محتواکده مجموعه بزرگی است که خدمات متنوعی همچون سفارش تولید محتوا ، طراحی سایت و خدمات سئو سایت را انجام می دهد و میتوانید از هر یک از این خدمات از طریق منو سایت بهره مند شوید.

آشنایی با ابزار BrightLocal؛ یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در سئو سایت! این سایت ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا در نتایج گوگل به رتبه های بالاتری برسید، شهرت خودتان را بهبود ببخشید و ترافیک بیشتری از جستجوهای محلی ایجاد کنید.
هر کسی که یک سایت دارد، ننقشه سئو را در راه اندازی یک تجارت آنلاین موفق می داند. با این حال، بیشتر صاحبان مشاغل کوچک به این فکر نمی کنند که سئوی محلی چقدر برای این موفقیت خیلی مهم است. آشنایی با ابزارهای سئو در سئو سایت در ارومیه خیلی مهم است. در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار BrightLocal ارائه شده و نحوه کار با این ابزار آموزش داده شده است.

ابزار BrightLocal چیست؟

پلتفرم BrightLocal یکی از ابزارهای سئو مبتنی بر سایت است که ابزارهای مختلفی را برای بازاریابی جستجوی محلی از جمله سئو محلی، مدیریت شهرت و سازنده استناد ارائه می دهد. ردیابی رتبه محلی، ممیزی سئو، تجزیه و تحلیل، گزارش و نظارت بر بررسی را ارائه می دهد. برای کسب و کارهای کوچک یا آژانس هایی که به دنبال بهبود عملکرد جستجوی محلی و دیده شدن در صفحات نتایج موتور جستجوی محلی هستند، مناسب است. با شرکت در دوره ابزارهای سئو می توان نحوه کار با این ابزار را یاد گرفت.
این نرم افزار با یک آزمایش رایگان 14 روزه ارائه می شود، بنابراین متخصصانی که می خواهند این پلتفرم را امتحان کنند، زمان زیادی برای آزمایش آن خواهند داشت. BrightLocal به لطف ویژگی های با ارزش از رقبای خود متمایز است. شما به راحتی می توانید رتبه بندی های محلی را دنبال کنید تا بتوانید تصویر کاملی از عملکرد سایت خود داشته باشید. همچنین یک ممیزی محلی سئو را ارائه می دهد.

ردیابی رتبه بندی محلی در BrightLocal

نکته قابل توجه ایناست که ابزارهای ردیابی رتبه محلی BrightLocal ویژگی هایی را برای بهینه سازی دید در نتایج جستجوی محلی ارائه می دهند و پس از آموزش کار با ابزار DeepCrawl یکی از مهمترین هاست. داشبورد بصری است، به راحتی قابل پیمایش است و به عنوان یک مرکز مرکزی برای تجزیه و تحلیل عملکرد سایت شما در سطح محلی عمل می کند.

با ابزارهایی مانند شبکه جستجوی محلی، می توان رتبه بندی خود را روی نقشه قرار داد تا نقاط کور را حذف کرد. به لطف این ابزار شما همچنین به گزارش های عمیق دسترسی پیدا می کنید. با نقشه ها، نتایج ارگانیک و تلفن همراه، بینشی در مورد رتبه کسب و کار شما برای جستجوهای محلی ارائه می کند. داده های جمع آوری شده بینشی در مورد بهترین کلمات کلیدی ارائئه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا از آن اطلاعات برای بهبود موقعیت در نتایج جستجو استفاده کنید. علاوه بر این، می توان حجم کاری را به طور یکنواخت توزیع کرد.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابزار BrightLocal ارائه شده و نحوه کار با این ابزار آموزش داده شده است. همانطور که گفته شد، BrightLocal یکی از ابزارهای کاربردی در سئو سایت است که می توان با استفاده از این ابزار سایت خود را در نتایج گوگل محلی بهینه کرد. این ابزار بخش های مختلف سایت شما را بررسی کرده و اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می دهد.

لینک مقاله: https://www.brightlocal.com/about-us/

 

نظرات در مورد درس سی و دوم: آشنایی با ابزار BrightLocal:

سوال تصادفی