معرفی و آموزش Gtmetrix؛ بهترین ابزار برای تحلیل سرعت سایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ چگونه می توان با ابزار Gtmetrix کار کرد؟ چرا باید با ابزار جی تی متریکس آشنا شویم؟ نحوه کار با ابزار جی تی متریکس چگونه است؟ تا چه اندازه می توان به Gtmetrix اعتماد کرد؟
افزایش سرعت سایت یکی از نیازهای اصلی تمامی سایت های اینترتی است. هرچقدر سرعت لود سایت ما بیشتر باشد، از طرف موتورهای جستجو به ویژه گوگل توجه بیشتری به سایت ما جلب می شود و به خاطر امتیاز بالا، ترافیک سایت ما نیز بالا می رود. برای این کار باید با ابزارهای مختلفی کار کنیم. یکی از این ابزارها جی تی متریکس است. اگر شما نیز قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید بتوانید سرعت سایت خودتان را با کمک ابزارهایی بالا ببرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Gtmetrix برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با ابزار جی تی متریکس را به طور کامل به شما یاد دهیم.

ابزار Gtmetrix چیست؟

Gtmetrix و روش استفاده از آن

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Gtmetrix چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ابزار جی تی متریکس Gtmetrix یکی از بهترین ابزارهای کاربردی در حوزه تحلیل و افزایش سرعت سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و سرعت سایت خودتان را بالا ببرید. هرچقدر سرعت سایت شما بالا باشد، ترافیک سایت شما بالا می رود. به طور کلی، می توان گفت که ابزار جی تی متریکس یک سرعت سنج برای وبسایت است. این ابزار وبسایت شما را به طور کامل بررسی می کند و جزئیات آن را زیر رو می کند و در آخر خلاصه ای از وضعیت فعلی سایت به شما ارائه می دهد. اگر می خواهید با ابزار جی تی متریکس بیشتر آشنا شوید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
جالب است بدانید، سایت Gtmetrix ابزاری است که با استفاده از آن گزارش های کاملا دقیقی از عملکرد سایت به دست می آید. این ابزار به طور کامل رایگان است و سرعت سایت را با استفاده از دو موتور قدرتمند بررسی می کند و با توجه به این تحلیل ها نمره هایی با جزئیات دقیق به شما ارائه می کند. علاوه بر این، هر پارامتری که توسط این سایت بررسی می شود، دارای توضیحات و پیشنهادات خاصی است که با استفاده از آنها و پیشنهادات ارائه شده توسط این ابزار می توانید نسبت به رفع مشکلات اقدام کنید.

چگونه با جی تی متریکس کار کنیم؟

Gtmetrix و روش استفاده از آن

همانطور که گفته شد پس از آموزش کار با google analytics، جی تی متریکس Gtmetrix یکی از بهترین ابزارها برای بررسی سرعت سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار وبسایت خودتان را از نظر سرعت تحلیل کرده و سرعت آن را بالا ببرید. زمانی که وارد سایت Gtmetrix می شوید، یک آدرس بار را می بینید که با ورود آدرس سایت مورد نظرتان و زدن اینتر وارد یک صفحه لودینگ نسبتا طولانی می شوید و بعد از آن نتیجه به شما اعلام می شود.
توجه داشته باشید که ابزار جی تی متریکس به عنوان یک تحلیلگر عمل می کند. زمانی که آدرس به Gtmetrix داده می شود، این ابزار سایت شما را باز کرده و تمامی جزئیات زمانی را بررسی می کند. این سایت به صورت یک خزنده سایت شما را از سرور اصلی آن دنبال کرده و در انتها نتایج را بر اساس یک معیار که از سایر وبسایت های اینترنتی به دست می آورید به شما ارائه می کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Gtmetrix برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با ابزار جی تی متریکس را به طور کامل به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، ابزار جی تی متریکس Gtmetrix یکی از بهترین ابزارهای کاربردی در حوزه تحلیل و افزایش سرعت سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و سرعت سایت خودتان را بالا ببرید. اگر می خواهید نحوه کار با ابزار جی تی متریکس را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

 

نظرات: