محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آموزش کار با ابزار ContentKing؛ یکی از بهترین ابزارهای سئو سایت! ابزار ContentKing سایت شما را به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته بررسی می کند تا شما بتوانید تغییرات و مشکلات غیرمنتظره را قبل از موتورهای جستجو و مخاطبان مشاهده کرده و آن را برطرف کنید.
آپدیت های ناگهانی الگوریتم های گوگل ممکن است مدیران سایت ها را کمی گیج و نگران کند. این آپدیت ها می توانند تمام برنامه ها و تنظیمات سایت شما را دستخوش تغییراتی کنند. می توان با کمک ابزارهای مختلفی مشکلات سئوی سایت را تشخیص داد و آنها را برطرف کرد. آشنا شدن با ابزارهای سئو از اهمیت بالایی در سئو سایت در ارومیه برخوردار است. در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار ContentKing ارائه شده و نحوه کار با این ابزار یاد داده شده است.

ابزار ContentKing چیست؟

ابزار ContentKing

ابزار ContentKing یکی از پلتفرم های کاربردی و نظارت بر سئو سایت است که به کاربران کمک می کند تا عملکرد سایت خودشان را پیگیری کنند و هرگونه مشکل بالقوه را قبل از اینکه بر رتبه آنها تاثیر بگذارد را شناسایی کنند. علاوه بر این، از این ابزار می توان برای نظارت بر چندین سایت به طور همزمان استفاده کرد. ContentKing در سال 2015 راه اندازی شد و دفتر مرکزی آن در آمستردام، هلند است. با این حال، این شرکت یکی از بزرگ ترین پلتفرم های بازاریابی ارگانیک است.
نکته قابل توجه این است که ابزار ContentKing یک ویژگی منحصر به فرد و خاصی دارد که باعث می شود تا محبوبیت زیادی به دست آورد. این ابزار زمانی که کاربران مراحل ثبت نام را طی می کنند، شروع به تجزیه و تحلیل سایت آنها می کند. هیچ سایت دیگری وجود ندارد که این قابلیت را ارائه دهد. بنابراین یک ویژگی عالی است. بعد از ثبت نام، این ابزار بینش های حاصل از تجزیه و تحلیل سایت را به کاربران نشان می دهد. با شرکت در دوره ابزارهای سئو می توان نحوه کار با این ابزار را یاد گرفت.

چگونه با ابزار ContentKing کار کنیم؟

ابزار ContentKing بعد از ثبت نام، بررسی سایت کاربران را شروع می کند و به اسکن آن برای تغییرات احتمالی که می تواند بر رتبه سایت کاربران تاثیر بگذارد، ادامه می دهد. این ویژگی تضمین می کند که هیچ اشتباهی در سئو بر ترافیک سایت شما تاثیر منفی نمی گذارد. لازم به ذکر است که این ابزار بعد از آموزش کار با ابزار SEOquake یکی از مهمترین ابزارهاست.

ابزار ContentKing

این ابزار سلامت کلی صفحات سایت کاربران را بررسی می کند و امتیازهایی را ارائه داده که نشان می دهد چقدر برای سئو بهینه هستند. بنابراین، می توان صفحات آسیب دیده را در دسته های مختلف مانند مشکلات توضیحات متا، عنوان های سایت و.... شناسایی کرد. برای مثال، بعضی از صفحات در سایتی که تجزیه و تحلیل شده، دارای مشکلات توضیحات متا و تیترهای متعدد H1 در میان سایر عوامل سئو هستند:

ابزار ContentKing

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار ContentKing ارائه شده و نحوه کار با این ابزار یاد داده شده است. همانطور که گفته شد، ContentKing یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت می باشد که کاربران می توانند با استفاده از این سایت، صفحات سایت خودشان را تحلیل کرده و به اطلاعات ارزشمندی دست یابند. با شرکت در دوره آموزش ابزارهای سئو می توان نحوه کار با این سایت را یاد گرفت.

لینک مقاله: https://www.g2.com/products/contentking/reviews#survey-response-8765315

 

نظرات در مورد درس سی و یکم: آموزش کار با ابزار ContentKing:

سوال تصادفی