معرفی و آموزش ابزار Screaming Frog؛ یکی از بهترین ابزارهای سئو سایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ آیا می دانید ابزار اسکریمینگ فراگ چیست؟ این ابزار چه کاربردی در سئو دارد؟ چگونه می توان از ابزار Screaming Frog استفاده کرد؟

سئو سایت یکی از حوزه هایی است که امروزه با افزایش سایت های اینترنتی اهمیت زیادی پیدا کرده است و وبمسترها و صاحبان سایت های اینترنتی سایت های خودشان را با کمک ابزارهای مختلفی از لحاظ سئو بهینه می کنند تا در صفحات اول گوگل قرار بگیرند. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این ابزارها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار اسکریمینگ فراگ یا Screaming Frog برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار Screaming Frog چیست؟

اسکریمینگ فراگ یا Screaming Frog

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Screaming Frog چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که اسکریمینگ فراگ یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید. همچنین Screaming Frog یک ابزار ممیزی SEO است که به وسیله سئوکاران واقعی با هزاران کاربر در سراسر دنیا ایجاد شده است. خلاصه ای سریع از برخی از داده های جمع آوری شده در یک خزیدن شامل خطاها، خطاهای کاربر مانند لینک های شکسته و خطاهای سرور.

جالب است بدانید، ابزار Screaming Frog یک خزنده سایت است که به شما این امکان را می دهد تا سئوی سایت خودتان را با بررسی مسائل و مشکلات رایج سئو بهبود ببخشید. URL 500 را به صورت رایگان بارگیری و خزیدن کنید و یا مجوزی برای حذف محدودیت و دسترسی به ویژگی های پیشرفته خریداری کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

نکات مهم درباره ابزار اسکریمینگ فراگ

اسکریمینگ فراگ یا Screaming Frog

توجه داشته باشید که اسکریمینگ فراگ Screaming Frog یک برنامه دسکتاپ است که می توانید از آن برای خزیدن سایت ها و جمع آوری داده های مربوط به آنها استفاده کنید و یکی از مهمترین ابزارها بعد از آموزش کار با Bing Webmaster Tools میباشد. نکات مهمی در مورد این ابزار وجود دارند که شما باید با آنها آشنا شوید. برخی از نکات مهم درباره ابزار اسکریمینگ فراگ به شرح زیر است:

• یکی از نکات مهم این است که ابزار اسکریمینگ فراگ هم برای ویندوز و هم برای مک در دسترس است و هیچ محدودیتی در این دو مورد وجود ندارد.

• Screaming Frog دارای یک نسخه رایگان است که به شما کمک می کند تا URL 500 را بخزید و یک نسخه پولی که به شما امکان خزیدن نامحدود را می دهد.

• این ابزار تنها برای اهداف SEO نیست. می تواند برای مواردی مانند ممیزی سایت و تجزیه و تحلیل سایت های رقیب نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار اسکریمینگ فراگ یا Screaming Frog برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، اسکریمینگ فراگ یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و سایت های خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، باید در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

نظرات: