آشنایی با پوشه Public؛ یکی از بخش های مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی لاراول! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا می دانید پوشه Public در لاراول چیست؟ این پوشه چه کاربردی در لاراول دارد؟ چگونه می توان پوشه Public را در لاراول قرار داد؟
لاراول یکی از زبان های برنامه نویسی در حوزه وب است که شما می توانید از این زبان استفاده کرده و سایت های خودتان را طراحی و راه اندازی کنید. در زبان لاراول شما با بخش ها و قسمت های مهمی روبرو می شوید که هر کدام از این بخش ها کاربردهای خاص خود را دارند. پوشه Public نیز یکی از همین پوشه هاست. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این بخش آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پوشه Public در لاراول برای شما ارائه کنیم و به بررسی اهمیت پوشه Public در زبان برنامه نویسی لاراول بپردازیم.

پوشه Public چیست؟

پوشه Public در لاراول

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که پوشه Public در لاراول چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که پوشه Public یکی از پوشه های اصلی در زبان برنامه نویسی لاراول است که شما می توانید از این پوشه استفاده کرده و عناصر و المان های مختلفی را در آن ذخیره کنید. همچنین شما می توانید محل قرارگیری پوشه Public را در زبان برنامه نویسی لاراول تعیین کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پوشه Public به دست آورید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.
جالب است بدانید، دایرکتوری Public محل پیش فرض و از قبل مشخص شده ای است که لاراول دارایی های ثابت مانند تصاویر و سایر المان ها را در آن سرویس می دهد. به طور پیش فرض کاربران می توانند با استفاده از URL که به فایل اشاره می کند، به هر فایلی در فهرست عمومی دسترسی داشته باشند. توجه به این نکته مهم است که اگر در طی فراخوانی های متد، فایلی را به پوشه Public اضافی کنید و قبلا مخزن را پیکربندی کرده باشید فضای سایت شما شلوغ می شود. این تنها برای فایل های استاتیکی مناسب است که نمی خواهید در سطح نرم افزاری مدیریت کنید.

اهمیت پوشه Public در لاراول

پوشه Public در لاراول

پس از آموزش کار با view ها، پوشه public از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که متد URL در پوشه Public کامل فایل های موجود در این پوشه را نشان می دهد. این روش مخصوصا برای دسترسی به فایل ها از پوشه عمومی استفاده می شود. اگر پوشه Public در زبان برنامه نویسی لاراول وجود نداشت، توسعه دهندگان نمی توانستند پوشه عمومی و اطلاعات داخل آن دسترسی داشته باشند. پوشه Public زمانی برای شما مفید خواهد بود که شما سعی می کنید برنامه یا پروژه خودتان را در یک سرور استاندارد اجرا کنید. نکته قابل توجه این است که پوشه Public در زبان برنامه نویسی لاراول به دلایل مختلفی اهمیت دارد.
دایرکتوری Public در زبان برنامه نویسی لاراول دایرکتوری است که در آن می توانید فایل هایی را که به صورت عمومی در دسترس کاربران هستند، ذخیره کنید. این فهرست مکان مناسبی را برای ذخیره فایل های آپلود شده توسط کاربر، مانند تصاویر، فیلم ها و اسناد فراهم می کند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پوشه Public در لاراول برای شما ارائه کنیم و به بررسی اهمیت پوشه Public در زبان برنامه نویسی لاراول بپردازیم. همانطور که گفته شد، پوشه Public یکی از پوشه های مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی لاراول است که می توانید عناصر و تصاویر سایت خودتان را در این پوشه ذخیره کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد پوشه Public به دست آورید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.

 

نظرات: