محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آشنایی با ابزار Netpesk Spider؛ یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت! بهتر است بدانید، ابزار Netpeak Spider کار تجزیه و تحلیل سایت شما را انجام می دهد. در طی این فرایند، تعداد زیادی از اشتباهات مانند لینک های شکسته، محتوای کپی و مسائل مربوط به عنوان مشخص می شوند.
ابزارهای رایگان و پولی زیادی وجود دارند که می توانند گزارشات خوب و کاربردی را در مورد وضعیت سئوی سایت شما ارائه کنند. این ابزارها به شکل نرم افزاری و اتوماتیک به بررسی برخی از شاخص های سئو می پردازند و گزارشاتی را به شما ارائه می دهند. اگر قصد سئو سایت در ارومیه را دارید، باید با این ابزارها آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Netpeak Spider برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم.

ابزار Netpeak Spider چیست؟

آشنایی با ابزار Netpeak Spider

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ابزار Netpeak Spider چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که نت پیک یکی از ابزارهای مهم تحلیل سایت است. نسخه pro این ابزار تمام بخش های سایت شما و ایرادات سئو را بررسی می کند. همچنین این ابزار لینک های شکسته و خراب محتوای شما را بررسی کرده و به شما این امکان را می دهد تا آنها را تنظیم کنید. اگر می خواهید با این ابزار آشنا شوید و نحوه کار با آن را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.
جالب است بدانید، ابزار Netpeak Spider یک ابزار کاربردی برای بررسی منظم سئو سایت و جستجوی سریع است. این ابزار به شما کمک می کند تا فاکتورهای مهم سئو سایت خودتان را پیدا کرده و آنها را بررسی کنید. اگر اشتباهی در سئو سایت شما رخ دهد، ابزار نت پیک خیلی سریع آن را برای شما گزارش می دهد تا آن را رفع کنید. این سایت نقشه XML سایت شما را نیز تهیه می کند.

چگونه با سایت Netpeak Spider کار کنیم؟

توجه داشته باشید که Netpeak Spider یکی از ابزارهایی است که به شکل رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از آن وضعیت سئوی سایت خودتان را بررسی کنید. این ابزار بعد از آموزش کار با ابزار LinkMiner یکی از ابزارهای مهم است. ابزار نت پیک تمام راه ها و کانال های منتهی به سایت شما را بررسی می کند و اگر اشتباهی در این راه ها وجود داشته باشد، آن را برای شما گزارش می دهد. اگر می خواهید از این ابزار استفاده کنید، اول باید وارد سایت رسمی این ابزار شده و یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید.

آشنایی با ابزار Netpeak Spider

بعد از اینکه وارد سایت رسمی نت پیک(Netpeak Spider) شدید، با صفحه بالا روبرو می شوید. برای تجزیه و تحلیل سئو سایت خودتان، باید URL سایتتان را در بخش مربوطه قرار دهید. بعد از این کار ابزار نت پیک تمام صفحات سایت شما را از لحاظ ساختار سئو بررسی کرده و ایرادات را مشخص می کند. بعد از اینکه متوجه ایرادات خودتان شدید، باید نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار Netpeak Spider برای شما ارائه کنیم و نحوه کار با این ابزار را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، ابزار نت پیک یکی از ابزارهای کاربردی سئو سایت است که شما می توانید با استفاده از این ابزار وضعیت سایت خودتان را از لحاظ سئو بررسی کنید تا متوجه ایرادات خود شوید. اگر می خواهید نحوه کار با این ابزار را یاد بگیرید، پیشنهاد می کنیم تا در دوره ابزارهای سئو شرکت کنید.

لینک مقاله: https://seosly.com/blog/netpeak-spider-review/

 

نظرات در مورد درس سی ام: آشنایی با ابزار Netpeak Spider:

سوال تصادفی