آموزش کار با ابزار Linkody؛ یکی از ابزارهای کاربردی برای لینک سازی! لینک سازی یکی از مهم ترین تکنیک های مهم سئو است که شما می توانید با استفاده از ابزارهای مختلفی این کار را انجام دهید. یکی از این ابزارها که به شما کمک می کند تا لینک سازی کنید، ابزار Linkody است.

امروزه الگوریتم های گوگل پیشرفت کرده اند و گوگل روی محتوای خوب متمرکز شده است، ولی باز هم بک لینک ها یکی از مهم ترین معیارهای رتبه بندی سایت ها توسط گوگل هستند. شما می توانید با استفاده از ابزار Linkody لینک سازی کنید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این ابزار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Linkody برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با ابزار Linkody را به شما یاد دهیم.

ابزار Linkody چیست؟

ابزار Linkody

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Linkody چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ابزار Linkody یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار لینک سازی کرده و بک لینک های سایت رقبا را بررسی کنید. همچنین این ابزار اطلاعات زیادی در مورد لینک سازی در اختیار شما می گذارد. اگر می خواهید نحوه کار با ابزار Linkody را یاد بگیرید و بتوانید با استفاده از آن لینک سازی کنید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

جالب است بدانید، ابزار Linkody یک راه حل کامل سئو برای ساخت لینک است. Linkody کامل ترین پروفایل لینک را برای دامنه های خود، دامنه های مشتریان یا رقبای شما ارائه می دهد. لینک های مخرب را شناسایی و حذف کنید. شما با استفاده از این ابزار به قدری رقیب خودتان را زیر نظر خواهید گرفت که وقتی او از سایتی بک لینک دریافت می کند، این ابزار به شما ایمیل می فرستد.

ابزار Linkody چه ویژگی هایی دارد؟

ابزار Linkody

توجه داشته باشید ابزار Linkody یکی از ابزارهای مهم برای بررسی بک لینک است که مشخصات بک لینک های شما را بررسی می کند و جزئیات کاملی از وضعیت سایت به شما ارائه می کند. همچنین این ابزار به صورت 24 ساعته امکان مدیریت لینک ها را برای مدیران فراهم می کند. در ادامه سعی می کنیم تا به بررسی ویژگی های ابزار Linkody بپردازیم:

• Linkody به چندین کاربر اجازه می دهد تا به ابزار تحت یک حساب کاربری دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

• Linkody یک راه آسان برای شناسایی بک لینک های مخرب و رد کردن آنها ارائه می دهد و به حفظ پروفایل لینک سالم کمک می کند.

• این ابزار تنها با یک کلیک به کاربران این امکان را می دهد تا مکان دقیق یک لینک را در صفحه منبع به صورت بصری پیدا کنند و تجزیه و تحلیل پروفایل های بک لینک را ساده تر می کند.

• ابزار Linkody به کاربران کمک می کند تا وضعیت نمایه سازی لینک های خود توسط گوگل را ردیابی کنند و بینش هایی را در مورد اثربخشی تلاش های ایجاد لینک ارائه دهند.

آموزش کار با ابزار Linkody

شما می توانید با استفاده از ابزار Linkody که یکی از مهمترین ابزارها پس از آموزش کار با ابزار DeepCrawl میباشد، بک لینک های سایت خودتان را بررسی کرده و جزئیات کاملی در مورد لینک های سایت خودتان به دست آورید. اگر می خواهید از این ابزار استفاده کنید، باید به آدرسی رسمی این سایت به نشانی linkody.com مراجعه کنید. بعد از اینکه این سایت را باز کردید، با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

ابزار Linkody

بعد از اینکه وارد سایت Linkody شدید، باید آدرس سایت خودتان را در جای تعیین شده قرار دهید. بعد از این کار شما می توانید لینک های سایت خودتان را مشاهده کرده و وضعیت آنها را تحلیل کنید. از جمله کارهایی که می توانید با این ابزار انجام دهید، عبارت هستند از:

• بررسی تعداد بک لینک های رقبا

• بررسی انکر تکست ها

• بررسی اعتبار دامنه سایت رقیب

• پیدا کردن لینک های جدید

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Linkody برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با ابزار Linkody را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، ابزار Linkody یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو است که شما می توانید با استفاده از این ابزار لینک سازی کرده و وضعیت لینک های سایت خودتان را بررسی کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

نظرات: