آموزش کار با ابزار Woorank؛ یکی از بهترین ابزارها در سئو سایت! آنالیز وبسایت و برطرف کردن مشکلات سئویی یکی از کارهای ضروری است که شما باید آن را انجام دهید. برای این کار بهتر از ابزارهای بررسی سئو سایت استفاده کنید. با این ابزارها می توانید امتیاز سئوی سایت خودتان را بالا ببرید.

اگر شما نیز مالک یک کسب و کار اینترنتی هستید و یک سایت را مدیریت می کنید، احتمالا با اهمیت سئو آشنا هستید. ابزارهای مختلفی برای تحلیل و بهبود سئو سایت ها به وجود آمده اند که یکی از پرکاربردترین آنها ابزار Woorank است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این ابزار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار وورنک یا Woorank برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به طور کامل به شما یاد دهیم تا با این ابزار آشنایی داشته باشید

ابزار Woorank چیست؟

ابزار Woorank

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Woorank چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ابزار Woorank یکی از ابزارهای پرکاربرد و قوی است که شما می توانید با کمک آن سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید. همچنین این ابزار به کاربران کمک می کند تا ترافیک سایت خودشان را افزایش دهند، سرنخ هایی ایجاد کنند و فروش محصولات و خدمات خودشان را بیشتر کنند. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش ابزارهای سئو شرکت کنید.

جالب است بدانید، ابزار Woorank شامل ابزار بررسی خودکار سایت، داشبوردی با امکانات و قابلیت های فنی و امکان برنامه ریزی برای تمامی مراحل بازاریابی به وجود آمده است. تمامی این موارد به کاربران این امکان را می دهند تا سایت و اقدامات سئوی خودتان را تجزیه و تحلیل کنند. این ابزار نوعی پلتفرم تجزیه و تحلیل بک لینک نیز دارد که داده هایی را در مورد تعداد بک لینک های منتهی به سایت مشتری همراه با امتیازدهی بک لینک به کاربران ارائه می دهد.

ابزار Woorank چه امکاناتی را در اختیار ما می گذارد؟

ابزار Woorank

توجه داشته باشید که ابزار وورنک(Woorank) یکی از ابزارهای کاربردی پس از آموزش کار با ابزار DeepCrawl در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و سئوی سایت خودتان را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید. این ابزار امکانات زیادی را در اختیار صاحبان سایت ها ارائه می دهد. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی امکانات ابزار Woorank بپردازیم:

• ابزار کلمه کلیدی: یکی از انواع امکانات ابزار Woorank، ابزار کلمه کلیدی است که می توانید با کمک این بخش رتبه کلمات کلیدی خودتان را بررسی کنید. این ابزار به شما نشان می دهد که چگونه رتبه شما برای کلمات کلیدی خاص قرار می گیرد.

• ابزار تحلیل رقبا: یکی دیگر از امکانات ابزار وورنک، ابزار تحلیل رقبا است. با استفاده از این بخش می توانید رقبای خودتان را تجزیه و تحلیل کنید تا استراتژی سئوی آنها را شناسایی کرده و کسب و کار خودتان را به جلو هدایت کنید و فرصت ها را کشف کنید.

چگونه وارد سایت WooRank شویم؟

اگر می خواهید از تمامی امکانات و قابلیت های ابزار Woorank استفاده کنید و سایت خودتان را از نظر سئو بهینه کنید، ابتدا باید وارد سایت WooRank شوید. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول:

ابزار Woorank

در مرحله اول باید وارد سایت Woorank شده و یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید. بعد از ثبت نام با نام کاربری و گذرواژه ای که ایجاد کردید، می توانید برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید.

مرحله دوم:

ابزار Woorank

بعد از اینکه وارد حساب کاربری خودتان شدید، از داشبورد Woorank، گزینه ای برای انجام بررسی advanced site یا بررسی سایت را می بینید. با کلیک روی دکمه + پنجره ای مانند تصویر بالا برای شما باز می شود که در اینجا می توانید هر سایتی که می خواهید را بررسی کنید.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار وورنک یا Woorank برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به طور کامل به شما یاد دهیم تا با این ابزار آشنایی داشته باشید همانطور که گفته شد، ابزار وورنک یکی از ابزارهای کاربردی است که به صاحبان سایت های اینترنتی کمک می کند تا سایت خودشان را از لحاظ سئو بهینه کنند. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش ابزارهای سئو شرکت کنید.

نظرات: