آموزش کار با ابزار LinkMiner؛ یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو! امروزه سایت های زیادی وجود دارند که این مسئله باعث شده تا رقابت در حوزه وب دشوار شود. شما باید از ابزارهای مختلفی کمک بگیرید تا سایت خودتان را از لحاظ سئو بهینه کنید.
لینک سازی یکی از استراتژی ها برای سئو سایت است. شما می توانید با قرار دادن لینک صفحات سایت خود در سایت های دیگر، رتبه سایت خودتان را ارتقا دهید و در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید. ابزارهای مختلفی وجود دارند که می توانید از این ابزارها استفاده کنید. یکی از این ابزارها، LinkMiner است. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، توصیه می کنیم تا با این ابزار آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار LinkMiner برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار LinkMiner چیست؟

آموزش کار با ابزار LinkMiner

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار LinkMiner چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که LinkMiner یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید از این ابزار استفاده کرده و کارهای سئویی وبسایت خودتان را انجام دهید. همچنین LinkMiner یک ابزار جستجوگر بک لینک با پایگاه داده بزرگ تر از جاه طلبی های ایلان ماسک است. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار کاربردی را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
جالب است بدانید، LinkMiner در ظاهر یک جستجوگر لینک شکسته است. این ابزار صفحه ای را که برای پیوند انتخاب می کنید، اسکن می کند و لینک های فعال را با رنگ سبز و لینک های شکسته را با رنگ قرمز مشخص می کند. همچنین این ابزار می تواند دامنه های سایت، زیردامنه ها و URLهای شخصی را برای پیوندهای شکسته تجزیه و تحلیل کند. لینک های شکسته می توانند مشکلات جدی مانند تجربه کاربری ضعیف ایجاد کنند و در بلند مدت به سئو سایت شما آسیب بزنند. به عنوان مثال، اگر جستجوگران با لینک های شکسته در سایت شما روبرو شوند، می توانند خیلی سریع ناامید شوند و به سایت دیگری بروند.

چگونه با ابزار LinkMiner کار کنیم؟

توجه داشته باشید که LinkMiner پس از ابزار Copyscape یکی از ابزارهای قوی سئو سایت است که لینک ها را تجزیه و تحلیل کرده و پیوندهای فعال و شکسته را مشخص می کند. شما می توانید از این ابزار استفاده کرده تا در جاهای درستی لینک سایت خودتان را قرار دهید. در ادامه نحوه کار با ابزار LinkMiner را به شما یاد می دهیم:

شروع تحلیل: بعد از وارد شدن به ابزار کافی است یک دامنه یا URL معتبر را در پنجره جستجوی اصلی تایپ کنید و روی دکمه سبز یا همان پیا کردن بک لینک ها کلیک کنید.

آموزش کار با ابزار LinkMiner

علاوه بر این، می توانید گزینه نمایش فقط یک لینک در هر دامنه(Find backlinks) را انتخاب کنید. برای نمایش چند بک لینک کادر انتخابی را خالی بگذارید. به این ترتیب، می توانید با استفاده از ابزار LinkMiner، وضعیت بک لینک های سایت خودتان را تجزیه و تحلیل کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار LinkMiner برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، LinkMiner یکی از ابزارهای کاربردی در سئو است که شما می توانید با استفاده از این ابزار، وضعیت بک لینک های سایت خودتان را آنالیز کنید. با این ابزار می توانید پیوندهای فعال و پیوندهای شکسته را مشخص کنید.

 

نظرات: