محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

5 مدل بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا؛ آیا دوست دارین با این رینگ لایت ها آشنا بشین؟ آیا می دونین رینگ لایت(Ring Light) چیست؟ بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا با کیفیت چه ویژگی هایی داره؟ اهمیت استفاده از رینگ لایت در تولید محتوای ویدیویی چیست؟ بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا کدامند؟ دلایل استفاده از رینگ لایت چیست؟ برای ترفندهای محتوانویسی برای وب سایت و فروشگاه ها رینگ لایت چه کاربردی دارد؟

تولید محتوای ویدیویی فقط به یه دوربین با کیفیت محدود نمیشه، شما واسه هرچه بهتر شدن محتوای خودتون به ابزارهای جانبی دیگه ای نیاز دارین. نورپردازی مناسب، گیرایی و کیفیت محتوای ویدیویی شما رو چند برابر می کنه. در صورتی که می خواهین تولید محتوا ویدیویی انجام بدین، خرید یه رینگ لایت حرفه ای یا مبتدی به شما کمک می کنه تا محتواهای با کیفیت و جذابی تولید کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مجموعه آموزشات سایت تولید محتوا محتواکده، اطلاعاتی درباره رینگ لایت یا Ring Light به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های بهترین رینگ لایت بپردازیم و بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا رو واستون معرفی کنیم.

رینگ لایت(Ring Light) چیست؟

رینگ لایت(Ring Light) چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که رینگ لایت چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که رینگ لایت یا Ring Light در اصل یه دایره متشکل از نورهای LED بوده که معمولا گوشی موبایل یا دوربین در بخش مرکزی اون قرار می گیره و به این ترتیب نور به صورت یکنواخت به سوژه می خوره. رینگ لایت ها با اینکه کاربری تقریبا شبیه به همی دارن، ولی شامل انواع مختلفی بوده و از زاویه های زیادی با هم تفاوت دارن. شما می تونین با استفاده از رینگ لایت تصاویر و محتواهای ویدیویی بهتری تهیه کنین.

جالب اینجاست که بدونین رینگ لایت در قالب یه دایره پرنور در ابعاد و سایزهای مختلفی در دسترس هست. معمولا دوربین و یا گوشی تلفن همراه در مرکز رینگ لایت قرار می گیره تا نوردهی یکپارچه باعث جذابیت و کیفیت تصاویر شما بشه. با استفاده از رینگ لایت همه جزئیات به شکل با کیفیتی در تصاویر ارائه میشه. در زمان خرید رینگ لایت باید به نکات مهمی توجه داشته باشین.

مقاله پیشنهادی: تکنیک آسمان خراش در تولید محتوا چیست؟

دلایل استفاده از رینگ لایت در تولید محتوا

  • رینگ لایت به کاربر کمک می کنه تا عکس ها و ویدیوهای زیبا و با کیفیتی تولید کنه.
  • استفاده از رینگ لایت(Ring Light) واسه افراد مبتدی هم آسون هست.
  • رینگ لایت دایره ای متمایزی در چشم ها به وجود میاره که خیلی جذاب هست.
  • رینگ لایت فضای خیلی کمتری نسبت به سایر کیت های نورپردازی ویدیویی داره.
  • حتی اگه دوربین به شما نزدیک هم باشه، نورپردازی بازهم عالی به نظر میرسه.

ویژگی های بهترین رینگ لایت

ویژگی های بهترین رینگ لایت

همونطور که گفتیم، تا چند سال پیش رینگ لایت ابزاری تخصصی بود که فقط عکاس ها و فیلم برداران ازش استفاده می کردن، ولی در حال حاضر هر کسی که به تولید محتوا مشغول هست، از رینگ لایت واسه نورپردازی بهره میبره. در زمان خرید رینگ لایت باید توجه داشته باشین که رینگ لایت مورد نظر ویژگی های لازم رو داشته باشه. ویژگی های بهترین رینگ لایت عبارت هستن از:

  • رینگ لایت ها شامل اندازه های مختلفی هستن که اندازه اون متناسب با اندازه سوژه باید انتخاب بشه. رینگ لایت ها شامل قطرهای 2 اینچ تا 50 اینچ هستن که انواع کوچیک اون واسه عکاسی با موبایل مناسب هست.
  • یکی دیگه از ویژگی های بهترین رینگ لایت، مدل و میزان نوردهی هست. بهتره بدونین رینگ لایت های موجود در بازار از لحاظ نوردهی شامل سه مدل مختلف میشن.
  • میزان و قدرت نور هم یکی دیگه از ویژگی های بهترین رینگ لایت هست که واسه افرادی مهم هست که در عکاسی و فیلم بردازی خودتون نوع رنگ و دقت رنگ خیلی مهمه.
  • یکی دیگه از ویژگی های بهترین رینگ لایت، تعداد چراغ اون هست. در رینگ لایت های جدید معمولا از تعداد زیادی چراغ LED کوچیک ولی با قدرت نوردهی بیشتر استفاده میشه.

مقاله پیشنهادی: بهترین ایده های تولید محتوای خلاقانه

معرفی بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا

معرفی بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا

رینگ لایت(Ring Light) یکی از بهترین ابزار تولید محتوا و یکی از مهم ترین تجهیزات نورپردازی هست که واسه دریافت تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالا، نور مناسب و زیبا استفاده میشه. شما برای تولید محتوای ویدیویی باید در انتخاب رینگ لایت دقت لازم رو داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا بپردازیم.

  • رینگ لایت HX-260

یکی از بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا، رینگ لایت HX-260 با ابعاد 55*35*10 سانتی متر و وزن 450 گرم همراه با سه پایه با ارتفاع 220 سانتی متری ارائه میشه و نوری یکسان و قابل تنظیم واسه عکاسی و فیلم برداری تولید می کنه. بهتره بدونین قطر این رینگ لایت 26 سانتی متر هست و زاویه نوردهی اون تا 360 درجه قابل تنظیم هست. رینگ لایت HX-260 سه حالت نور داره که شامل نور مهتابی، آفتابی و میکس میشه.

  • رینگ لایت QX-260

یکی دیگه از بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا، رینگ لایت QX-260 هست که می تونین ازش بهترین استفاده رو داشته باشین. یه رینگ لایت معمولی با قیمت خیلی مناسب که می تونه نیاز تولیدکننده های محتوا رو کاملا برطرف کنه، رینگ لایت QX-260 هست. این رینگ لایت 10 اینچی هست، امککان تنظیم نور رو هم داره و زاویه نوردهی اون هم به 120 درجه می چرخه.

  • رینگ لایت RFX-260

یکی دیگه از بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا که در بازار موجود هست، رینگ لایت RFX-260 هست که برای ثبت عکس های سلفی یه گزینه مناسبی هست. این رینگ لایت بیشتر واسه ثبت تصاویر سلفی یا فیلم برداری مناسبه. از جمله امکاناتی که با خرید اینن رینگ لایت دریافت می کنین، میشه به سه پایه تنطیم شدت میزان نور، تعویض رنگ نور در سه حالت، دارای کنترل سیمی خاموش و روشن و.... اشاره کرد.

  • رینگ لایت Yidoblo FE-480

رینگ لایت Yidoblo FE-480 هم یکی دیگه از بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا با توان خروجی بالا هست. این رینگ لایت که سال 2020 توسط برند Yidoblo عرضه شده توان 110 واتی داره. همچنین با 480 ال ای دی که داره، محدوده نوردهی گسترده ای داشته و تا زاویه 60 درجه رو پوشش میده، بنابراین می تونه بهترین گزینه برای تولید محتوای شما باشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله 5 مدل بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا، اطلاعاتی درباره رینگ لایت یا Ring Light به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های بهترین رینگ لایت بپردازیم و بهترین رینگ لایت ها برای تولید محتوا رو واستون معرفی کنیم. همونطور که گفتیم، رینگ لایت در قالب یه دایره پرنور در ابعاد و سایزهای مختلفی در دسترس هست. معمولا دوربین و یا گوشی تلفن همراه در مرکز رینگ لایت قرار می گیره تا نوردهی یکپارچه باعث جذابیت و کیفیت تصاویر شما بشه.

نظرات در مورد 5 مدل بهترین رینگ لایت برای تولید محتوا:

سوال تصادفی