تغییر ورژن در لاراول؛ یکی از مباحث مهم در آموزش زبان لاراول! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چگونه می توان ورژن لاراول را تغییر داد؟ در زمان تغییر ورژن در زبان برنامه نویسی لاراول چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ چرا باید لاراول را به ورژن جدید آپدیت کنیم؟
در حوزه وب، زبان های برنامه نویسی مختلفی وجود دارند که می توانید با کمک آنها سایت های خودتان را طراحی و راه اندازی کنید. لاراول یکی از فریم ورک های محبوب در زبان PHP است که کار کردن با آن سختی های خاص خودش را دارد و شما می توانید ورژن این زبان را آپدیت کنید. اگر قصد طراحی سایت در ارومیه را دارید، باید با ورژن های لاراول آشنا شوید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نسخه های لاراول برای شما ارائه کنیم و نحوه تغییر ورژن در لاراول را به شما یاد دهیم.

آشنایی با نسخه های لاراول

آموزش تغییر ورژن در لاراول

لاراول یکی از بهترین فریم ورک های زبان برنامه نویسی PHP است که شما می توانید با استفاده از این فریم ورک سایت خودتان را توسعه دهید. این فریم ورک در سال های گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده و در هر نسخه سعی کرده تا کاربران خودش را راضی نگه دارد. آپدیت های مدام این فریم ورک باعث شده تا کاربران و توسعه دهندگان با امید بهبود وضعیت سیستم از مشکلات فعلی آن چشم پوشی کرده و در تعداد زیادی از پروژه ها از آن استفاده کنند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آپدیت های این فریم ورک به دست آورید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.
جالب است بدانید، Taylor Otwell زبان برنامه نویسی لاراول را به عنوان تلاشی برای ارائه جایگزین پیشرفته برای فریم ورک کدایگنایتر به وجود آورد، چون این فریم ورک ویژگی های زیادی مانند پشتیبانی داخلی برای احراز هویت و مجوز کاربر را ارائه نمی کرد. این فریم ورک تاکنون تغییراتی زیادی را روی خود اعمال کرده و شما می توانید لاراول را به ورژن های جدیدی ارتقاء دهید.

چگونه ورژن های لاراول را تغییر دهیم؟

آموزش تغییر ورژن در لاراول

توجه داشته باشید که لاراول یکی از فریم ورک های مهم زبان PHP است که شامل ورژن های مختلفی است که شما باید از ورژن های جدید این فریم ورک استفاده کنید. این فریم ورک شامل 9 نسخه است که در آخرین نسخه آن تمام مشکلات و نقص های موقت آن برطرف شده اند. جدیدترین ورژن فریم ورک لاراول نسخه 9 است که در 8 فوریه سال 2022 منتشر شد و توسعه دهندگان اکنون از این ورژن استفاده می کنند.
اگر می خواهید ورژن های لاراول(Laravel) را تغییر دهید، باید این کار را به صورت پله ای انجام دهید. برای مثال شما نمی توانید به یکباره ورژن 5 لاراول را به ورژن 9 تغییر دهید. این کار را باید به این شکل انجام دهید که ابتدا ورژن 5 لاراول را به 6 سپس به ورژن 7، بعدا آن را به ورژن 8 و در نهایت لاراول را به ورژن 9 ارتقاء دهید تا با مشکلاتی روبرو نشوید. یکی از سوالات مهم در مورد لاراول این است که فایل env در لاراول چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نسخه های لاراول برای شما ارائه کنیم و نحوه تغییر ورژن در لاراول را به شما یاد دهیم. همانطور که گفته شد، لاراول یکی از فریم ورک های کاربردی زبان برنامه نویسی PHP است که ورژن های مختلفی دارد و شما باید از جدیدترین نسخه آن استفاده کنید. اگر می خواهید نحوه تغییر ورژن های لاراول را یاد بگیرید، توصیه می کنیم تا در دوره آموزش لاراول شرکت کنید.

 

نظرات: