ما سعی می کنیم در مقاله پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ اطلاعاتی در مورد پست مهمان(Guest Post) و پست مهمان معکوس برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای پست مهمان معکوس بپردازیم و تفاوت پست مهمان با پست مهمان معکوس رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این مفاهیم آشنا بشین. زمانی که افراد یه کسب و کار اینترنتی یا سایت راه می ندازن و می خوان تا کاربران بیشتری رو جذب سایت خودشون کنند، روش ها و تکنیک های مختلفی رو به کار میبرن که یکی از مهم ترین و رایج ترین اقداماتی که در این زمینه انجام میشه، ایجاد پست مهمان و پست مهمان معکوس هست.

سال هاست که متخصصین سئو با روش های مختلفی اقدام به دریافت بک لینک از سایر سایت ها می کنند. در گذر زمان و پیشرفته تر شدن الگوریتم های گوگل بسیاری از این روش ها منسوخ شدن و روش های دیگه ای جاگزین اون ها شدن که یکی از این روش ها استفاده از پست مهمان و پست مهمان معکوس هست. مهم ترین نکته ای که در مورد جذب کاربر با تکنیک های مختلف باید در نظر داشته باشین، پیاده سازی اصولی و درست تکنیک هاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ اطلاعاتی در مورد پست مهمان(Guest Post) و پست مهمان معکوس برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای پست مهمان معکوس بپردازیم و تفاوت پست مهمان با پست مهمان معکوس رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

شاید برایتان مفید باشد: تاثیر پارامترهای سئو در رتبه سایت و صفحات

پست مهمان چیست؟

پست مهمان چیست؟

یکی از بهترین روش های سئو سایت، بک لینک هست. بک لینک که یکی از بخش های تکنیک های سئو خارجی هست، تاثیر زیادی در کسب رتبه های بالا در گوگل داره. بنابراین، سئوکاران برای گرفتن بک لینک رایگان از گذاشتن پست مهمان در سایت های دیگه استفاده می کنند. الان شاید این سوال برای شما پیش بیاد که پست مهمان چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که برخی سایت ها وجود دارن که برای افزایش ترافیک ارگانیک اجازه میدن کاربران در سایت اون ها ثبت نام کنند و مقالات خودشون رو منتشر کنند. کاربران این امکان رو دارن انواع محتوا مثل مقاله، عکس، ویدیو، اینفوگرافیک و... رو در این وبسایت های میزبان انتشار بدن.

مقاله پیشنهادی: لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی چیست؟

به همه محتواهایی که بر روی سایت منتشر میشن، پست گفته میشه. این پست ها می تونن شامل محتواهای ویدیویی، صوتی، متنی و... باشن. پست مهمان به معنی تولید محتوا برای سایت دیگه هست. در اصل شما از طریق ایجاد این پست، مهمون سایت دیگه میشین و برای اون سایت محتوا تولید کردین. یکی از ویژگی های اصلی پست مهمان دارا بودن بک لینک هست که باعث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو میشه. این پست با هدف انتشار در یه سایت دیگه تولید میشه، ولی در درون خود حاوی بک لینک به وبسایت شما هست.

تاثیر پست مهمان در سئو سایت چیست؟

تاثیر پست مهمان در سئو سایت

پست مهمان تاثیر زیادی در سئو سایت شما داره و می تونه سایت شما رو برای موتورهای جستجو بهینه کنه تا به رتبه های بالاتر دست پیدا کنه. زمانی که مخاطبان لینک شما رو در یه وب سایت دیگه می بینن، اعتمادشون به سایت شما بیشتر میشه و راحت تر با شما ارتباط برقرار می کنند. با این کار علاوه بر جذب بازدیدکننده، محبوبیت سایت خودتون رو در بین بازدیدکننده ها افزایش می دین. همچنین وقتی شما در سایت معتبر پست مهمان قرار میدین که شامل لینک سایت شما هست، کاربران اون سایت نیز به وبسایت شما میان. بنابراین، شما مخاطبان سایت خودتون رو زیاد می کنین و می تونین از این طریق میزان کسب درآمد خودتون رو افزایش بدین.

شما با قرار دادن پست مهمان در سایت معتبر دیگه، علاوه بر جذب بازدیدکننده و مخاطب، محبوبیت سایت خودتون رو در بین سایر سایت ها افزایش می دین. توجه داشته باشین که بین محتوای سایت شما و محتوای سایت میزبان ارتباط تنگاتنگی وجود داره و هرچقدر این ارتباط قوی تر باشه و مخاطبان از اینکه از سایت منبع از سایت شما بازدید کردن، خوشحال تر میشن و احتمال بازگشت به سایت شما بیشتر میشه. در ادامه برخی از تاثیر پست مهمان در سئو سایت رو برای شما مورد بررسی قرار می دیم:

• یکی از تاثیر پست مهمان در سئو سایت این هست که قدرت بک لینک به دست اومده از سایت مورد نظر، سئو سایت شما رو قوی تر می کنه.

• اگه از اسم سایت خودتون در پست مهمان استفاده کردین، گوگل توجه زیادی به سایت شما می کنه.

• برندسازی ایجاد شده باعث میشه سایت شما در سئو خارجی قدرت بیشتری داشته باشه.

پست مهمان معکوس چیست؟

پست مهمان معکوس چیست؟

برخلاف اسم پیچیده پست مهمان معکوس، فرایند انجام اون خیلی هم سخت نیست. شما برای پست مهمان باید سایت هایی رو پیدا کنین تا این اجازه رو به شما بدن تا بتونین محتواهای خودتون رو در اون سایت ها قرار بدین و مخاطبین زیادی به دست بیارین. در حالی که در روش پست مهمان معکوس شما باید به دنبال یه نویسنده باشین. محتوای با کیفیت، پادشاه هست. این جمله رو به دفعات زیاد شنیدین. شما در روش پست مهمان معکوس باید دنبال یه نویسنده معروف و شخصی که دنبال کننده های زیادی داره بگردین که برای شما مقاله بنویسه و اون رو با اسم اون نویسنده منتشر کنین تا بر سئو سایت خودتون تاثیر خوبی داشته باشه.

پست مهمان معکوس به شرایطی گفته میشه که شما به عنوان صاحب سایت از یه نویسنده یا مدیر سایت دیگه درخواست کنین تا در سایتتون یه محتوای مهمان منتشر کنه. اگه بخواهیم به زبان ساده تر، پست مهمان معکوس رو برای شما توضیح بدیم می تونیم بگیم که پست مهمان معکوس وضعیتی هست که شما به عنوان مالک وب سایت از نویسنده یا مدیر وب سایت دیگه می خواهین محتوای مهمان رو در سایت شما پست کنه که این کار مزایای زیادی به همراه داره و باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.

مزایای پست مهمان معکوس چیست؟

مزایای پست مهمان معکوس

همونطور که گفتیم، . شما در روش پست مهمان معکوس باید دنبال یه نویسنده معروف و شخصی که دنبال کننده های زیادی داره بگردین که برای شما مقاله بنویسه و اون رو با اسم اون نویسنده منتشر کنین تا بر سئو سایت خودتون تاثیر خوبی داشته باشه. پست مهمان معکوس مزایای زیادی به همراه داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به بررسی مزایای پست مهمان معکوس بپردازیم.

• یکی از مزایای پست مهمان معکوس این هست که باعث ایجاد ارتباط ارزشمند میشه. در اصل زمانی که از یه شخص معتبر درخواست می کنین و این فرایند با موفقیت تموم میشه، رابطه ای که بین شما و اون ایجاد شده، ارزش زیادی داره و این فرایند ممکنه بارها و بارها تکرار بشه.

• یکی دیگه از مزایای پست مهمان معکوس این هست که نیاز نیست زمان خودتون رو برای تولید محتوای با کیفیت تلف کنین، ولی با این وجود محتوای با کیفیتی برای سایت خودتون به وجود میارین.

• یکی دیگه از مزایای گست مهمان معکوس این هست که در این کار شما در معرض دید افراد و کاربران جدید قرار می گیرین، کاربرانی که تا قبل از این شما رو نمی شناختن.

• این روش باعث افزایش محبوبیت و اعتبار سایت شما میشه و در بعضی وقت ها می تونین با کمک این ورش بک لینک های با ارزش دریافت کنین.

تفاوت پست مهمان با پست مهمان معکوس چیست؟

تفاوت پست مهمان با پست مهمان معکوس

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله، تفاوت پست مهمان با پست مهمان معکوس رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم. بهتره بدونین این پست ها سه تفاوت اصلی با هم دارن که باعث میشه تا منحصر به فرد بشن و هر کدوم برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. محتوا تفاوت اصلی این پست هاست. در پست مهمان معکوس باید دنبال نویسنده باشین که با نگارش خود مخاطب رو جذب خودش کنه، در حالی که در گست مهمان خودتون محتوا می نویسین. همچنین نویسنده در روش پست مهمان معکوس فردی غیر از صاحب سایت هست و بازدهی پست مهمان معکوس نسبت به پست مهمان بیشتر هست. چون در این روش پست رو با اسم نویسنده منتشر می کنین و نویسنده همه تلاش خودش رو می کنه تا یه پست ارزشمند به وجود بیاره و این موضوع باعث میشه تا کاربر رضایت داشته باشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ اطلاعاتی در مورد پست مهمان(Guest Post) و پست مهمان معکوس برای شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای پست مهمان معکوس بپردازیم و تفاوت پست مهمان با پست مهمان معکوس رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این مفاهیم آشنا بشین. همونطور که گفتیم، پست مهمان تاثیر زیادی در سئو سایت شما داره و می تونه سایت شما رو برای موتورهای جستجو بهینه کنه تا به رتبه های بالاتر دست پیدا کنه.

نظرات: