هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟! این سوالی هست که هر چد وقت یبار کاربران عزیز از ما می پرسن. هزینه و قیمت سئو همیشه یکی از موضوعات پرچالش هست و مشخص کردن هزینه های اومدن سایت به صفحه اول گوگل روش های مختلفی داره و همینطور به یک یا دو فاکتور بستگی نداره، بلکه به فاکتروهای زیادی در محاسبه قیمت سئو دخالت دارن و تاثیرگذار هستن. که در هنگام سفارش تولید محتوا باید به آن توجه داشته باشید.

همونطور که خیلی از شماها می دونین، رقابت بر سر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل خیلی زیاد هست، همه ما می دونیم که وقتی درآمد ما افزایش پیدا می کنه که توسط کاربران بیشتری دیده شده و ترافیک سایتمون هم افزایش پیدا کنه. لازمه رسیدن به این هدف، قرار گرفتن در صفحه اول موتور جستجوگر گوگل هست. برای این کار باید هزینه های زیادی رو صرف کنین تا هدفتون تحقق پیدا کنه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟ اطلاعاتی درباره اهمیت صفحه اول گوگل بپردازیم و به بررسی عوامل موثر بر هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل بپردازیم و هزینه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل رو مورد بررسی قرار بدیم.

نحوه قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل چگونه است؟

نحوه قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل چگونه است؟

بهتره قبل از اینکه به بررسی هزینه اومدن به صفحه اول گوگل بپردازیم، نحوه قرار دادن سایت در صفحه اول گوگل رو به شما یاد بدیم. برای اینکه سایت خودمون رو به صفحه اول گوگل برسونیم، باید وبسایت رو سئو یا بهینه سازی کنیم، آدرس صفحه اول گوگل رو باید از مخاطبان خودتون بدونین. به عبارت دیگه، رسیدن به صفحه اول گوگل با درک این مطلب به دست میاد، مخاطبان خودتون رو بشناسین و واسه اون ها مفید باشین. یعنی به نیازمندی ها و علایق مخاطبان خودتون بیش از حد توجه کنین و بهترین راه حل رو برای برطرف کردن نیاز و جلب توجه مخاطبان رو پیدا کنین.

مقاله پیشنهادی: پیج رنک گوگل چیست و چگونه آن را بهبود دهیم؟

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

هزینه رسیدن به صفحه اول گوگل به عوامل مختلفی بستگی داره. از جمله از این عوامل می تونیم به کلمات کلیدی و تعداد رقبای جدی در کلمه کلیدی اشاره کنیم. البته اینکه از چه تکنیکی برای بالا اومدن هم استفاده می کنین، مهم هست. در بهترین حالت ممکنه میشه گفت که شما به ازای دو کلمه کلیدی، حدود 3 میلیون تومان باید هزینه کنین. همچنین شما باید هزینه دیگه ای رو هم برای افرادی در نظر بگیرین که قرار واسه کار شما زمان بذارن و بر روی سایت شما کار کنند و به سئوی اون کمک کنند.

درسته که بعضی از شرکت ها و سایت های تولید محتوا از شما بابت بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل، هزینه پایینی دریافت می کنند، ولی باید توجه داشته باشین که به همون اندازه کار رو با کیفیت پایین تری تحویل شما میدن. بنابراین، سعی کنین برای ارتقاء سئو و قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل خسیس بازی در نیارین و به فکر درآمد باشین که قراره در آینده به دست بیارین!

مقاله پیشنهادی: 5 راز اصلی نمایش سایت ها در صفحه اول گوگل

عوامل موثر بر هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل

عوامل موثر بر هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل

همونطور که گفتیم، هزینه اومدن به صفحه اول گوگل بستگی به این داره که شما بخواهین روی چه کلماتی سایت اون رو سئو کنین و رتبه بگیرین. یکی از بزرگ ترین اشتباهات این هست که خیلی از افراد بعد از اینکه سایتشون رو راه اندازی می کنند، به دنبال این هستن که بخوان در کلمات کلیدی سخت در حوزه کاری مورد نظر سایتشون رو بهینه سازی کنند. هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل به عوامل مختلفی بستگی داره. ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی عوامل موثر بر هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل بپردازیم.

  • وب سایت شما
  • نوع کسب و کار
  • وضعیت فعلی حضور شما در گوگل
  • کلمات کلیدی کسب و کار شما
  • اهداف کمپین سئو سایت
  • نرخ تبدیل فعلی شما
  • بزرگی یا کوچیکی کسب و کار شما

چگونه می توان هزینه بالا آوردن سایت را کم کرد؟

آیا می دونین چجوری میشه هزینه بالا آوردن سایت رو کم کرد؟ باید بگیم که شما نباید به سئو سایت به عنوان یه هزینه نگاه کنین، بلکه این کار یه سرمایه گذاری بلند مدت هست. روش هایی وجود دارن که کمک می کنند تا هزینه اومدن به صفحه اول گوگل پایین بیاد. مثلا اگه با اصول نگارشی آشنا هستین، می تونین محتوای سایت خودتون رو تولید کنین و دیگه هزینه ای برای تولیدکننده های محتوا ندین. البته توصیه می کنیم که شما از مهارت کافی برای انجام هر کدوم از این کارها برخوردار باشین، در غیر این صورن انجام نادرست سئو سایت می تونه بهش آسیب بزنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟ اطلاعاتی درباره اهمیت صفحه اول گوگل بپردازیم و به بررسی عوامل موثر بر هزینه بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل بپردازیم و هزینه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، هزینه اومدن به صفحه اول گوگل یکی از دغدغه های مدیران کسب و کارها به شمار میره که تلاش می کنند نسبت به اون اطلاعات مناسبی به دست بیارن. هزینه اومدن به صفحه اول گوگل به عوامل مختلفی بستگی داره و شما می تونین با استفاده از روش هایی این هزینه رو کاهش بدین.

نظرات: