محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت؛ آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این موضوع به دست بیارین؟ به نظر شما مقالات قدیمی چه تاثیری بر سئو سایت دارن؟ این مقالات قدیمی باعث ایجاد چه مشکلاتی میشن؟ ارزش گذاری مقاله های قدیمی چجوریه؟ چرا باید مقالات قدیمی رو بهینه سازی کنیم؟ چه نتایجی از آپدیت مقالات قدیمی به دست میاد؟ اصول استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سایت در هنگام سفارش تولید محتوا چیست؟

بیشتر تیم های تولید محتوا، زمان خودشون رو واسه تولید محتواهای جدید صرف نمی کنند، ولی آیا از نقش بروزرسانی مقاله های قدیمی واسه بهبود سئو خبر دارین؟ آماری که سایت های مطرح و پربازدید از نتیجه آپدیت مقالات قدیمی میدن واقعا جذاب و خیره کننده هست. مثلا افزایش 75 درصدی ترافیک سایت در ازای آپدیت 24 مقاله قدیمی یکی از این دستاوردهاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سایت، اطلاعاتی درباره تاثیر مقالات قدیمی بر سئو به شما ارائه کنیم و به بررسی اصول استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت بپردازیم و مزایای آپدیت مقالات قدیمی رو مورد بررسی قرار بدیم.

تاثیر مقالات قدیمی بر سئو سایت

تاثیر مقالات قدیمی بر سئو سایت

احتمالا این سوال رو از خودتون پرسیده باشین که مقالات قدیمی چه تاثیری بر سئو سایت دارن؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که موتور جستجوگر گوگل حساسیت زیادی روی آپدیت بودن مقاله ها داره. به همین دلیل، یه بازه زمانی خاصی رو واسه نشون دادن محتوا در صفحه جستجو مشخص می کنه. یعنی مثلا وقتی که مقاله شما یه سال از تاریخ انتشارش گذشته باشه، دیگه مثل قبل در رتبه های بالای موتورهای جستجو نشون داده نمیشه و اونو جزو محتوای قدیمی قرار میده. بنابراین، باید هرچند وقت یبار محتواهای قدیمی رو بروزرسانی کنین.

جالب اینجاست که بدونین گوگل سعی می کنه تا بهترین محتوا رو با کیفیت مناسب در اختیار کاربران قرار بده. به این ترتیب، زمانی که از تاریخ انتشار مقاله مدت زیادی گذشته باشه، نباید انتظار نتیجه فوق العاده و رتبه خوبی داشته باشین. مقاله قدیمی حتی بک لینک کمتری رو نسبت با محتواهای جدید می گیره. به همین دلیل وقتی محتوا رو بروزرسانی می کنیم، در واقع به گوگل میگیم که هی گوگگللل! بیا و یه سر به سایتمون بزن، ما مقاله هامون رو آپدیت کردیم! بعدا گوگل میاد و محتواهای سایت رو بررسی می کنه.

مقاله پیشنهادی: 12 نکته حیاتی در تولید محتوای بهینه شده

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت

استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت

همونطور که می دونین، سئو سایت(SEO) شما واسه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به ترافیک بیشتری نیاز داره و این کار با جذب کاربران زیاد و مخاطبان کسب و کار شما به وجود میاد. استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت یه مسئله تاثیرگذار هست. وقتی که شما مقالات و محتواهای خودتون رو آپدیت می کنین، قطعا کاربران زیادی رو به سایت خودتون جذب می کنین، چون نکات جدیدتری در سایت خودتون دارین که می تونه بهشون کمک کنه. به عبارت دیگه، استفاده از محتواها یا مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت از اهمیت زیادی برخوردار هست و نتایج مثبت و بهتری رو به دنبال خواهد داشت.

نکته قابل توجه این هست که اولین و مهم ترین کاری که باید در بهبود سئو سایت با کمک مقالات قدیمی انجام بدین، جمع آوری آمار و اطلاعات کافی از روش کار اون هاست. با توجه به اینکه از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده می کنین، می تونین به بانک اطلاعات محتوای تولید شده خودتون دسترسی پیدا کنین. همچنین می تونین URL مقاله های خودتون رو به وسیله ابزارهای سرچ کنسول و گوگل آنالیز در بیارین. به طور کلی، سایت هایی که قدمت اون ها بیشتره، باید محتواهای قدیمی خودشون رو بهبود بدن و اون ها رو بروزرسانی کنند.

مقاله پیشنهادی: محتوای سئو شده چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

مزایای آپدیت مقالات قدیمی

مزایای آپدیت مقالات قدیمی

همونطور که گفتیم، وقتی شما در نقش مالک یه سایت اقدام به بهینه سازی و آپدیت مقاله ها و محتواهای قدیمی خودتون می کنین، با این کار خودتون می تونین کاربران و مخاطبان زیادی رو با سایت یا کسب و کار خودتون آشنا کنین که این کار در ترافیک سایت شما تاثیر زیادی می ذاره. بروزرسانی مقاله های قدیمی مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای آپدیت مقالات قدیمی بپردازیم.

  • دریافت بک لینک های بیشتر

یکی از مزایای آپدیت مقالات قدیمی، دریافت بک لینک های بیشتر هست. بهتره بدونین زمانی که یه محتوا یا مقاله ای رو آپدیت و بروزرسانی می کنین و جزو معدود سایت هایی هستین که یه محتوای آپدیت شده در یه موضوع خاص، احتمال اینکه سایت های دیگه شما رو واسه لینک دادن انتخاب کنند، بیشتر هست. چون هیچ سایتی دوست نداره که به محتواها و مقالات قدیمی لینک بده.

  • هماهنگ ماندن با استانداردهای سئو

هماهنگ موندن با استانداردهای سئو هم یکی دیگه از مزایای آپدیت مقالات قدیمی هست. گوگل و سایر موتورهای جستجو همواره در حال تغییر و بروزرسانی الگوریتم های خودش هست. بنابراین، اصول سئو محتوا هم دائمل در حال تغییر هست. این تغییرات ممکنه مربوط به تراکم کلمه کلیدی، نوع تیتربندی محتوا و.. باشه. در هر صورت یکی از بهترین مزایای آپدیت مقالات قدیمی واسه بهبود سئو سایت این هست که می تونین استانداردهای جدید سئو رو پیاده کنین.

  • ایجاد حس وفاداری برای کاربران

یکی دیگه از مزایای آپدیت مقالات قدیمی برای بهبود سئو، ایجاد حس وفاداری برای مخاطبان هست. جالب اینجاست که بدونین بروز نگه داشتن مقالات، یه تکنیک ساده واسه ایجاد حس اعتماد و وفاداری برای مخاطبان یه کسب و کار هست. چون مخاطبان و کاربران می فهمن که هدف ما از تولید و انتشار محتوا ارائه اطلاعات و راهنمایی ارزشمند به کاربران هست و نه فقط پر کردن سایت.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سایت، اطلاعاتی درباره تاثیر مقالات قدیمی بر سئو به شما ارائه کنیم و به بررسی اصول استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت بپردازیم و مزایای آپدیت مقالات قدیمی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، استفاده از مقالات قدیمی برای بهود سئو سایت یه روش موثر و تاثیرگذار هست که خیلی از سئوکاران با انجام این کار رتبه سایت خودشون رو بالا می برن.

نظرات در مورد استفاده از مقالات قدیمی برای بهبود سئو سایت:

سوال تصادفی