تکنیک آسمان خراش در تولید محتوا؛ بازنویسی و ارتقای محتوای با کیفیت! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این روش به دست بیارین؟ اصلا می دونین تکنیک آسمان خراش چیست؟ چرا محتوای آسمان خراش یه تکنیک جوابگو حتی در هنگام سفارش تولید محتوا هست؟ چجوری میشه از تکنیک آسمان خراش برای بهبود کیفیت سئو سایت استفاده کرد؟ مراحل پیاده سازی تکنیک آسمان خراش کدامند؟ از محتوای آسمان خراش کجا استفاده کنیم؟ آیا این موضوع جزو ترفندهای محتوانویسی برای وبسایت ها و فروشگاه ها به حساب می آید؟ 

کسب و کارها امروزه حال و هوای دیگه ای دارن و دیگه بازاریابی ها به صورت قدیمی انجام نمیشه، بلکه بیشتر کسب و کارها و حتی بازاریابی های اون ها در بستر فضاهای مجازی سایت هاست. تکنیک آسمان خراش یکی از استراتژی های تولید محتواست که در بازاریابی سایت و کسب و کار شما خیلی تاثیرگذار هست. شما می تونین با استفاده از تکنیک آسمان خراش، تولید محتوا انجام داده و سایت خودتون رو ارتقا بدین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله تکنیک اسمان خراش در تولید محتوا چیست؟ اطلاعاتی درباره تکنیک آسمان خراش یا Skyscraper به شما ارائه کنیم و به بررسی مراحل تولید محتوای آسمان خراش بپردازیم و اهمیت محتوای آسمان خراش رو مورد بررسی قرار بدیم.

تکنیک آسمان خراش چیست؟

تکنیک آسمان خراش چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که تکنیک آسمان خراش چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که محتوای آسمان خراش یا Skyscraper نوعی روش بازاریابی درونگرا هست که شامل پیدا کردن عناوینی هست که در موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی خوب عمل می کنه. کاربران اون از مهندسی معکوس برای تولید محتوایی بهتر از چیزی که در حال حاضر موجود هست، استفاده می کنند. به عبارت دیگه، تکنیک آسمان خراش به روشی گفته میشه که محتوای با کیفیت رو ارتقا میدن.

جالب اینجاست که بدونین تکنیک آسمان خراش برای اولین بار توسط شخصی به اسم برایان ایجاد شد. این استراتژی نوعی مکانیسم برای تبدیل محتوا به لینک های با کیفیت هست تا به کمک اون ترافیک ارگانیک ورودی سایت رو افزایش داده و در نتیجه سئو سایت خود رو قوی تر کنین. همچنین محتوای آسمان خراش باید همه نیازهای کاربران رو پاسخ بده. کامل بودن و بهترین بودن مبنای تکنیک آسمان خراش هست. در این استراتژی کلمات و مفاهیمی که هم در موتورهای جستجو و هم در شبکه های اجتماعی بازده و عملکرد خوبی دارن، پیدا میشن.

مقاله پیشنهادی:  بهترین ایده های تولید محتوای خلاقانه

مراحل تولید محتوای آسمان خراش

مراحل تولید محتوای آسمان خراش

همونطور که گفتیم، تکنیک اسمان خراش به معنی بازنویسی و ارتقای محتوایی هست که هم تونسته نظر کاربران زیادی رو به سمت خودش جلب کنه و هم اینکه تونسته نظر مالکین سایر سایت ها رو برای دریافت بک لینک به خودش جلب کنه. شما برای تولید محتوا باید مراحل مختلفی رو پشت سر بذارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مراحل تولید محتوای آسمان خراش بپردازیم.

  • تحقیق برای شناسایی فرصت ها

یکی از مراحل تولید محتوای آسمان خراش این هست که برای شناسایی فرصت ها تحقیق کنین. محتواهای آسمان خراش وقتی می تونن به شما کمک کنند که کلمه های کلیدی مناسبی رو هدف بگیرین. از طرف دیگه، بهتره محتوایی ارائه کنین که تقاضای زیادی برای اون در بازار وجود داشته باشه. از ابزارهای مختلفی مثل Google Alerts و BuzzSumo برای بررسی کلمه های کلیدی می تونین استفاده کنین.

مقاله پیشنهادی: 7 نکته طلایی برای تولید محتوای تبلیغاتی

  • تهیه کردن لیست توزیع کننده ها

یکی دیگه از مراحل تولید محتوای آسمان خراش این هست که لیستی از توزیع کننده ها تهیه کنین. بعضی از افراد تلاش می کنند تا محتواهای باکیفیت رو با دنبال کننده های خودشون به اشتراک بذارن. شما باید بتونین این افراد رو در شبکه های اجتماعی پیدا کنین تا از اون ها برای توزیع محتوای خودتون کمک بگیرین. بعد از اینکه لیست خودتون رو تهیه و آماده کردین، باهاشون تماس بگیرین.

  • تولید کردن محتوای ارزشمندتر از رقبا

یکی دیگه از مراحل تولید محتوای آسمان خراش این هست که محتوای ارزشمندتر از سایر رقبا تولید کنین. تکنیک آسمان خراش فقط به معنی تولید محتوای چند هزار کلمه ای نیست. شما باید ارزشی بیشتر از سایر محتواهای موجود ارائه کنین. به بلاگ رقبای خودتون سر بزنین تا ببینین اون ها به موضوع مورد نظر شما به چه شکلی پرداختن. ممکنه بتونین با اضافی کردن محتوای ویدیویی، راهنمایی بهتری به مخاطب ارائه بدین.

  • کمک گرفتن از مخاطبان

کمک گرفتن از مخاطبان هم یکی دیگه از مراحل تولید محتوای آسمان خراش هست. به دنبال کننده های خودتون به چشم یه دارایی ارزشمند نگاه کنین که به شما اجازه میدن تا اعتبار خوبی در بازار به دست بیارین. قبل از اینکه به سراغ توزیع کننده ها برین، بهتره از اون ها بخواهین تا درباره محتواهای شما در کانال های مختلف صحبت کنند. محتوای تولید شده توسط کاربران به شما کمک می کنه تا مشتریان زیادی جذب کنین.

اهمیت محتوای آسمان خراش

اهمیت محتوای آسمان خراش

حائز اهمیت هست که بدونین، محتوای آسمان خراش از زوایای مختلفی اهمیت داره. یکی از دلایل اهمیت محتوای آسمان خراش این هست که درخواست برای اون وجود داره. مهم ترین اصل در اجرای این استراتژی رفتن به سراغ محتوای ترند هست. بنابراین، قطعا شما باید محتوایی رو انتخاب کنین که از قبل واسه اون ها درخواست وجود داره. یکی از مشکلات اصلی تولیدکننده های محتوا، عدم انتخاب درست عنوان محتواست. دلیل دوم هم مخاطب هدف هست. در این استراتژی شما می تونین به راحتی مخاطب هدف خودتون رو پیاده کنین. اگه بتونین محتوای خوبی رو بنویسین، به مخاطبان هدف محتوای با ارزشی رو هدیه دادین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله تکنیک اسمان خراش در تولید محتوا چیست؟ اطلاعاتی درباره تکنیک آسمان خراش یا Skyscraper به شما ارائه کنیم و به بررسی مراحل تولید محتوای آسمان خراش بپردازیم و اهمیت محتوای آسمان خراش رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، تکنیک آسمان خراش برای اولین بار توسط شخصی به اسم برایان ایجاد شد. این استراتژی نوعی مکانیسم برای تبدیل محتوا به لینک های با کیفیت هست تا به کمک اون ترافیک ارگانیک ورودی سایت رو افزایش داده و در نتیجه سئو سایت خود رو قوی تر کنین. استفاده از این روش مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

نظرات:


Deprecated: Directive 'allow_url_include' is deprecated in Unknown on line 0