محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با ابزار SERPstat؛ یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت! SERPstat یک مجموعه نرم افزار سئو است که توسط Oleg Salamaha راه اندازی شده است. می توان با استفاده از این ابزار مشکلات و ایرادات سایت را شناسایی و آنها را برطرف کرد.

سئو سایت یکی از کارهای مهمی است که می توان انجام داد تا رتبه سایت در نتایج گوگل ارتقاء یابد. ابزارهای مختلفی وجود دارند که با استفاده از آنها می توان سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کرد. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، بهتر است با این ابزارها آشنا شوید. در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار SERPstat ارائه شده و نحوه کار با این ابزار آموزش داده شده است.

ابزار SERPstat چیست؟

ابزار SERPstat

SERPstat یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که می توان با این ابزار کارهای مختلفی انجام دهید. این ابزار به عنوان یکی از ابزارهای تحقیق و شناسایی کلمات کلیدی شروع به کار کرده و از آن زمان به یک ابزار هک رشد برای بازاریابی سئو، تجزیه و تحلیل دامنه و تحلیل کلمات کلیدی تبدیل شده است. این ابزار به شما کمک می کند تا پروژه خودتان را بررسی و گزارش های تحلیلی قبلی و جدید خودتان را در یک مکان ببینید. همچنین داده های انحصاری را ارائه می دهد که به ارزیابی عملکرد و اثربخشی بازاریابی شما کمک می کند.

به طور کلی، ابزار Serpstat برای هر کسی که می خواهد عملکرد سایت خودش را افزایش دهد، مناسب است. همچنین این ابزار امکانات و قابلیت های زیادی را برای مدیران سایت ارائه می دهد. این ابزار در حال حاضر توسط بیش از 30 هزار کارشناس سئو مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از امکانات این ابزار به شکل رایگان ارائه می شوند، ولی برای استفاده از برخی از آنها باید مبالغی را بپردازید. می توان با شرکت در دوره ابزارهای سئو، اطلاعات زیادی درباره ابزار SERPstat به دست آورد.

نحوه کار با ابزار SERPstat چگونه است؟

نکته قابل توجه این است که SERPstat یکی از ابزارهای مهمی است که می توان با استفاده از آن سایت را از لحاظ سئو بهینه کرد. برای شروع پروژه خودتان در SERPstat باید اسم دامنه خودتان را وارد کرده و نام پروژه خودتان را انتخاب کنید. با این کار می توان کلمات کلیدی پولی و ارگانیگ در کشورهای مختلف را مشاهده کرد. همچنین می توان عملکرد این کلمات کلیدی را با یکدیگر مقایسه کرد.

ابزار SERPstat

اگر روی عدد مقابل اسم کشورهای مختلف کلیک کنید، نتایج به پارامترهایی مانند موارد زیر تقسیم می شوند:

• کلیدواژه ها

• رتبه در گوگل

• حجم جستجو

• میزان دشواری کلمه کلیدی

• ترافیک

تحلیل رقبا با ابزار SERPstat

یکی از قابلیت هایی که ابزار SERPstat در اختیار کاربران و کارشناسان سئو قرار می دهد، این است که می توان رقبا را تجزیه و تحلیل کرد و به اطلاعات مفیدی دست پیدا کرد که یکی از ابزارهای مهم بعد از آموزش کار با ابزار Pingdom است. این ویژگی به شما کمک می کند تا منبع ترافیک رقیب خودتان را برای هر کلمه کلیدی، موضوع یا تبلیغی پیدا کنید. با مقایسه دامنه ها می توان شکاف های رتبه بندی را از کلمات کلیدی رایج و عبارات کلیدی بیاید.

ابزار SERPstat

جمع بندی و نتیجه:

در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار SERPstat ارائه شده و نحوه کار با این ابزار آموزش داده شده است. همانطور که گفته شد، SERPstat یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که می توان با استفاده از این ابزار تحقیق کلمات کلیدی را انجام داد و آنها را با یکدیگر مقایسه کرد. با شرکت در دوره ابزارهای سئو می توان نحوه کار با ابزار SERPstat را یاد گرفت.

لینک مقاله: https://backlinko.com/serpstat-review

نظرات در مورد درس سی و سوم: آموزش کار با ابزار SERPstat:

سوال تصادفی