آموزش کار با ابزار DeepCrawl؛ یکی از کاربردی ترین ابزارها در سئو سایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ ابزار DeepCrawl چیست؟ چگونه می توان از این ابزار استفاده کرد؟ این ابزار چه کمکی به سئوکاران و وب مسترها می کند؟ استفاده از این ابزار چه مزایایی دارد؟

سئو سایت یکی از مهم ترین اقدامات بعد از طراحی و راه اندازی وبسایت است که شما باید آن را جدی بگیرید. ابزارها و پلتفرم های مختلفی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن سایت خودتان را لحاظ سئو بهینه کنید. یکی از این ابزارها که کمک زیادی به صاحبان کسب و کارهای آنلاین می کند، ابزار DeepCrawl است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار DeepCrawl برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار DeepCrawl چیست؟

آموزش کار با ابزار DeepCrawl

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار DeepCrawl چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که DeepCrawl یک راه حل مبتنی بر ابر با عملکرد اصلی خزیدن وبسایت ها یا مجموعه های خاصی از URLها و همچنین ارائه بینش عمیق در مورد تعداد زیادی از مسائل فنی بالقوه با سئو است. این ابزار توسط بازاریابان دیجیتال و وب مسترها برای نظارت، بازرسی و تجزیه و تحلیل عملکرد وبسایت و سئو استفاده می شود. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

جالب است بدانید، ابزار DeepCrawl یک بررسی جامع وبسایت و تجزیه و تحلیل سئو ارائه می دهد که شامل خزیدن، نظارت، تشخیص، تجزیه و تحلیل رقبا، ردیابی کلمات کلیدی و گزارش است. خزنده از فناوری خزیدن پیشرفته برای خزیدن وبسایت ها و تجزیه و تحلیل داده هایی مانند عنوان صفحه، توضیحات متا، عنوان تصاویر و سرعت صفحه و سایر عناصر استفاده می کند.DeepCrawl همچنین تعداد زیادی از ویژگی های پیشرفته مانند خزیدن جاوا اسکریپت، خزیدن موبایل و تجزیه و تحلیل لینک را ارائه می دهد.

ابزار DeepCrawl چه ویژگی هایی دارد؟

آموزش کار با ابزار DeepCrawl

همانطور که گفته شد، DeepCrawl پس از آشنایی و کار با ابزار Ahrefs، یکی از ابزارهای قدرتمند در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کرده و رتبه سایت خودتان را بالا ببرید. این ابزار ویژگی های زیادی دارد که این ویژگی ها باعث می شوند تا محبوبیت زیادی به دست آورد. ما سعی می کنیم در این بخش به بررسی ویژگی های ابزار DeepCrawl بپردازیم:

• یکی از ویژگی های DeepCrawl این است که این ابزار می تواند هر سایتی را بدون در نظر گرفتن اندازه آن بخزد و مشکلات مربوط به ساختار صفحه، لینک های شکسته، محتوای تکراری و موارد دیگر را تشخیص دهد.

• کاربران ابزار DeepCrawl می توانند کمپین های سئوی خودشان را پیگیری کنند و تاثیر تلاش های خودشان را به طور کاملا دقیق اندازه گیری کنند.

• یکی دیگر از ویژگی های ابزار DeepCrawl این است که کاربران می توانند عملکرد وبسایت خودشان را با عملکرد رقبای خود مقایسه کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار DeepCrawl برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، ابزار DeepCrawl یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

نظرات: