معرفی و آموزش کار با Bing Webmaster Tools؛ یکی از بهترین ابزارها در سئو سایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ آیا می دانید ابزار Bing چیست؟ این ابزار چه کمکی به سئوکاران و وبمسترها می کند؟ چگونه می توانیم سایت خودمان را در Bing Webmaster Tools اضافی کنیم؟
بهتر است بدانید، موتورهای جستجوگر گوگل امروزه به یکی از تکنیک های عالی برای بازاریابی آنلاین تبدیل شده اند که می توانید از این تکنیک ها بهره ببرید. ابزارهای مختلفی در حوزه سئو سایت وجود دارند که به سئوکاران کمک زیادی می کنند. یکی از این ابزارها، Bing است. اگر شما نیز قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با ابزارهای کاربردی در سئو آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Bing Webmaster Tools برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

Bing Webmaster Tools چیست؟

آموزش کار با Bing Webmaster Tools

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که Bing Webmaster Tools چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ابزار Bing یکی از موتورهای جستجوگر در دنیا است که بعد از گوگل شما باید روی این موتور جستجو تمرکز کنید و سایت خودتان را برای این موتور جستجو بهینه کنید. Bing نیز مانند گوگل یک ابزار رایگانی به اسم Bing Webmaster Tools را برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در نمایش نتایج خود دارد که شما می توانید با کمک این ابزار، رفتار کاربران سایت خودتان را بررسی کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
نکته قابل توجه این است که نتایج جستجو در ابزار Bing با نتایج جستجوی گوگل متفاوت هستند و اگر دقت کنید، می بینید که اطلاعات و نتایج مختلف جستجو در آن خیلی به هم ریخته است. به این ترتیب، می توان متوجه شد که در واقع تنها با داشتن ظاخری زیبا نمی توان به موفقیت زیادی رسید و اصل قضیه برای یک موتور جستجو، نتایج جستجو یا همان sSERP است. شما می توانید با استفاده از ابزار Bing Webmaster Tools به شکل رایگان، رفتار کاربران سایت خود و سایت های رقیب را بررسی کرده و به داده های مهمی دست یابید.

چگونه با ابزار Bing کار کنیم؟

آموزش کار با Bing Webmaster Tools

اولین قدم برای کار کردن با ابزار Bing Webmaster Tools بعد از آشنایی و کار با ابزار Ahrefs این است که شما باید سایت خودتان را در موتور جستجوگر Bing ثبت کنید. همچنین شما باید یک اکانت مایکروسافت داشته باشید تا بتوانید سایت خودتان را در این موتور جستجو ثبت کنید. همچنین می توانید با استفاده از حساب کاربری خودتان در گوگل، این کار را انجام دهید. برای ثبت سایت خودتان در موتور جستجوی Bing باید به آدرس https://www.bing.com/toolbox/webmaster بروید و در صفحه اصلی روی گزینه Sing in کلیک کنید تا با استفاده از یکی از اکانت های خودتان لاگین شوید.
در مرحله بعدی شما باید در قسمت URL لینک یا آدرس سایت خودتان را مشاهده کنید و در صورت داشتن سایت مپ در بخش Add a Sitemap، نقشه سایت خودتان را اضافی کنید تا موتور جستجوی Bing بتوانید به راحتی در صفحات سایت شما خزش حرکت کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Bing Webmaster Tools برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Bing Webmaster Tools یکی از ابزارهای رایگان و کاربردی است که موتور جستجوی Bing آن را ارائه کرده است که شما می توانید با استفاده از آن رفتار کاربران سایت خودتان را بررسی کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش ابزارهای سئو شرکت کنید.

 

نظرات: