مقالات مرتبط

آموزش کار با Yoast SEO در وردپرس؛ یکی از بهترین پلاگین ها در حوزه سئو سایت! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید یوآست سئو چیست؟ استفاده از Yoast SEO چه مزایایی دارد؟ با استفاده از Yoats SEO چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟ چرا یادگیری نحوه کار با Yoast SEO مهم است؟ چگونه می توانیم از قابلیت های یوآست سئو بهره ببریم؟

امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین سعی می کنند تا سایت خودشان را از لحاظ سئو بهینه کنند و در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرند. نصب افزونه سئو در وردپرس باعث می شود تا بتوان روی سئو سایت مانور بیشتری انجام داد. یکی از بهترین افزونه ها در وردپرس، یوآست سئو است. اگر شما قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، پیشنهاد می کنیم تا این افزونه را در وردپرس نصب کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Yoast SEO برای شما ارائه کنیم، به بررسی مزایای استفاده از Yoast SEO بپردازیم و نحوه کار با Yoast SEO در وردپرس را به طور کامل برای شما یاد دهیم.

افزونه Yoast SEO چیست؟

Yoats SEO

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که افزونه Yoast SEO چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Yoast SEO یکی از بهترین و پرکاربردترین افزونه ها در وردپرس است که شما می توانید این افزونه را در وردپرس نصب کرده و از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که این افزونه به عملکرد بهتر وبسایت های شما در موتورهای جستجوگر گوگل کمک می کند. علاوه بر این، یوآست سئو ابزارهایی را در اختیار شما قرا می دهد تا محتوای خودتان را به بالاترین استانداردهای سئو برسانید. افزونه Yoast ابزارها و قابلیت های زیادی را برای تقویت سئو سایت شما ارائه می دهد. برای اینکه نحوه کار با این افزونه را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزشی ابزارهای سئو شرکت کنید.

جالب است بدانید، برخی از ویژگی ها و قابلیت های افزونه Yoast SEO روی سئو سایت شما تاثیر می گذارند و برخی از آنها به شما کمک می کنند تا پست ها و صفحات سایت خودتان را برای گوگل بهینه کنید. با این کار ربات های گوگل می توانند به راحتی در صفحات سایت شما خزش کنند و رتبه سایت شما را بالا ببرند. علاوه بر این، با استفاده از افزونه یوآست سئو می توانید وضعیت سایت خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و به اطلاعات مهمی دست یابید.

مزایای استفاده از Yoast SEO

همانطور که گفته شد، Yoast SEO یکی از بهترین افزونه های کاربردی در وردپرس است که شما می توانید با استفاده از آن عملکرد سایت خودتان را بهینه کنید. استفاده از این افزونه مزیت های زیادی به همراه دارد که در ادامه به برخی از مزایای استفاده از Yoast SEO می پردازیم:

• افزونه یوآست سئو تیم پشتیبانی قوی دارد که در تمامی مراحل سئو سایت شما را راهنمایی می کنند.

• افزونه Yoast SEO رابط کاربری آسانی دارد و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

• شما می توانید در تمام بخش های این افزونه، آموزش های لازم را فرا بگیرید.

• افزونه یوآست سئو توانایی بررسی میزان خوانایی نوشته ها را دارد.

• در زمان استفاده از افزونه Yoast SEO می توانید تکنیک های سئو را به خوبی یاد بگیرید.

نحوه کار با Yoast SEO در وردپرس چگونه است؟

Yoats SEO

برای اینکه نحوه کار با افزونه Yoast SEO را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزشی ابزارهای سئو شرکت کنید. استفاده از افزونه یوآست سئو راحت است و از همه مهم تر بخش زیادی از این برنامه به صورت رایگان به کاربران ارائه می شود. برای نصب افزونه سئو وردپرس Yoast از داشبورد وردپرس منوی افزونه ها، گزینه افزودن جدید را کلیک کنید. سپس فایلی که در زمان خرید Yoast از ژاکت دریافت کردید را دانلود و نصب کنید.

نکته قابل توجه این است که افزونه یوآست سئو رایگان است و بسیاری از کاربران وردپرس می توانند از این افزونه قدرتمند استفاده کنند. بعد از اینکه این افزونه را بر روی سایت خود فعال کردید، در پنل سمت راست سایت، یک گزینه به اسم سئو اضافی می شود و از این قسمت می توانیم به منوهای Yoast SEO دسترسی داشته باشیم. یکی از قابلیت هایی که این افزونه دارد، این است که اگر زمانی که وارد پیشخوان شوید و از قسمت تنظیمات صفحه تیک گزینه بررسی اجمالی نوشته های یوآست سئو را فعال کنید، یک گزینه ای برای ما در بخش بررسی اجمالی نوشته ها اضافی می شود. یکی دیگر از از ابزارهای مفیدی که در سئو سایت باید آن را بشناسید  کار با google analytics است.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد Yoast SEO برای شما ارائه کنیم، به بررسی مزایای استفاده از Yoast SEO بپردازیم و نحوه کار با Yoast SEO در وردپرس را به طور کامل برای شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، افزونه یوآست سئو یکی از بهترین افزونه های وردپرس است که شما می توانید با استفاده از آن سئو سایت خودتان را بهبود دهید. اگر می خواهید نحوه کار با افزونه یوآست سئو را به طور کامل یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره آموزشی ابزارهای سئو شرکت کنید.

نظرات: