محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با ابزار Majestic SEO؛ یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت! Majestic SEO یکی از ابزارهای مهمی است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید تا در نتایج گوگل به رتبه های بالایی برسید.
اگر بخواهیم سئو سایت را به چند بخش کلی تقسیم کنیم، تجزیه و تحلیل بک لینک ها حتما یکی از این بخش های مهم است. ابزار مجستیک دقیقا همان ابزاری است که در این بخش به شما کمک می کند. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با این ابزار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Majestic SEO برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار Majestic SEO چیست؟

ابزار Majestic SEO

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Majestic SEO چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ابزار مجستیک یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار بک لینک های سایت خودتان را مدیریت کنید. ابزار Majestic به شما این امکان را می دهد تا لینک های سایت و سایت های رقبا را تجزیه و تحلیل کنید. این ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک هایی را برای کمک به شما در ایجاد یک کمپین بهتر ایجاد لینک برای سایت خود فراهم می کند. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
جالب است بدانید، ابزار Majestic ابزار انتخاب بک لینک برای تعداد زیادی از افراد جستجوگر است. در طول سال ها، چندین بار در کنار سایر ابزارهای سئو ارائه شده است. در حالی که هر ابزاری نقاط قوت و ضعف خودش را دارد. امروزه مدیران سایت های زیادی از ابزار مجستیک استفاده می کنند و سعی می کنند تا سایت خودشان را برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه کنند.

چگونه با ابزار Majestic کار کنیم؟

توجه داشته باشید که کار کردن با ابزار Majestic راحت است و خیلی پیچیده نیست و پس از آشنایی و کار با ابزار Ahrefs یکی از مهمترین ابزارهاست. در وهله اول شما باید یک حساب کاربری در ابزار Majestic رایگان یا پولی ایجاد کنید. حساب رایگان در واقع برای دیدن نحوه کار این ابزار سئو است. بعد از اینکه وارد حساب کاربری خودتان شدید، می توانید از خدمات و قابلیت های این ابزار استفاده کنید.
از آنجایی که ابزار Majestic SEO یک ابزار جستجوگر all-in-one نیست. نه به نصب زیادی نیاز دارد و نه دارای یک کلمه کلیدی برای آزمایش و رقبایی است که مانند ابزارهای دیگر قرار داده می شود. همچنین این یک برنامه تحت وب است، بنابراین لازم نیست تا آن را دانلود کنید. شما می خواهید دامنه را تایید کنید. بعد از تایید، می توانید به حساب سرچ کنسول خودتان لینک دهید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Majestic SEO برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، ابزار مجستیک یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و بک لینک های خودتان را بررسی کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

 

نظرات در مورد درس بیست و پنجم: آموزش کار با ابزار Majestic SEO:

سوال تصادفی