معرفی و آموزش ابزار Copyscape؛ یکی از بهترین ابزارهای تشخیص محتوای کپی! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ آیا می دانید ابزار Copyscape چیست؟ چگونه با این ابزار کار کنیم؟ این ابزار چگونه می تواند محتواهای کپی را تشخیص دهد؟
محتوا یکی از اصلی ترین بخش های هر نوع سایت محسوب می شود. با محتوا می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای رتبه و ترافیک سایت خودتان را بالا ببرید. از طرف دیگر، در زمان تولید محتوا هیچ وقت نباید از محتوای کپی شده استفاده کنید، چون علاوه بر اینکه گوگل شما را جریمه می کند، بلکه به سئوی سایت شما نیز ضرر وارد می کند. Copyscape یکی از ابزارهای پرکاربرد است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این ابزار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Copyscape برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار Copyscape چیست؟

ابزار Copyscape و آموزش کار با آن

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Copyscape چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ابزار Copyscape یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار محتواهای کپی را تشخیص دهید و آنها را پاک کنید تا گوگل شما را جریمه نکند. این سایت با دریافت ماهانه 5 دلار برای سایت های معمولی و دریافت 20 دلار برای سایت های بزرگ در صورتی که طبق قوانین سایت عمل کرده باشید، هر ماه مالکیت محتوای سایت شما را تایید می کند. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید
جالب است بدانید، یک ابزار کاربردی به نشانی www.copyscape.com وجود دارد که محتوا و مقالات سایت شما را از نظر کپی بودن به طور کامل بررسی می کند. در اصل کافی است تا آدرس صفحه مورد نظر خودتان را کپی کرده و در کادر مربوطه قرار دهید. سپس این ابزار نتایجی را که شبیه به محتوای سایت شما است را به ترتیب لیست می کند و شما می توانید این نتایج را مشاهده کنید و تصمیم درستی برای انتشار محتوا بگیرید.

چگونه با ابزار Copyscape کار کنیم؟

ابزار Copyscape و آموزش کار با آن

توجه داشته باشید که در کنار آموزش کار با Bing Webmaster Tools، ابزار Copyscape اطلاعات و داده های خوبی را در ارتباط با محتوای کپی شده در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال تعیین می کند که چند کلمه و چن درصد از محتوای شما تکراری یا کپی است. این ابزار قسمت های کپی شده را هایلایت می کند که شما به خوبی متوجه می شوید که چه بخشی از محتوای سایتتان کپی است.
اگر درصد کمی از محتوای سایت شما کپی بوده باشد، خیلی مهم نیست. ولی اگر درصد زیادی از محتوای شما کپی از آب در بیاید، بهتر است محتوای خودتان را به طور کامل تغییر دهید و یا با سایتی که از شما کپی کرده است تماس بگیرید و از آنها بخواهید تا محتوای خودشان را تغییر دهند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Copyscape برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Copyscape یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از آن محتوای سایت خودتان را از لحاظ کپی بودن بررسی کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

 

نظرات: