آموزش کار با viewها در لاراول؛ یکی از مهم ترین بخش ها در زبان برنامه نویسی لاراول! آیا می خواهید با این بخش آشنا شوید؟ آیا می دانید قسمت view در لاراول چیست؟ چگونه می توان از این بخش استفاده کرد؟ این بخش چه کمکی به توسعه دهنده و طراحان سایت می کند؟
امروزه افراد زیادی به سمت طراحی سایت و راه اندازی یک کسب و کار آنلاین روی آورده اند. زبان های مختلفی برای برنامه نویسی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید که یکی از این زبان ها، لاراول است. لاراول بخش های مختلفی دارد که باید این بخش را یاد بگیرید که یکی از این قسمت ها، بخش view است. اگر شما نیز قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، باید با این بخش آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش view در لاراول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش view را به شما یاد دهیم.

بخش view در لاراول چیست؟

آموزش کار با viewها در لاراول

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که بخش view در لاراول چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بخش view یکی از قسمت های مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی لاراول است که می توانید از این بخش استفاده کرده و قابلیت های جدیدی به سایت خودتان اضافی کنید. از آنجایی که فریم ورک لاراول بر اساس MVC عمل می کند، یک بخشی از MVC که حرف V به آن اشاره دارد، view های پروژه لاراول است که بخش فرانت اند یا رابط کاربری را از بخش کدنویسی و هسته پروژه جداسازی می کند. اگر می خواهید نحوه کار با بخش view را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.
جالب است بدانید، بخش ویو یا همان view در فریم ورک لاراول برای جداسازی قسمت کدهای HTML از کنترلرها آماده شده است که view برای نگهداری و نمایش کدهای HTML استفاده می شود در مسیر resources/view ذخیره می شوند. این بخش می تواند در ارسال داده به viewها و به اشتراک گذاری داده ها بین تمامی viewها مورد استفاده قرار بگیرد. توجه داشته باشید که بخش view کد HTML اپلیکیشن تحت وب را شامل می شود و منطقه کاری برنامه یا کنترلر را از لایه نمایش و رابط کاربری آن جدا می کند. شما می توانید با این بخش در فریم ورک لاراول استفاده کرده و بخش های جدیدی به سایت خودتان اضافی کنید.

نحوه کار با بخش view چگونه است؟

آموزش کار با viewها در لاراول

همانطور که گفته شد پس از آموزش کار با Controller ها، در الگوی MVC حرف v به بخش view در فریم ورک لاراول اشاره دارد که می توانید از این بخش استفاده کرده و سایت خودتان را بهینه کنید. شما می توانید داده هایی را به بخش view ها ارسال کنید تا در آنجا نگهداری و ذخیره شوند. در زمان ساخت برنامه لازم می شود که برخی از داده ها به view ارسال شوند. لاراول به وسیله تابع کمکی view یک آرایه ای از داده ها را به بخش ویو ارسال می کند. در این بخش ما می توانیم به وسیله کلید هر آیتم از آرایه، به مقدار آن کلید دسترسی داشته باشیم و اینگونه از مقادیر ارسال شده به view استفاده کنیم.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بخش view در لاراول برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با بخش view را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، بخش view یکی از قسمت های مهم و کاربردی در زبان برنامه نویسی لاراول است که می توانید از این بخش استفاده کرده و قابلیت های جدیدی به سایت خودتان اضافی کنید. اگر می خواهید نحوه کار با بخش view را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.

 

نظرات: