آموزش کار با موبایل فرندلی(Mobile Friendly)؛ یکی از بهترین ابزارهای سئو سایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ آیا می دانید موبایل فرندلی چیست؟ چگونه می توان از این ابزار استفاده کرد؟ موبایلی فرندلی چه کمکی به سئوکاران می کند؟
اگر به رفتار روزمره خودتان دقت کرده باشید، می بینید که بیشتر زمان خودتان را با استفاده از موبایل صرف جستجو در اینترنت می کنید. به همین دلیل مهم است که یک سایت در زمان کار با موبایل نمایش و عملکرد بهتری داشته باشد. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با ابزار موبایل فرندلی آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار موبایل فرندلی یا Mobile Friendly برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار موبایل فرندلی چیست؟

ابزار Mobile Friendly

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار موبایل فرندلی چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که موبایل فرندلی یا Mobile Friendly یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و سایت خودتان را برای کاربران موبایلی بهیه کنید. Mobile Friendly قابلیتی است که بیشتر سایت ها به آن مجهز هستند. این قابلیت به مشاهده راحت تر و ارتباط بهتر در موبایل های هوشمند کمک می کند. سایتی با این قابلیت در گوشی های همراه به راحتی قابل پیمایش است. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
جالب است بدانید، سایت هایی که مجهز به Mobile Friendly مجهز هستند، با گوشی های هوشمند سازگار هستند. این سایت ها می توانند خودشان را با موبایل شما سازگار کرده و در هر تلفن همراهی به اندازه کافی در دسترس باشند. صفحات موبایل نسبت به لپ تاپ کوچک تر هستند و دسترسی به تمام بخش ها، توانایی خواندن بخش های مختلف و در مجموع بررسی و پیمایش یک سایت در آنها کمی سخت تر است.

تاثیر Mobile Friendly بر سئو سایت

ابزار Mobile Friendly

با توجه به گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد بیشتر از 60 درصد از ترافیک وبسایت ها به کاربران موبایلی اختصاص دارد. گوگل به تجربه کاربران اهمیت زیادی می دهد و به همین دلیل از سال 2019 از روش Mobile Friendly برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند. این الگوریتم به این معنی است که گوگل برای بررسی یک وبسایت ابتدا به محتوای نسخه موبایل آن می پردازد تا مطمئن شود بهترین تجربه ممکن در انتظار کاربران است. لازم به ذکر است که پس موبایل فرندلی بودن، آموزش کار با Bing Webmaster Tools یکی از مهمترین ابزارهاست.
در گذشته بررسی نسخه دسکتاپ سایت برای گوگل اولویت داشت. از طرف دیگر، سازگاری با موبایل های هوشمند و Mobile Friendly بودن سایت می تواند تجربه کاربران و تعامل با آنها را بهبود ببخشد. تمام این عوامل دست به دست هم می دهند تا موبایل فرندلی بودن سایت را به شرطی مهم تبدیل کنند.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار موبایل فرندلی یا Mobile Friendly برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، موبایل فرندلی یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و سایت های خودتان را برای کاربران موبایل سازگار کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

 

نظرات: