشان می دهد. اگر می خواهید نحوه کار با بخش تاریخ و زمان را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش جاوا اسکریپت شرکت کنید.
البته با توجه به اینکه زمان سیستم و مرورگر شما روی ایران تنظیم شده است، در غیر این صورت این رشته برای شما به شکل دیگری نشان داده می شود. در رابطه با انواع حالت ها و شکل های نمایش تاریخ و زمان در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت در اینده بیشتر صحبت خواهیم کرد. به عبارت دیگر، در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت یک شی به اسم Data داریم که با استفاده از این شی می توانیم روی تاریخ و ساعت کار کنیم.

بررسی انواع تاریخ در جاوا اسکریپت

آشنایی با انواع تاریخ در جاوا اسکریپت

پس از آشنایی با توابع در جاوا اسکریپت توجه داشته باشید که زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت تاریخ و ساعت را به صورت میلی ثانیه می بینید و ذخیره می کند، یعنی به طور کلی این را بدانید که تاریخ و ساعت در جاوا اسکریپت به صورت میلی ثانیه ذخیره می شود و این را نیز بدانید که جاوا اسکریپت تاریخ و ساعت را از تاریخ و ساعت 1 ژانویه ساعت 00:00:00 تا الان محاسبه می کند یا اینجوری نیز می توانیم بگوییم که تاریخ و ساعت حال حاضر یعنی تعداد میلی ثانیه هایی که از تاریه و ساعت 00:00:00 یک ژانویه تا به الان سپری شده است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد متدهای تاریخ و زمان در جاوا اسکریپت برای شما ارائه کنیم و به بررسی انواع تاریخ در جاوا اسکریپت بپردازیم. همانطور که گفته شد، در زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت شی هایی به اسم Data وجود دارند که شما می توانید تاریخ  و ساعت سایت خودتان را در آن تنظیم کنید. اگر می خواهید نحوه تنظیم تاریخ و ساعت را یاد بگیرید، باید در دوره آموزش جاوا اسکریپت شرکت کنید.

 

نظرات: