محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با ابزار Pingdom؛ یکی از ابزارهای قدرتمند آنالیز سایت که برای تست سرعت سایت استفاده می شود!  شما با استفاده از این ابزار می توانید سایت خودتان را تجزیه و تحلیل کنید. این تحلیل ها به شما کمک می کند تا مشکلات عملکرد سایت خودتان را تشخیص دهید.
هیچ کسی از یک وبسایت کند خوشش نمی آید. سایتی که صفحات آن دیر آپلود می شوند، کاربر را از استفاده از آن منصرف می کند. بنابراین، شما باید سعی کنید تا سرعت سایت خودتان را ببرید. برای این منظور می توانید از ابزار Pingdom استفاده کنید. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Pingdom برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار قدرتمند را به طور کامل به شما یاد دهیم.

ابزار Pingdom چیست؟

آموزش کار با ابزار Pingdom

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Pingdom چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ابزار Pingdom یکی از ابزارهای قدرتمند سئو سایت که به منظور بررسی سرعت سایت استفاده می شود. این ابزار با آنالیز سایت مشخص می کند که کدام فاکتورهای صفحات سرعتی بالا یا پایین دارند و چه عواملی صفحه را سنگین کرده اند. استفاده از این ابزار خیلی راحت بوده و برای تمام افراد مناسب است. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
جالب است بدانید، اولین دلیل محبوب بودن این ابزار، استفاده بسیار ساده آن است. برای استفاده از ابزار Pingdom لازم نیست کاربر خیلی حرفه ای باشد و برای کاربران عادی وردپرس کاربردی ساده دارد که در ابزارهای جایگزین کمتر دیده می شود. در بعضی وقت ها امکانات و قابلیت های برخی از ابزارها آنقدر پایین است که اصلاح جای صحبتی باقی نمی ماند. امروزه افراد زیادی از این ابزار استفاده می کنند.

چگونه با ابزار Pingdom کار کنیم؟

توجه داشته باشید که ابزار Pingdom می تواند برای بررسی سرعت سایت استفاده شود که یکی از ابزارهای مهم بعد از آموزش کار با ابزار Screaming Frog SEO Spider میباشد. برای کار با این ابزار می توانید وارد سایت Pingdom شده و روی گزینه Pingdom Tools کلیک کرده و به صورت مستقیم به آدرس tools.pingdom.com بروید. بعد از اینکه وارد این صفحه شدید، روی باکس زیر عبارت URL کلیک کرده و آدرس صفحه مورد نظر خودتان را موارد کنید.
بعد از وارد کردن موارد لازم، روی دکمه Start Test کلیک کرده و منتظر نمایش نتایج آنالیز سایت بمانید. این فرایند ممکن است یک الی دو دقیق طول بکشد و بعد از آن نتایج آنالیز سرعت صفحه Pingdom به شما نشان داده می شود که می توانید گزارش آن را دانلود کنید.

آموزش کار با ابزار Pingdom

طبق چیزی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، سایت وارد شده امتیاز 82 را کسب کرده که امتیاز خوبی است. همچنین این وبسایت زیر 1 ثانیه آپلود می شود که زمان سریعی است و کاربران خسته نمی شوند. علاوه بر این، سایز و حجم تصاویر این سایت نیز زیر 1 مگابایت است و تعداد درخواست آن به 28 رسیده است. اگر به قسمت های پایین تر صفحه مراجعه کنید، فهرستی از نقاط قوت و ضعف صفحه بررسی شده را می بینید که می توانید با توجه به آنها سرعت لود صفحات سایت خودتان را بالا ببرید. به این ترتیب، اگر می خواهید سرعت آپلود صفحات سایت خودتان را بررسی کنید، می توانید از ابزار Pingdom کمک بگیرید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Pingdom برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار قدرتمند را به طور کامل به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، ابزار Pingdom یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار سرعت آپلود صفحات سایت خودتان را مشخص کنید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

لینک مقاله: https://sematext.com/glossary/pingdom/

 

نظرات در مورد درس بیست و نهم: آموزش کار با ابزار Pingdom:

سوال تصادفی