آموزش کار با ابزار Pingdom؛ یکی از بهترین ابزارها برای آزمایش سرعت وبسایت! آیا می خواهید با این ابزار آشنا شوید؟ آیا می دانید ابزار Pingdom چیست؟ چگونه می توان از این ابزار استفاده کرد؟ این ابزار چه کمکی به صاحبان سایت های اینترنتی می کند؟
هیچ کسی از سرعت پایین سایت خوشش نمی آید. وبسایتی که زمان زیادی را صرف لود کردن یک صفحه کند، کاربر را از استفاده از آن منصرف می کند. شما می توانید با استفاده از ابزارهایی سرعت لود صفحات سایت خودتان را بررسی کنید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با این بخش ها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Pingdom برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار Pingdom چیست؟

آموزش کار با ابزار Pingdom

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Pingdom چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که Pingdom یکی از ابزارهای قوی آنالیز سایت است که برای بررسی و آنالیز سرعت سایت مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار با بررسی سایت مشخص می کند که کدام فاکتورهای صفحات سرعتی بالا یا پایینی دارند و چه عواملی صفحه را سنگین کرده اند. اگر می خواهید با این ابزار آشنا شوید و نحوه کار با ابزار Pingdom را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
جالب است بدانید، ابزار Pingdom رابط کاربری ساده ای دارد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و برای افراد زیادی مناسب است و تمرکز اصلی آن بر فاکتورهای امتیاز عملکرد، سرعت لود سایت، اندازه صفحه و درخواست های سایت است که گزارشی از آنالیز خود را به شکل یک نمودار آبشاری به شما ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این ابزار سرعت سایت خودتان را بررسی کرده و در صورت نیاز سرعت آن را افزایش دهید.

چگونه با ابزار Pingdom کار کنیم؟

آموزش کار با ابزار Pingdom

 پس از آموزش کار با Bing Webmaster Tools، ابزار Pingdom یکی از مهمترین ابزارهاست. اگر می خواهید از این ابزار استفاده کنید، ابتدا باید وارد سایت رسمی Pingdom شوید و گزینه Pingdom Tools را انتخاب کنید. بعد از اینکه وارد این صفحه شدید، روی باکس موجود عبارت URL کلیک کرده و آدرس صفحه مورد نظر خودتان را وارد کنید تا سرعت لود آن بررسی شود. بعد از اینکه نتایج بررسی صفحه Pingdom به شما نشان داده شد، می توانید نتایج را دانلود کنید.
این ابزار تنها قسمتی از سئو سایت را بررسی کرده و اطلاعات زیادی را در اختیار شما برای ارتقای کیفیت سئو سایت نمی گذارد. توجه داشته باشید که ابزار آنلاین Pingdom به شما یک درجه عملکرد، زمان لود، حجم کلی سایت و تعداد درخواست ها را نشان می دهد. می توانیم بگوییم که ابزار آنلاین تست سرعت سایت Pingdom ساختاری شبیه به ابزار GTmetrix دارد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Pingdom برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، Pingdom یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار سایت خودتان را از لحاظ سرعت لود صفحات بررسی کنید. با افزایش سرعت سایت، می توانید رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید.

 

نظرات: