آموزش کار با ابزار Google Trends؛ یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ آیا می دانید ابزار گوگل ترندز چیست؟ این ابزار چه کمکی به سئوکاران می کند؟ این سایت چه قابلیت هایی دارد؟ چگونه از ابزار گوگل ترندز استفاده کنیم؟
امروزه سایت های زیادی در حوزه وب طراحی و راه اندازی شده اند که این مسئله باعث شده تا رقابت بین کسب و کارهای آنلاین افزایش پیدا کند. افراد از طریق روش های سئو سعی می کنند تا با سایر وبسایت ها رقابت کنند و به رتبه های بالای گوگل برسند. ابزارهای مختلفی وجود دارد که اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با این ابزارها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Google Trends برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار Google Trends چیست؟

آموزش کار با ابزار Google Trends

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Google Trends چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Google Trends یکی از مهم ترین ابزارهای رایگان و تحت وب شرکت گوگل است که با استفاده از آن می توانید اطلاعات و داده های مفیدی را در ارتباط با ترند یا به عبارتی میزان تغییرات سرچ یک کلمه کلیدی در بازه زمانی و منطقه جغرافیایی مشخص به دست آورد. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
جالب است بدانید، با استفاده از ابزار Google Trends می توانید ببینید که آیا این روند محبوبیت در حال افزایش است یا کاهش. علاوه بر این، می توانید اطلاعات آماری، موضوعات مرتبط و پرسش های مرتبط را پیدا کرده تا به شما در درک و استفاده بهتر از الگوریتم های گوگل کمک کند. داده های به دست آمده از گوگل ترندز را می توان برای هفت روز گذشته یا بر اساس یک محدوده خاص مرتب کرد. این پلتفرم همچنین بر نحوه انجام مختلف مطالعات تحقیقاتی تاثیر گذاشته است.

چگونه با ابزار Google Trends کار کنیم؟

آموزش کار با ابزار Google Trends

توجه داشته باشید که از ابزار گوگل ترندز و ابزار Disavow Tool استفاده کنیم می توان برای موضوعات و عنوان های مختلفی از پیش بینی فناوری گرفته تا بهینه سازی سایت استفاده کرد. نحوه استفاده از این ابزار بستگی به فعالیت و موضوع مورد نظر شما دارد. نتایج به دست آمده از این سایت را می تواند در دسته بندی های مختلفی مشاهده کرد. برای مثال می توانید در بازه های زمانی مختلف و با توجه به تغییر فصل نمودار را ببینید و درباره موضوعاتی که در فصل های مختلف بیشتر ترند شده اند، محتوا تولید کرده و مقالات مختلفی را بنویسید.
برای اینکه از ابزار Google Trends استفاده کنید، لازم نیست تا هیچ برنامه ای را نصب کنید شما می توانید به وب سایت رسمی گوگل ترندز مراجعه کرده و کشور مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و عبارت مورد نظرتان را سرچ کنید. به این صورت مهم ترین نتایج مرتبط با آن نشان داده می شوند. فیلدهای مختلف نشان دهنده کشور، بازه زمانی مورد نظر، موضوع جستجو و نوع جستجو هستند که با توجه به نیاز شما قابلیت تغییر دارند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Google Trends برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Google Trends یکی از ابزارهای پرکاربرد در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و کلمه ها و عبارت های ترند شده را پیدا کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

 

نظرات: