معرفی و آموزش ابزار CanlRank؛ یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ آیا می دانید ابزار CanlRank چیست؟ چگونه می توان از این ابزار استفاده کرد؟ این ابزار چه کاربردی دارد؟ این ابزار چه کمکی به وبمسترها می کند؟
امروزه کسب و کارهای زیادی وارد حوزه وب شده اند که این مسئله باعث شده تا رقابت بین سایت های اینترنتی افزایش پیدا کند. شما می توانید از تکنیک های سئو استفاده کرده و سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید و رتبه سایت خودتان را در گوگل بالا ببرید. از جمله از این ابزارها می توان به ابزار CanlRank اشاره کرد. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این ابزار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار CanlRank برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار CanlRank چیست؟

ابزار CanlRank و روش کار با آن

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار CanlRank چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ابزار CanlRank نوع جدیدی از نرم افزار سئو با استفاده از هوش مصنوعی است که به وسیله مهندسان استنفورد برای ارائه بینش ها و توصیه های عملی به جای داده ها توسعه یافته است. این تنها نرم افزار سئو است که می تواند توانایی یک وبسایت را برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی با دقت 60 درصد پیش بینی کند. اگر می خواهید با این ابزار بیشتر آشنا شوید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
جالب است بدانید، CanlRank یکی از ابزارهای کاربردی سئو است. ارزش پیشنهادی فروشنده این است که با جمع آوری داده ها و معیارها بعد از سایر خدمات سئو و سپس اضافی کردن لایه ای از هوش یادگیری ماشین، بینش های عملی، فرصت ها و توصیه های شخصی سازی شده به کاربران ارائه می شود. علاوه بر این، شما می توانید با استفاده از این ابزار، نکات سئو را در سایت خودتان رعایت کنید تا در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید.

چگونه می توان با ابزار CanlRank کار کرد؟

ابزار CanlRank و روش کار با آن

همانطور که گفته شد، CanlRan که پس از Gtmetri یکی از ابزارهای مهم است، یک نرم افزار بازاریابی است که برای کمک به کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیرانتفاعی در تجزیه و تحلیل سختی کلمات کلیدی و شناسایی فرصت های به وجود آمده لینک برای افزایش رتبه بندی صفحه به وجود آمده است. این برنامه به مدیران سایت های اینترنتی این امکان را می دهد تا کلمات کلیدی را بر اساس حجم جستجو و هزینه هر کلیک برای راه اندازی کمپین ها مرتب کنند.
توجه داشته باشید که مدیران سایت های اینترنتی می توانند محتوای پرطرفدار را در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذذارند و عملکردهای بازاریابی آنلاین را تجزیه و تحلیل کنند. CanlRank یک ابزار رتبه بندی ارائه می دهد که به تیم ها اجازه می دهد تا به صورت خودکار رتبه بندی کلمات کلیدی را نظارت کنند و اعلان هایی در مورد ایده های محتوای جدید و رقابت دریافت کنند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار CanlRank برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، CanlRank یکی از ابزارهای پرکابرد در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و رتبه سایت خودتان را برتر کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

 

نظرات: